自由講場

跳至

首頁

尾頁
   27


男爵府

積分: 5372


241#
發表於 13-1-15 21:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+VKwan+於+13-01-15+發表我都

原帖由 conniechan125 於 13-01-15 發表
我囝6歲
Mine 6 mths+mouth:mouth:mouth:




公爵府

積分: 27790

hashtag影視迷勳章


242#
發表於 13-1-15 21:19 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

將主導權交返比小朋友。先告訴他你嘅憂慮同家庭現況,讓佢自己思考下。如他仍然十分嚮往co-ed, 由他自己報考,攞form 、填表、做portfolio全部由佢自己嚟。從中可以睇下究竟佢只係追求朋輩中的優越感,還是真心追求自我卓越。而且,我相信過程中,他一定能得到學業以外的裨益,甚至更高層次的思考反省。當佢有這經歷,再作出的決定,你一定會衷心支持,不會再猶疑。



點評

VKwan  所以我知佢唔係吹水,輪到我猶疑  發表於 13-1-15 22:20
VKwan  你說得對,我已同大少講叫佢自己攪掂,而佢又真係答應自己整PORFOLIO  發表於 13-1-15 22:19


子爵府

積分: 13767


243#
發表於 13-1-15 21:27 |只看該作者

回覆:VKwan 的帖子

不如講下你C6點睇?




水晶宮

積分: 72641


244#
發表於 13-1-15 21:27 |只看該作者
雖然我冇小朋友,但我覺得入到又負擔到,一定會俾佢讀。
佢有返咁大,又咁知自己想點同屋企能力,開到口你都唔俾佢試下,第時有咩會怪你一世。


子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


245#
發表於 13-1-15 21:45 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 20:30
值得就會捨得比,問題係當你已有一間好的、免費的在手,仲會唔會覺得咁值?縱觀以上回覆,都有一定數量的 ...
你個仔中意,想讀,想轉校,難道不已經是最大得“值得”嗎?網友對两間學校的看法,難道重要過真正想讀的人的意見?
我覺得讀對中產來講,其實一年6萬學費唔算貴,我女pn都要伍千幾/月,一般中產家庭/一個仔,應該是可以好輕鬆咁負擔。
一年六萬,六年都係三十幾萬。
就算擔心先生失業,都唔會6年揾唔到野做。
一般家庭都會有d儲蓄,如果你地考慮緊IB,同去外國讀書,相信三十幾萬積蓄點都會有。
如果真係無,我建議不如停左d興趣班,這一年一家人努力專心儲幾年學費,讓仔仔可以追求自己的夢想。



珍珠宮

積分: 38391


246#
發表於 13-1-15 22:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+786+於+13-01-15+發表小學喇

原帖由 786 於 13-01-15 發表
但中學呢。因為小學讀唔到個些後台小朋友會走,留下的都有quality, 但這跟喇中一樣。但不同的,聖保羅有女 ...
我個仔只係想要lB唔係想要女同學喎
其實根據佢自己的說法,佢認為考試除左思想題之外,都係要求答案係model answer的內容,但研究性的project可以有自己思考冇比人限制,所以佢中意IB多d。我冇講大話,以上真係全部佢自己講

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 38391


247#
發表於 13-1-15 22:06 |只看該作者

引用:Quote:VKwan+發表於+13-1-15+20:30+值得就

原帖由 oooasis 於 13-01-15 發表
你個仔中意,想讀,想轉校,難道不已經是最大得“值得”嗎?網友對两間學校的看法,難道重要過真正想讀的人 ...
我唔會天真到認為三十幾萬就可以過到骨囉!而且,我地真係唔係有錢到唔志在。每個月多六千,可以實現我換更大單位的夢想,好運的話,潛在升幅何只幾十萬!

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


男爵府

積分: 8428


248#
發表於 13-1-15 22:08 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

幾十萬相對去外國讀名U……真係唔算多


男爵府

積分: 9791

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


249#
發表於 13-1-15 22:09 |只看該作者

引用:Quote:VKwan+發表於+13-1-15+10:52+我唔想

原帖由 evacalbee 於 13-01-15 發表
阿仔係咩原因想轉去果間男女校?兩間級數唔係一樣咩?齋校讀書會專心d喎,而家幾多年班?Btw男女校果間唔係 ...
其實中學六班中有四班來自小學部。當年我讀男女校時,只係中二、三有外人插班⋯而且每年全級一個。
之後就到中六⋯ 考2X30分嗰啲!

轉直資,有感學校質數下降




珍珠宮

積分: 38391


250#
發表於 13-1-15 22:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sweetcouple+於+13-01-15+發

原帖由 Koala_Chu 於 13-01-15 發表
這個是我的想法,我只擔心樓主最後行錯路,又冇得番轉頭,到時兩頭唔到岸! 安於現狀未必唔好,何況現在讀 ...
你講得真係岩!呢個亦係我諗唔通的地方,呢條路冇得回頭架,猶疑都好正常

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 38391


251#
發表於 13-1-15 22:13 |只看該作者

引用:Quote:VKwan+發表於+13-1-15+20:30+值得就

原帖由 sweetcouple 於 13-01-15 發表
同意! 也明白!

一口氣追晒十幾頁, 好明白, 好有同感......雖然我囡只係小一, 而且完全未見到係"叻"果類 ...
真好!有人明白我,你比我更難決定,因為有個細跟尾

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


男爵府

積分: 9791

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


252#
發表於 13-1-15 22:17 |只看該作者

引用:CO-ED真係咁好咩?如果係我,如果冇咩原因,一

原帖由 veryworry 於 13-01-15 發表
CO-ED真係咁好咩?如果係我,如果冇咩原因,一定留係原校!悝返D大學學費第日出國! ...
個人經驗:冇咩特別。係啲同學真係比外面純,同時比較「高貴」。我哋來自中產家庭係校內嘅窮人!

只係出來做嘢之後,發現啲人除咗睇你大學讀邊間咩科,一知我中學喺邊讀就好似覺得我好叻咁囉⋯但唔俾我以前考第尾㗎




洋房

積分: 46


253#
發表於 13-1-15 22:19 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

樓主,我覺得你呀仔咁想試,又有實力,勇往直前,你就比佢考co-ed, 有d野冥冥中有主宰,缘份到係擋唔到!

申利:小兒曾是喇叭插班生,現讀P.3!


伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


254#
發表於 13-1-15 22:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+786+於+13-01-15+發表但中學

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
我個仔只係想要lB唔係想要女同學喎
其實根據佢自己的說法,佢認為考試除左思想題之外,都係要求答案 ...
咁樣你叫佢過男拔算啦。有ib無女仔,在喇記附近,得閒揾下舊同學,平聖保羅一半,六年慳唔少錢同時間(你一定近九龍啦、否則你讀聖祖啦)。

我以前識個個聖保羅男仔只係讀high dip, 我之前一個同事是admin/secretary也是出自聖保羅,佢話佢那些同學都無咩特別勁。佢仲話想唔到依家既人竟然咁神化佢間母校。




珍珠宮

積分: 38391


255#
發表於 13-1-15 22:24 |只看該作者
786 發表於 13-1-15 22:20
咁樣你叫佢過男拔算啦。有ib無女仔,在喇記附近,得閒揾下舊同學,平聖保羅一半,六年慳唔少錢同時 ...

我就係理智地想一想,咪想到若然都只不過是學校一間,又何必搵錢黎洗?!
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


256#
發表於 13-1-15 22:28 |只看該作者

引用:Quote:786+發表於+13-1-15+22:20+咁樣你叫

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
我就係理智地想一想,咪想到若然都只不過是學校一間,又何必搵錢黎洗?! ...
男拔有ib喇記無




象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


257#
發表於 13-1-15 22:30 |只看該作者

引用:Quote:786+發表於+13-1-15+22:20+咁樣你叫

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
我就係理智地想一想,咪想到若然都只不過是學校一間,又何必搵錢黎洗?! ...
Ib 要 78000 一年


伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


258#
發表於 13-1-15 22:31 |只看該作者

引用:Quote:786+發表於+13-1-15+22:20+咁樣你叫

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
我就係理智地想一想,咪想到若然都只不過是學校一間,又何必搵錢黎洗?! ...
但我想喇記應該快變直資。以前以為唔會。但新校長(小學)是從直資過檔,有別以前內部提升,你提下你仔噃。若喇記變直資,好大機會開ib.(我估咋)




珊瑚宮

積分: 118281


259#
發表於 13-1-15 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+786+於+13-01-15+發表小學喇

原帖由 786 於 13-01-15 發表
但中學呢。因為小學讀唔到個些後台小朋友會走,留下的都有quality, 但這跟喇中一樣。但不同的,聖保羅有女 ...
Err,你真係check過SPCCPS升中個%嗎有幾多個走啊?




伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


260#
發表於 13-1-15 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+786+於+13-01-15+發表但中學

原帖由 wonderlulu 於 13-01-15 發表
Err,你真係check過SPCCPS升中個%嗎有幾多個走啊?
無Check噃。間間都係汰弱留強架啦!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo