自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


伯爵府

積分: 16837


241#
發表於 12-11-16 17:59 |只看該作者

引用:其實我睇完個post+覺得好心寒+!!公民意識,+

原帖由 kwansara 於 12-11-16 發表
其實我睇完個post 覺得好心寒 !!

公民意識, 守望相助...... 引申到個人人格及風度氣質 !! 點解好似完全改 ...
你講我呀?
我做運動整親條尾龍骨,咁要著高踭鞋,難道我不需要嗎?
你睇到我係健全人士?
我自私?
呢啲就係你地恐怖之處,點解用表面去睇人地係無需要?我真係有需要,有醫生紙,唔讓係我有問題?
已經唔係講美唔美德問題,係講有無需要問題



點評

Supersasa  唔需要用你個人既健康問題來以偏概全, 有冇可能成車人都咁岩一齊有需要?  發表於 12-11-16 18:40
芭芭拉


大宅

積分: 3518


242#
發表於 12-11-16 18:04 |只看該作者

回覆:CandyBaby830 的帖子






伯爵府

積分: 16837


243#
發表於 12-11-16 18:17 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

真係慘,睇黎以後出街真係要帶住醫生紙坐車,點解會變成咁?總之又唔係坐你關愛座,我自己著住高踭鞋拎咁多野我真係辛苦個喎,條腰又整親過,再加上反工企左或行左街成日,加上m坐到仲想死,車想坐下休息下都俾人話無公文教育,我真係覺得好委屈架,呢啲痛苦永遠無人明,呢種美德演變成你係四個圖之內嘅人就老憑要有人讓了!話之你係長期病患或受傷



芭芭拉


大宅

積分: 1665


244#
發表於 12-11-16 18:23 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

真係,再打橫黎講仲邊有討論空間





禁止訪問

積分: 54592


245#
發表於 12-11-16 18:26 |只看該作者

引用:errrrrr……其實有咩問題呢?+下班時間,大

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


246#
發表於 12-11-16 18:27 |只看該作者

引用:真係,再打橫黎講仲邊有討論空間 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


247#
發表於 12-11-16 18:29 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3518


248#
發表於 12-11-16 18:30 |只看該作者

回覆:媽咪面 的帖子

我回應你相信會換來更多反擊。
你可怕之處在於你見點還擊,如果我唔係質疑你人格氣質,我相信你唔會提出整親腰骨呢點!!!加醫生紙!
我都係女人,都要返工,你講嘅我明白但唔認同。




禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


249#
發表於 12-11-16 18:31 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5559


250#
發表於 12-11-16 18:35 |只看該作者
miumiu0101 發表於 12-11-16 13:40
點家而家搞到咁? 唔讓座比人=殺人放火? 家下犯左法咩? 我無公德心啫, 唔係傷害到人呱, 如果我唔比個位人坐, ...
好多大陸人做既野都唔係犯法及殺人放火, 只係冇公德心姐, 不過, 點解我地又咁憎佢地既行為?

同樣道理, 點解你又可以覺得香港人不讓座又冇問題? 似乎雙重標準wor....

樓主只係想香港注意下公民意識, 有進步姐!
mommy loves U  


禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


251#
發表於 12-11-16 18:37 |只看該作者

引用:回覆+acpeanuts+的帖子 上到黎BK就解釋到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 893


252#
發表於 12-11-16 18:37 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

只可以講睇開啲啦,無謂自己mun, 人地又唔知




大宅

積分: 1665


253#
發表於 12-11-16 18:42 |只看該作者

引用:Quote:miumiu0101+發表於+12-11-16+13:40+

原帖由 Supersasa 於 12-11-16 發表
好多大陸人做既野都唔係犯法及殺人放火, 只係冇公德心姐, 不過, 點解我地又咁憎佢地既行為?

同樣道理, 點 ...

我都唔係好明關殺人放火咩事?
姐係大6人周地poo唔係殺人就可以咁做?




伯爵府

積分: 16837


254#
發表於 12-11-16 18:48 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

無你地咁好氣,人係自私,我唔想再傷,我都要坐,否則手尾長



芭芭拉


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


255#
發表於 12-11-16 19:31 |只看該作者

引用:咁下次唔好玩到咁累先搭車

原帖由 mocha 於 12-11-15 發表
咁下次唔好玩到咁累先搭車
我都想講,樓主要玩到個仔咁攰就要預左啦




禁止訪問

積分: 5784


256#
發表於 12-11-16 19:38 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1573


257#
發表於 12-11-16 19:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5628

叻叻勳章


258#
發表於 12-11-16 19:48 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

唔讓坐都唔緊要 有d人仲要同你爭位坐個下真係....

LING


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


259#
發表於 12-11-16 19:53 |只看該作者

引用:errrrrr……其實有咩問題呢?+下班時間,大

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


260#
發表於 12-11-16 20:03 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

我唔覺樓主係老鳳要人讓!咩個個放工攰要坐,樓主抱仔攰就要人去搭的士??唔好叫放工攰個人去搭的士咪唔會有人老鳳票佢讓!!不如再話生得個仔出就預左要湊要抱,嫌攰唔好生!我個人覺得呢啲香港人無同理心!再講巴士有關愛座,關愛座係讓比有需要的人坐,唔係放工攰的人囉!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo