想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1114


241#
發表於 13-2-2 12:40 |只看該作者
camyckm 發表於 13-2-2 12:06
回覆 irenerenerene 的帖子

我上個月CHECK到有兩條線, 但隔幾日又無左, 所以去左抽血驗, 但原來係化學懷孕 ...

原來係咁... 即係如果無 check 都唔會知自己化學懷孕啦...

只差一點點就成事,要加油啊!


男爵府

積分: 6458


242#
發表於 13-2-2 13:18 |只看該作者

引用:Quote:Rilattori+發表於+13-2-2+11:02+我地

原帖由 chungna 於 13-02-02 發表
希望大家都中~~~~
我諗緊聽日好唔好試驗........定係忍手
如無意外後日就DAY1
慳返棒棒錢,ms m 搵我了:;pppp:


伯爵府

積分: 15636


243#
發表於 13-2-2 13:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chungna+於+13-02-02+發表希

原帖由 KwaiB 於 13-02-02 發表
慳返棒棒錢,ms m 搵我了

今個月再試〜〜一定得




伯爵府

積分: 15636


244#
發表於 13-2-2 13:26 |只看該作者

引用:回覆+irenerenerene+的帖子 我上個月CHECK

原帖由 camyckm 於 13-02-02 發表
回覆 irenerenerene 的帖子

我上個月CHECK到有兩條線, 但隔幾日又無左, 所以去左抽血驗, 但原來係化學懷孕 ...
即係化學懷孕係好平常〜〜





大宅

積分: 1114


245#
發表於 13-2-2 13:46 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-2 13:18
慳返棒棒錢,ms m 搵我了
再接再勵,大家一齊努力啦... 希望今個月我遲 D 排卵...


複式洋房

積分: 354


246#
發表於 13-2-2 14:20 |只看該作者
回覆 chungna 的帖子

其實化學懷孕都算係懷孕的一種, 只係初期陀唔隠, 所以頭3個月要特別小心


大宅

積分: 1053


247#
發表於 13-2-2 15:26 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

假設我1月20日排卵,32日一個cycle, 今日2月2日驗孕得一條線,m未到,是否冇機會?


伯爵府

積分: 15636


248#
發表於 13-2-2 19:20 |只看該作者

引用:回覆+chungna+的帖子 其實化學懷孕都算係

原帖由 camyckm 於 13-02-02 發表
回覆 chungna 的帖子

其實化學懷孕都算係懷孕的一種, 只係初期陀唔隠, 所以頭3個月要特別小心
嗯〜〜不過無check 開 有時化學懷孕都唔知




男爵府

積分: 8287


249#
發表於 13-2-3 00:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chungna+於+13-02-02+發表希

原帖由 KwaiB 於 13-02-02 發表
慳返棒棒錢,ms m 搵我了
我今日都day 1了


大宅

積分: 3310


250#
發表於 13-2-3 09:44 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

今早check咗,又唔係bingo,但又未m,已經day34了(平時cycle係28 days)


男爵府

積分: 6458


251#
發表於 13-2-3 11:13 |只看該作者

引用:今早check咗,又唔係bingo,但又未m,已經d

原帖由 Rilattori 於 13-02-03 發表
今早check咗,又唔係bingo,但又未m,已經day34了(平時cycle係28 days)
太緊張???有無食中/西藥??


男爵府

積分: 6458


252#
發表於 13-2-3 11:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-02-02+發表慳返

原帖由 ovylam 於 13-02-03 發表
我今日都day 1了
一齊再努力!下個月一齊過版


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


253#
發表於 13-2-3 11:16 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

會唔會遲排先?放鬆d,如唔中好快黎


大宅

積分: 3310


254#
發表於 13-2-3 17:58 |只看該作者

引用:會唔會遲排先?放鬆d,如唔中好快黎

原帖由 kathylala 於 13-02-03 發表
會唔會遲排先?放鬆d,如唔中好快黎
其實我今個月無check排卵,所以唔知係遲排,定咩事個cycle咁長。由於無乜期望,心情唔係特別緊張,只係有啲擔心自己個身體有咩事


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


255#
發表於 13-2-3 18:22 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

冇旦清拉絲分泌??(如知可大約加14日上去)如果咁就只好等,如擔心就可去搵中E睇睇


伯爵府

積分: 15636


256#
發表於 13-2-4 12:02 |只看該作者
今早CHECK左 無中......
但M小姐仲未黎搵我....
如無意外今日DAY 1


大宅

積分: 3310


257#
發表於 13-2-4 12:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Rilattori+於+13-02-03+發表

原帖由 KwaiB 於 13-02-03 發表
太緊張???有無食中/西藥??
我今日day 1嘞,下個回合再來!!!


大宅

積分: 3310


258#
發表於 13-2-4 12:42 |只看該作者

引用:冇旦清拉絲分泌??(如知可大約加14日上去

原帖由 kathylala 於 13-02-03 發表
冇旦清拉絲分泌??(如知可大約加14日上去)如果咁就只好等,如擔心就可去搵中E睇睇

...
今期無啦啦day35先m,平時28day1cycle㗎嘛,我都想睇睇中醫調一調佢


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


259#
發表於 13-2-4 12:54 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

今次有冇病,食藥影響?你當睇中E係調理,我上次咁樣day49先黎m ,我都預今cycle亂,等緊蛋清有就正式開工,不過唔知隔日好定連do三日?!


大宅

積分: 3310


260#
發表於 13-2-4 12:57 |只看該作者

引用:今次有冇病,食藥影響?你當睇中E係調理,

原帖由 kathylala 於 13-02-04 發表
今次有冇病,食藥影響?你當睇中E係調理,我上次咁樣day49先黎m ,我都預今cycle亂,等緊蛋清有就正式開工 ...
今次有病呀,排卵嗰幾日尿道炎,食咗幾日抗生素,唔知關唔關事??


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo