amypekkle 寫道:
小魚媽,
多謝晒你的祝福呀!![]()
![]()
小魚k1(~k2?)要返pm class呀? 邊間呀?
不過小魚返12:30-3:30都算好的了, 3:30放學都叫做早. 智程而家返1:30-4:30, 9月返st cat仲遲5min, 1:35-4:35. 我住沙田, 佢返到屋企都實過5:00了. 同埋我隻衰仔午睡真係要瞓到有3個鐘先"夠皮". 唔夠3粒鐘, 就唔肯起身+喊晒口咁:-( :-(.
Himby 寫道:
卓謙都係讀緊下午班(1:30-4:30),佢有時放學返黎食d野沖個涼就瞓返2個鐘,7:30起身dinner,到11:00再瞓。有時唔瞓晏覺玩到6:30dinner,到9:30左右就瞓覺。so far我覺得都ok喎,不過佢k1會返全日,等姐姐可以專心湊細佬。
. 就算假期時俾佢早少少開始午睡, 佢都要由4:00
到7:00後, 5:00
就要8:00先叫到佢起身. 其實我地已經在佢瞓左2個鐘後開晒房燈, 有時在廳開電視, 但係都叫/引唔到佢起身. 佢坐起身喊兩喊又撻低再
過, 真係冇晒符呀.
(well, 智程爛瞓呢家野, 真係盡得佢媽媽的真傳呀!
)