立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20493
蝦蝦 寫道: 酌媽, 係一歲半呀 :lol: 基本上, 健康院打埋一歲半針, 就唔駛返去咯
公爵府
積分: 28259
joannelai930 寫道: 佢已經行出黎問我囉左爸爸部機機, 暫時可以頂住 kitty 又冇上黎幫手頂
伯爵府
積分: 18803
mayken1612 寫道: :-( :-( :-( 亞女發燒呀 :-( :-( :-(
積分: 22642
tupytupy 寫道: 39好高喎,check緊d呀,再唔係喇喇臨去睇啦 :cry: :cry: 佢唔多妥就唔好同佢去pg麻:lol: :lol:
蝦蝦 寫道: may, 阿囡發燒就帶佢睇下 e 生啦, 發燒可大可少, 唔好齋食藥, 睇下安心 d
mankat06 寫道: 有無事呀, :-( 會唔會係出牙咋
珍珠宮
積分: 30565
蝦蝦 寫道: may, 阿囡發燒就帶佢睇下 e 生啦, 發燒可大可少, 唔好齋食藥, 睇下安心 d [quote] mayken1612 寫道: 今早一起身已經摸到佢額頭興興地, 返完pg返到home度有39, 被左次退燒水佢食, 睇下一陣佢醒左, 再係咁興, 就帶佢落去睇E生........ :-|
maggiemaggie 寫道: [size=xx-large]me toooooooooo :-( :-( :-( :-( [quote] 蝦蝦 寫道: 你就好啦, 我都想返 5 days, 我呢個老細越黎越變態 :-(
mayken1612 寫道:
mayken1612 寫道: 我都想知呀............ :-( :-( 佢淨燒, 都無其他野.......
mayken1612 寫道: [quote] 我都想知呀............ :-( :-( 佢淨燒, 都無其他野.......
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy