自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


子爵府

積分: 14437


241#
發表於 12-11-20 09:19 |只看該作者
補充: 但我地無上山睇火化, 因為我地全部都留守 係靈堂守夜, 一班堂兄妹 & 表姊妹, 我係最大..其他個D係得幾歲. 因為成班細路已守完夜, 所以先唔上山, 大家都太攰要訓.


禁止訪問

積分: 10796


242#
發表於 12-11-20 09:19 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


243#
發表於 12-11-20 09:20 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

剩係見到男家自私。。。假民主。。。




水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


244#
發表於 12-11-20 09:20 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在





男爵府

積分: 9426


245#
發表於 12-11-20 09:21 |只看該作者

引用:老實講樓主C6係好鍚囡囡,不過真係好自私囉,

原帖由 wingci 於 12-11-20 發表
老實講樓主C6係好鍚囡囡,不過真係好自私囉,你成日都話你家族唔興,咁係你家族既事,而家唔係你家族辦白事,雖 ...



男爵府

積分: 7292

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


246#
發表於 12-11-20 09:22 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

百行以孝為先…

當年我老爺過身,最細既孫都系四五歳到…真系冇乜好怕…只要小朋友唔好守夜,第日一齊上山都OK …完事後,我地系道教儀式,道士會比返d野我地放系屋企,話老人家會保佑大家既(我地從來冇諗過要佢保佑,只系想盡孝道)…其实咁親,怎可能唔送呢
樓主c6,依家唔可以用鄉下興黎做值口,以前夠唔興比女人讀書啦…唔通你家族依家d女人冇讀過書咩,呢d野會後悔一世

樓主,仲有係你62,99係好愛鍚d孫,但係方法錯左喎,d價值觀唔係太好(似我99)你要堅恃呀,呢次仲係身教



怒傷肝,喜傷心,思傷脾,憂傷肺,恐傷腎........


子爵府

積分: 12065


247#
發表於 12-11-20 09:23 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

會帶



Prayer is both a gift of grace and a determined response on our part.


珍珠宮

積分: 39734

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


248#
發表於 12-11-20 09:25 |只看該作者
我囡一歲時我爸爸走咗,我囡都有去靈堂同上山送外公。帶!一定帶!!點解唔帶?呢啲係孝道,代代相傳,將心比己,如果因為孫細就唔送終,咁第日到你走時,係咪你個孫都唔使嚟送你呢?


大宅

積分: 2914


249#
發表於 12-11-20 09:25 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

我個女當年二歲,我都有帶佢去,係佢爺爺離開,就係殯儀館,佢玩樂都無乜嘢都幾開心喇!聽人講話一歲以下唔好去。


男爵府

積分: 7821


250#
發表於 12-11-20 09:26 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32193

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


251#
發表於 12-11-20 09:28 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

一定帶,我媽媽走時我女小一,從冇諗過唔帶,至親係百無禁忌的,重要係你要同小朋友講清楚是什麼回事,用D佢明白嘅說話講,小朋友明白就唔會驚,重真係出奇地乖,有什麼儀式都好合作,最重要係事前同佢表達清楚




侯爵府

積分: 21498


252#
發表於 12-11-20 09:28 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

早前我99的哥哥去世(每年只見一次),我99都要我哋帶埋6歲女出席,仲要我哋坐足個幾鍾。




男爵府

積分: 7292

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


253#
發表於 12-11-20 09:29 |只看該作者

引用:Quote:sfll+發表於+12-11-20+02:02+邊度鄉

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
我係C6
我係廣東南海人
人地c6, 系呢個时候邊有人比d咁既意見架你驚你老婆唔夠傷心…唔夠烦呀
你唔系幫忙……反而系幫倒忙



怒傷肝,喜傷心,思傷脾,憂傷肺,恐傷腎........


伯爵府

積分: 19871

HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 熱血勳章 畀面勳章 爸B勳章 BK Milk勳章 DHA勳章


254#
發表於 12-11-20 09:30 |只看該作者
親身經歷:
我有一個3歲女兒, 亦有3個分別3個月, 3歲, 5歲的姨甥
本人媽咪年頭過身, 於首夜日大約5時到達, 約6時前離開 (天黑及儀式前), 第2日小朋友則沒有出售大殮儀式, 但我找了奶奶幫忙帶小朋友上山 (火葬場)出席最後儀式! (小朋友均有佩帶上早前於廟上求來的項鍊)
如有問題, pm我吧!


大宅

積分: 1940


255#
發表於 12-11-20 09:30 |只看該作者
睇嚟樓主已被佢老公禁言,樓主c6請不要假民主了,如果你係愛錫你老婆就唔好再傷佢心,今日唔軀歸故土,他朝君體也相同,將心比己吧


珍珠宮

積分: 31256


256#
發表於 12-11-20 09:33 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句

我好欣賞你會黎呢度講出自己既意思同感受, 因為好多男人都只會堅持自己不理老婆感受..

決定咗比個女去TOUCHWOOD 之後有乜頭暈身慶唔好聯想同呢件事有關呀, 唔好令你老婆內疚, 其實阿女有孝在身係百無禁忌, 但你想安心點我建議你買D 椂油葉黃皮葉比佢放係個袋, 係以前有人教我既..

我2X歲時爸爸過身, 出殯當日佔仰遺容時我當時男友只係坐係門口無同我一齊, 當我喊到最傷心時佢都無黎安慰我, 事隔20年我仲記得....所以你應該比你個女一齊去支持你老婆. 因為你同個女係佢人生好重要既人.


男爵府

積分: 9929


257#
發表於 12-11-20 09:34 |只看該作者
你唔比老婆去...佢一定會恨你一世...:;pppp:

點評

EMILY428  對,我一定會恨佢一世  發表於 12-11-21 11:12


別墅

積分: 680


258#
發表於 12-11-20 09:34 |只看該作者
請丈夫別在妻子的傷口灑鹽


珍珠宮

積分: 31256


259#
發表於 12-11-20 09:34 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句

我好欣賞你會黎呢度講出自己既意思同感受, 因為好多男人都只會堅持自己不理老婆感受..

決定咗比個女去TOUCHWOOD 之後有乜頭暈身慶唔好聯想同呢件事有關呀, 唔好令你老婆內疚, 其實阿女有孝在身係百無禁忌, 但你想安心點我建議你買D 椂油葉黃皮葉比佢放係個袋, 係以前有人教我既..

我2X歲時爸爸過身, 出殯當日佔仰遺容時我當時男友只係坐係門口無同我一齊, 當我喊到最傷心時佢都無黎安慰我, 事隔20年我仲記得....所以你應該比你個女一齊去支持你老婆. 因為你同個女係佢人生好重要既人.


子爵府

積分: 12414

好媽媽勳章


260#
發表於 12-11-20 09:35 |只看該作者
自私的一家, 一句鄉下唔興就唔比帶, 現在的樓主最需要人支持, 你點做人老公,
大吉利事講句, 我唔信你父母唔會想見你女的最後一面.

樓主加油啊.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo