自由講場

跳至

首頁

尾頁
   63


禁止訪問

積分: 186


241#
發表於 12-6-15 14:52 |只看該作者

我開心得滯呀,晒下命得唔得呀?(更新在#1reply在P12)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14765

BK Milk勳章


242#
發表於 12-6-15 15:05 |只看該作者

回覆:我開心得滯呀,晒下命得唔得呀?(更新在#1reply在P12)

已收藏




水晶宮

積分: 73590

BK Milk勳章


243#
發表於 12-6-15 15:58 |只看該作者

回覆:我開心得滯呀,晒下命得唔得呀?(更新在#1reply在P12)






大宅

積分: 2088


244#
發表於 12-6-15 16:09 |只看該作者


子爵府

積分: 13450


245#
發表於 12-6-15 16:19 |只看該作者


侯爵府

積分: 20263

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


246#
發表於 12-6-15 16:19 |只看該作者
好認同你嘅講法
特別係電玩,真係千祈千祈唔好俾佢哋玩,我兩個仔都係0電玩,托賴,我覺得唔難教,其實佢哋唔會悶,佢哋跟本乜都玩得一餐,從中其實學到好多嘢


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


247#
發表於 12-6-15 16:24 |只看該作者


男爵府

積分: 6043


248#
發表於 12-6-15 16:27 |只看該作者
回覆 VKwan 的帖子

我估你同仔仔感情一定好好,我都想有個嚴得嚟又明白事理既好媽咪

我會以你為榜樣

點評

VKwan  太誇張啦。因我父母重男輕女從來都冇對我好,我將所有的愛投射落個仔度  發表於 12-6-15 16:52


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


249#
發表於 12-6-15 16:29 |只看該作者
我認同你覺得對的就不要理別人0既說話去管教,因為我屋企有幾個長輩, 有時真係太多意見又冇原則, 個孫話咩就咩, 最後D細路係冇枉管!! 所以我為左個仔都係堅持己見的, 老公都冇面俾。
.........................................


男爵府

積分: 6906


250#
發表於 12-6-15 16:30 |只看該作者

我開心得滯呀,晒下命得唔得呀?(更新在#1reply在P12)






禁止訪問

積分: 130


251#
發表於 12-6-15 16:30 |只看該作者

我開心得滯呀,晒下命得唔得呀?(更新在#1reply在P12)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38391


252#
發表於 12-6-15 16:50 |只看該作者
minniemouse131 發表於 12-6-15 16:19
好認同你嘅講法
特別係電玩,真係千祈千祈唔好俾佢哋玩,我兩個仔都係0電玩,托賴,我覺得唔難教,其實佢哋唔會 ...

我仔成十歲咁大個,去到郊外,樹枝石仔泥沙都玩得一餐,咪有得佢發明d遊戲玩囉,企硬零電玩。

有個fd,問我點可以唔比打機,佢話唔比打機個仔會發癲喎,我話唔比咪唔比囉,點解要理由,個理由講左個細路都唔理解架啦,做老豆要有做老豆既威嚴得架!
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 38391


253#
發表於 12-6-15 16:58 |只看該作者
lovestarry001 發表於 12-6-15 16:29
我認同你覺得對的就不要理別人0既說話去管教,因為我屋企有幾個長輩, 有時真係太多意見又冇原則, 個孫話咩 ...

支持你!仔係自己,將來有咩自己受晒,點解要比人開壞個頭?

開壞個頭那怕只有幾年,但你打後用十幾年都未必拉得返入正軌,尤其習慣,一旦形成好難改變!而且e+細路好早熟,有得11 / 12歲,都反反地叛,唔好好把握幼年期,後悔莫及
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 32521

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


254#
發表於 12-6-15 17:08 |只看該作者


伯爵府

積分: 18509


255#
發表於 12-6-15 17:15 |只看該作者
多些你這樣的家長, 都少些港孩

點評

VKwan  我自問都好努力提高香港人口質素,雖然只有一丁咁大把  發表於 12-6-15 17:23


子爵府

積分: 12423

好媽媽勳章 畀面勳章


256#
發表於 12-6-15 18:41 |只看該作者
而家個仔5歲,我同老公好彩一早有共識,
無電玩,無iPad,無iPhone,除咗一部notebook係俾大人工作用,
好同意你既做法,尤其電玩,
我地一直無俾佢玩開都無野,
但最近佢出街見人地玩,就會好好奇去睇,好彩未開口要買
但早兩個星期,個衰老豆無端端見佢鐘意睇disney channel,
走去開個disney channel既網頁,係有遊戲玩既,
佢一玩玩到入晒迷,自此之後日日提要開黎玩,
好彩佢呀媽我夠硬,無俾佢,當然仲鬧暴個c6啦,
頭頭佢不斷提,我就同佢講數,假日俾佢玩一陣就收,
收親就梗喊晒口架啦,
佢唔提就當從無呢件野存在,慢慢淡忘佢....
呢件事更令我明白電玩呢家野,小朋友一掂....死硬

不過因為要返工,兩個小朋友要俾老人家同工人照顧,
你所講既全中,有段時間見到老人家d縦法,
真係想唔做返去自己照顧,
但真係計唔掂條數.....


男爵府

積分: 5397


257#
發表於 12-6-16 00:19 |只看該作者

我開心得滯呀,晒下命得唔得呀?(更新在#1reply在P12、13)

想問樓主是全職媽媽嗎? 如果妖怪是c6又如何解呢?

心急人上




別墅

積分: 591


258#
發表於 12-6-16 01:22 |只看該作者

回覆:我開心得滯呀,晒下命得唔得呀?(更新在#1reply在P12、13)

真係要好好學習




禁止訪問

積分: 1528


259#
發表於 12-6-16 01:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 921


260#
發表於 12-6-16 01:34 |只看該作者

回覆:我開心得滯呀,晒下命得唔得呀?(更新在#1reply在P12、13)

見妖斬妖,勁like!!!
Thanks for sharing!!!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo