立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止發言
積分: 2093
別墅
積分: 847
原文章由 Carman_mami 於 08-1-19 11:55 發表 點解有d mami no1184新界3人己審查,但房署個綱到寫住新界3人no去到1166渣,真係唔明
子爵府
積分: 14359
原文章由 renocheung 於 08-1-19 09:36 發表 Kawai928請問你係唔係係大6買潔具呀,係田貝路定係叫田貝四路,舖頭叫咩名,我可能下午到深圳做野,順便去look look唔該
禁止訪問
積分: 20403
侯爵府
積分: 22443
瑪瑙宮
積分: 145167
原文章由 cubixluk 於 08-1-19 16:54 發表 唉... 呢期所有 3 人既都配 30.0xx.... 可憐我吔早一批既配 21.85 ... 但 mon 會有 good news.... 因為區議員有消息公佈... 我諗我吔有得走啦... 而家最好有搬遷費 :-| ...
男爵府
積分: 6636
積分: 6100
積分: 9327
原文章由 carriecc 於 08-1-19 18:37 發表 大家好:-P ~我等左2年擴展~3人單位no:1169xxx~請問有冇同我一樣係3人擴展真係3年上樓ka?好心急ar.......>.
積分: 805
原文章由 mekomother 於 08-1-19 18:42 發表 我都係3人no:1147xxx,剛剛配左屋.
積分: 5566
原文章由 kawai928 於 08-1-19 13:31 發表 田貝4路呀~ 不過係我老公同佢2哥上去睇~ d野都好平呀~
原文章由 carriecc 於 08-1-19 20:45 發表 請問你係咪3人~擴展區ar?真係3年上到嗎?:D派左去邊ar?幾大ar?:loveliness:
大宅
積分: 2170
原文章由 晴朗 於 08-1-19 22:25 發表 [mekomother 我都係美庭呀!你幾多樓呀...我18樓呀quote]原文章由 mekomother 於 08-1-19 09:08 發表 晴朗....我美庭樓呀?妳呢?
原文章由 mekomother 於 08-1-19 22:26 發表 晴朗...我29樓呀! ...
原文章由 晴朗 於 08-1-19 22:28 發表 好高興認識你!你今日有無去睇個環境,打算要唔要呢?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy