跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


241#
發表於 07-5-2 10:58 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

做乜今朝成朝都冇咩人架?!


子爵府

積分: 10537


242#
發表於 07-5-2 10:59 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


早晨呀


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


243#
發表於 07-5-2 11:07 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

小魚媽,
早晨呀! 除了我同茉莉媽, 今朝終於有第3個人現身了.


子爵府

積分: 10537


244#
發表於 07-5-2 11:13 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


智程媽:

呢排好忙下呀我.............

我每日都上黎睇下見唔見到妳架?? 預祝妳生產順利先

另... 小魚K1都會番pm class呀, 12:30-3:30, 又係捱兩年呀~ 小朋友個schedule真係父母set出黎架, 即使番下午班, 我都要好好帶領住小魚有個healthy D既 time schedule~ 大家要努力呀


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


245#
發表於 07-5-2 11:50 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

小魚媽,
多謝晒你的祝福呀!
小魚k1(~k2?)要返pm class呀? 邊間呀?
不過小魚返12:30-3:30都算好的了, 3:30放學都叫做早. 智程而家返1:30-4:30, 9月返st cat仲遲5min, 1:35-4:35. 我住沙田, 佢返到屋企都實過5:00了. 同埋我隻衰仔午睡真係要瞓到有3個鐘先"夠皮". 唔夠3粒鐘, 就唔肯起身+喊晒口咁:-( :-(.


子爵府

積分: 11369


246#
發表於 07-5-2 11:55 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡智程媽,
我都worry緊St Cat K2要返下午呀,不過希望Jas大個d唔水瞓咁多覺啦,唔係個schedule真係搞亂晒佢個body clock!係呀ESF個下午班時間真係唔錯呀12:30 - 3:30...very good,返到屋企仲可以take nap,無咩難度呀!
amypekkle 寫道:
小魚媽,
多謝晒你的祝福呀!
小魚k1(~k2?)要返pm class呀? 邊間呀?
不過小魚返12:30-3:30都算好的了, 3:30放學都叫做早. 智程而家返1:30-4:30, 9月返st cat仲遲5min, 1:35-4:35. 我住沙田, 佢返到屋企都實過5:00了. 同埋我隻衰仔午睡真係要瞓到有3個鐘先"夠皮". 唔夠3粒鐘, 就唔肯起身+喊晒口咁:-( :-(.


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


247#
發表於 07-5-2 12:15 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

茉莉媽,
咦? 小茉莉會讀st. cat嗎? 係邊個校舍? 上午班吧?!
我仲以為你會俾Jas讀KV添!


子爵府

積分: 11369


248#
發表於 07-5-2 12:20 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡智程媽,
係呀,我揀左St Cat呀,因為我覺得佢比較適合St Cat more than KV,St Cat嘅教學方法活動d,佢好似係Norfolk Rd AM Class呀,不過K2全世界都係要讀PM架啦


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


249#
發表於 07-5-2 12:29 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

午安呀

梅梅
見妳諗通左真係鄧妳開心呀.......係囉,jas讀st.cat都一定會好開心好enjoy架

amy
卓謙都係讀緊下午班(1:30-4:30),佢有時放學返黎食d野沖個涼就瞓返2個鐘,7:30起身dinner,到11:00再瞓。有時唔瞓晏覺玩到6:30dinner,到9:30左右就瞓覺。so far我覺得都ok喎,不過佢k1會返全日,等姐姐可以專心湊細佬。


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


250#
發表於 07-5-2 12:47 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

我前o個排咪因為有幾位同事resign所以產假都要返工o既,而家終於有回報喇.........老闆們見咁多人走,咪加福利留現有員工囉,今個月開始唔駛返星期六,又諗緊屋企人有medical,當然唔少得加人工啦

維比 & 盈b媽
聽到妳地新工雖然辛苦但好enjoy又學到好多野,真係恭喜晒呀 但係......妳地有幾井底呀......咪咁謙啦


子爵府

積分: 11369


251#
發表於 07-5-2 13:00 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡玲妹,
多謝你先呀 我都希望Jas會有個happy school life,無論揀咩學校最緊要係佢讀得開心啫,第時條路點行就睇佢自己啦
另,真係鄧你高興啦,5-day work+家人medical,你公司都算係咁啦,不過如果加埋人工仲好啦!


大宅

積分: 3548


252#
發表於 07-5-2 13:20 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

hi all,
呢排大家都好忙下wor, 其實我都係ar... :cry: 仲越做越唔開心, 好想轉工ar...

himby,
你老闆都幾好丫, 起碼佢會諗下自己點解留唔到人, 會改進下員工福利, 我老闆就真係死不悔改果隻ar.... :evil: 唉~~越黎越令人氣餒...


男爵府

積分: 6179


253#
發表於 07-5-2 13:39 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

唉~~~


大宅

積分: 4108


254#
發表於 07-5-2 13:51 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

himby, rabbit,

咪係~~ 我老闆都真係死不悔改果隻ar.... :evil:


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


255#
發表於 07-5-2 13:55 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

梅梅
無論揀咩學校最緊要係佢讀得開心啫,第時條路點行就睇佢自己啦 --> totally agree呀,我都係咁諗架
嘻嘻~~加人工應該冇問題呀,前個排同院長講開電話,佢問我駛唔駛加d人工俾現有員工喎,我話梗係好啦.......我好快會做個proposal佢睇架喇

一一
咪咁氣餒啦,而家市道好左好多呀,if真係做得好唔開心,試下搵工跳槽啦~~以妳咁o既人才,大把人爭住請啦

維比
妳唉咩呀


子爵府

積分: 11369


256#
發表於 07-5-2 13:56 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

你又唉????
維尼bb 寫道:
唉~~~


男爵府

積分: 6179


257#
發表於 07-5-2 14:03 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

玲,
真係忙到乜都做唔到呀, 無論係office 定屋企都係..公司n咁多個會要開..n咁多電話要聽..n咁多問題發生..
日日都有新鮮兼大鑊野..

jas 媽,
咪煩公司轉system及上次問你果樣野囉..好煩好煩好煩..


男爵府

積分: 6179


258#
發表於 07-5-2 14:03 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

玲,
真係忙到乜都做唔到呀, 無論係office 定屋企都係..公司n咁多個會要開..n咁多電話要聽..n咁多問題發生..
日日都有新鮮兼大鑊野..

jas 媽,
咪煩公司轉system及上次問你果樣野囉..好煩好煩好煩..


男爵府

積分: 6179


259#
發表於 07-5-2 14:09 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

玲,
真係忙到乜都做唔到呀, 無論係office 定屋企都係..公司n咁多個會要開..n咁多電話要聽..n咁多問題發生..
日日都有新鮮兼大鑊野..

jas 媽,
咪煩公司轉system及上次問你果樣野囉..好煩好煩好煩..


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


260#
發表於 07-5-2 14:26 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Himby 寫道:
卓謙都係讀緊下午班(1:30-4:30),佢有時放學返黎食d野沖個涼就瞓返2個鐘,7:30起身dinner,到11:00再瞓。有時唔瞓晏覺玩到6:30dinner,到9:30左右就瞓覺。so far我覺得都ok喎,不過佢k1會返全日,等姐姐可以專心湊細佬。

Himby,
係呀, 我都記得你講過卓謙午睡瞓1-2個鐘已經好滿足咁自己醒. 但係智程真係唔得架. 就算假期時俾佢早少少開始午睡, 佢都要由4:00到7:00後, 5:00就要8:00先叫到佢起身. 其實我地已經在佢瞓左2個鐘後開晒房燈, 有時在廳開電視, 但係都叫/引唔到佢起身. 佢坐起身喊兩喊又撻低再過, 真係冇晒符呀. (well, 智程爛瞓呢家野, 真係盡得佢媽媽的真傳呀! )
之前冬天天氣凍/涼早上佢就瞓到晏d, 但而家天氣咁暖, 佢成日未夠8:00am就起身了.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo