跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5773


241#
發表於 06-6-8 12:36 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

winnie,Wong_Betsy ,不如我


複式洋房

積分: 314


242#
發表於 06-6-8 12:42 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我都報左喇


大宅

積分: 4981


243#
發表於 06-6-8 12:45 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!



男爵府

積分: 5773


244#
發表於 06-6-8 12:46 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!



大宅

積分: 4981


245#
發表於 06-6-8 12:47 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!



男爵府

積分: 5773


246#
發表於 06-6-8 12:47 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5773


247#
發表於 06-6-8 12:48 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


大宅

積分: 4981


248#
發表於 06-6-8 12:48 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

頭先軒軒媽打電話俾我...
佢話仲有位...
放心報名...
OK架啦...
好呀!! 到時我地約埋一齊去!!


男爵府

積分: 5773


249#
發表於 06-6-8 12:49 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

wong_betsy,你報名后有看見待確認尼几個字嗎???


複式洋房

積分: 314


250#
發表於 06-6-8 12:52 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

冇呀, 因為我是click聯絡作者黎報名, 唔知有冇click錯地方報名呢?
chu87377 寫道:
wong_betsy,你報名后有看見待確認尼几個字嗎???


複式洋房

積分: 224


251#
發表於 06-6-8 13:01 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

[quote]
wong_betsy 寫道:
冇呀, 因為我是click聯絡作者黎報名, 唔知有冇click錯地方報名呢?[quote]
chu87377 寫道:
wong_betsy,你報名后有看見待確認尼几個字嗎???
EVERY TAI PO MUN MUN Sorry 呀!!妳吔要做www.babysky.hk 嘅會員先可以報名嫁 !! sorry 係我錯誤道大家!!


男爵府

積分: 5942


252#
發表於 06-6-8 13:16 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你講24號o個個呀? 我要返工呀!

我宜家上緊o個個係星期日架, o係觀塘.
cwinnie 寫道:
係啦....
唔知henhen有冇興趣尼??
如果佢又去...又多個BB可以玩


男爵府

積分: 5773


253#
發表於 06-6-8 13:16 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

huanghin:我己經做左會員啦!!然后再報名的!!
huanghin 寫道:
[quote]
wong_betsy 寫道:
冇呀, 因為我是click聯絡作者黎報名, 唔知有冇click錯地方報名呢?[quote]
chu87377 寫道:
wong_betsy,你報名后有看見待確認尼几個字嗎???
EVERY TAI PO MUN MUN Sorry 呀!!妳吔要做www.babysky.hk 嘅會員先可以報名嫁 !! sorry 係我錯誤道大家!!


大宅

積分: 4981


254#
發表於 06-6-8 13:20 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

觀塘? 咁遠呀??
我0係觀塘返工呀...
近住邊度架個Playgroup??
henhen 寫道:
你講24號o個個呀? 我要返工呀!

我宜家上緊o個個係星期日架, o係觀塘.[quote]
cwinnie 寫道:
係啦....
唔知henhen有冇興趣尼??
如果佢又去...又多個BB可以玩
[/quote]


大宅

積分: 4981


255#
發表於 06-6-8 13:25 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你地報到未呀??
chu87377 寫道:
huanghin:我己經做左會員啦!!然后再報名的!!
[quote]
huanghin 寫道:
[quote]
wong_betsy 寫道:
冇呀, 因為我是click聯絡作者黎報名, 唔知有冇click錯地方報名呢?[quote]
chu87377 寫道:
wong_betsy,你報名后有看見待確認尼几個字嗎???
EVERY TAI PO MUN MUN Sorry 呀!!妳吔要做www.babysky.hk 嘅會員先可以報名嫁 !! sorry 係我錯誤道大家!!
[/quote]


男爵府

積分: 5773


256#
發表於 06-6-8 13:51 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

winnie,你係米都改過名


男爵府

積分: 5773


257#
發表於 06-6-8 13:55 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


258#
發表於 06-6-8 14:02 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

係摩登倉度...
我o係九龍灣返工...你搭咩車架?[quote]
cwinnie 寫道:
觀塘? 咁遠呀??
我0係觀塘返工呀...
近住邊度架個Playgroup??[quote]


大宅

積分: 4981


259#
發表於 06-6-8 14:15 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

係呀
改左gigi ma[quote]
chu87377 寫道:
winnie,你係米都改過名


大宅

積分: 4981


260#
發表於 06-6-8 14:16 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我搭74x返工囉...
你又係呀??
henhen 寫道:
係摩登倉度...
我o係九龍灣返工...你搭咩車架?[quote]
cwinnie 寫道:
觀塘? 咁遠呀??
我0係觀塘返工呀...
近住邊度架個Playgroup??[quote]


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo