自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25627


241#
發表於 12-7-1 14:08 |只看該作者

點解去遊行=被利用? 不是要你為了某些政黨

原帖由 阿娣 於 12-07-01 發表
點解去遊行=被利用?
不是要你為了某些政黨而去。我遊行,因為我在香港土生土長,我不想這裡改變。



...
因為真正想發嘅聲音已經俾班政棍蓋過咗,我以前有上過街,嗌破喉嚨想反映自己嘅聲音都俾其他嘢掩蓋。今年我想嗌反立法會議員刻意唔開會而令到流會嘅不良行為;反雙非;反地產覇權,呢啲真正關於水深火熱嘅民生問題,但啲政黨係呼籲啲人上街反政府反cy。唔係俾佢地利用我呢一個數字咁係咩?




大宅

積分: 2344


242#
發表於 12-7-1 14:09 |只看該作者

引用:班政棍要平反64, 去主場平反啦! 係香港平反

原帖由 kit7266 於 12-07-01 發表
班政棍要平反64, 去主場平反啦! 係香港平反唔到架! 有種去北京平反! 係香港齋講左咁耐都平反唔到, 即係廢嗡 ...
呢句說話我想同李桌淫呢個龜之隱者講好多次!




男爵府

積分: 9691


243#
發表於 12-7-1 14:10 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






大宅

積分: 3767


244#
發表於 12-7-1 14:12 |只看該作者

7.1唔去遊行揮手區!







侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


245#
發表於 12-7-1 14:13 |只看該作者
幸福就是平淡


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


246#
發表於 12-7-1 14:14 |只看該作者
我都唔會去。

因為去都冇用。





禁止訪問

積分: 476


247#
發表於 12-7-1 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2201


248#
發表於 12-7-1 14:22 |只看該作者

回覆:molasses 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 426


249#
發表於 12-7-1 14:25 |只看該作者

引用:不知所謂的人,三教九流的人,一定唔會去 +

原帖由 alphabetagamma 於 12-07-01 發表
不知所謂的人,三教九流的人,一定唔會去
你有你遊行的自由,也有你的言論自由,但我都有我不去遊行的自由。你就別將自己的一套價值觀放在其他人身上。爭取民主的人之中就是有你這種人才會令人覺得討厭




侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


250#
發表於 12-7-1 14:28 |只看該作者

版主 的帖子

我有政治冷感,遊行一定冇我份

但我有家人去,我都會支持佢,不過叫咗佢唔好犯法





珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


251#
發表於 12-7-1 14:31 |只看該作者

版主 的帖子


1341124232382.jpg




珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


252#
發表於 12-7-1 14:31 |只看該作者

版主 的帖子


1341124271652.jpg




水晶宮

積分: 68008


253#
發表於 12-7-1 14:32 |只看該作者

引用:如果反"班政棍"我就一定去

原帖由 Lucky@128 於 12-07-01 發表
如果反"班政棍"我就一定去
me too




大宅

積分: 4012


254#
發表於 12-7-1 14:32 |只看該作者
本帖最後由 高秀平 於 12-7-1 14:40 編輯
200yan 發表於 12-7-1 12:06
d人又帶小朋友去公民敎育,

呀許太

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3741414&extra=&page=1


複式洋房

積分: 426


255#
發表於 12-7-1 14:33 |只看該作者

引用:+本帖最後由+fiababa+於+12-7-1+12:50+編輯

原帖由 fiababa 於 12-07-01 發表
本帖最後由 fiababa 於 12-7-1 12:50 編輯

未出世已經無床位
你啱,但我唔會71出來爭取呢樣嘢。71已被平反六四、李旺洋事件D人佔有。出來後我個人頭俾人數左落支持長毛果邊我咪等於冇發過聲?而且梁振英已表明明年應該零雙非, 我已沒有再爭取嘅理由




複式洋房

積分: 426


256#
發表於 12-7-1 14:41 |只看該作者

引用:遊行的人好忙碌地遊行 五毛派的人好勤奮地

原帖由 701003 於 12-07-01 發表
遊行的人好忙碌地遊行
五毛派的人好勤奮地賺稿費
睇法同你唔同就係五毛?我覺得你地真可笑,自己在爭取民主的同時,唔肯接受呢個世界其實真係有好多不同聲音。我有我想要爭取嘅嘢,但同你嘅唔同




珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


257#
發表於 12-7-1 14:42 |只看該作者


男爵府

積分: 6597


258#
發表於 12-7-1 14:42 |只看該作者


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


259#
發表於 12-7-1 14:44 |只看該作者
風雨同路


子爵府

積分: 14765

BK Milk勳章


260#
發表於 12-7-1 14:45 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo