自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 2093


2581#
發表於 08-1-19 12:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 847


2582#
發表於 08-1-19 13:17 |只看該作者
原文章由 Carman_mami 於 08-1-19 11:55 發表



點解有d mami no1184新界3人己審查,但房署個綱到寫住新界3人no去到1166渣,真係唔明

相差成二萬個,咁犀利,叫輪候冊人士點樣預算呀!有好多人睇住個nos黎遲工,就番個入息限額架嘛,擺明有古怪:tongue:


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2583#
發表於 08-1-19 13:31 |只看該作者
原文章由 renocheung 於 08-1-19 09:36 發表
Kawai928請問你係唔係係大6買潔具呀,係田貝路定係叫田貝四路,舖頭叫咩名,我可能下午到深圳做野,順便去look look唔該


田貝4路呀~
不過係我老公同佢2哥上去睇~
d野都好平呀~


禁止訪問

積分: 20403


2584#
發表於 08-1-19 15:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 20403


2585#
發表於 08-1-19 15:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22443


2586#
發表於 08-1-19 16:54 |只看該作者
唉... 呢期所有 3 人既都配 30.0xx.... 可憐我吔早一批既配 21.85 ... 但 mon 會有 good news.... 因為區議員有消息公佈... 我諗我吔有得走啦... 而家最好有搬遷費 :-|


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2587#
發表於 08-1-19 17:08 |只看該作者
過年前房署係咁派新年禮物咁喎,突然咁多人派到屋添!如果我特快無要到,唔知有無我地份呢??
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2588#
發表於 08-1-19 17:09 |只看該作者
唔好咁啦,星期一等你好消息啦!!
原文章由 cubixluk 於 08-1-19 16:54 發表
唉... 呢期所有 3 人既都配 30.0xx.... 可憐我吔早一批既配 21.85 ... 但 mon 會有 good news.... 因為區議員有消息公佈... 我諗我吔有得走啦... 而家最好有搬遷費 :-| ...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止發言

積分: 2093


2589#
發表於 08-1-19 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6636


2590#
發表於 08-1-19 18:10 |只看該作者
咁多人派左既..今日打去聽仲係輪候階段


男爵府

積分: 6100

好媽媽勳章


2591#
發表於 08-1-19 18:37 |只看該作者
大家好:-P ~我等左2年擴展~3人單位no:1169xxx~請問有冇同我一樣係3人擴展真係3年上樓ka?好心急ar.......>.<"


男爵府

積分: 9327

好媽媽勳章


2592#
發表於 08-1-19 18:42 |只看該作者
我都係3人no:1147xxx,剛剛配左屋.


原文章由 carriecc 於 08-1-19 18:37 發表
大家好:-P ~我等左2年擴展~3人單位no:1169xxx~請問有冇同我一樣係3人擴展真係3年上樓ka?好心急ar.......>.


別墅

積分: 805


2593#
發表於 08-1-19 19:40 |只看該作者
原文章由 cubixluk 於 08-1-19 16:54 發表
唉... 呢期所有 3 人既都配 30.0xx.... 可憐我吔早一批既配 21.85 ... 但 mon 會有 good news.... 因為區議員有消息公佈... 我諗我吔有得走啦... 而家最好有搬遷費 :-| ...


希望你有good news!
仲要有多多既搬遷費!
話哂係房署問題...配錯屋!


男爵府

積分: 6100

好媽媽勳章


2594#
發表於 08-1-19 20:45 |只看該作者
原文章由 mekomother 於 08-1-19 18:42 發表
我都係3人no:1147xxx,剛剛配左屋.

請問你係咪3人~擴展區ar?真係3年上到嗎?:D派左去邊ar?幾大ar?:loveliness:

[ 本文章最後由 carriecc 於 08-1-19 20:46 編輯 ]


男爵府

積分: 5566


2595#
發表於 08-1-19 22:17 |只看該作者
原文章由 kawai928 於 08-1-19 13:31 發表


田貝4路呀~
不過係我老公同佢2哥上去睇~
d野都好平呀~

我冇去呀,個c6話唔係太多野要買,又驚d野到香港會爛,所以佢唔上大6,得自己1個,咁咪做完野咪番香港,聽日去砵蘭街睇左至決定


男爵府

積分: 9327

好媽媽勳章


2596#
發表於 08-1-19 22:25 |只看該作者
我地3個人,04年11月收藍咭,07年2月第一次派東涌,而家第二次派沙田美田村.約300呎.



原文章由 carriecc 於 08-1-19 20:45 發表

請問你係咪3人~擴展區ar?真係3年上到嗎?:D派左去邊ar?幾大ar?:loveliness:


大宅

積分: 2170


2597#
發表於 08-1-19 22:25 |只看該作者
mekomother
我都係美庭呀!你幾多樓呀...我18樓



quote]原文章由 mekomother 於 08-1-19 09:08 發表
晴朗....我美庭樓呀?妳呢?


[/quote]

[ 本文章最後由 晴朗 於 08-1-19 22:54 編輯 ]


男爵府

積分: 9327

好媽媽勳章


2598#
發表於 08-1-19 22:26 |只看該作者
晴朗...我29樓呀!

原文章由 晴朗 於 08-1-19 22:25 發表
[mekomother
我都係美庭呀!你幾多樓呀...我18樓呀quote]原文章由 mekomother 於 08-1-19 09:08 發表
晴朗....我美庭樓呀?妳呢?
... [/quote]


大宅

積分: 2170


2599#
發表於 08-1-19 22:28 |只看該作者
好高興認識你!咁高層正呀!你今日有無去睇個環境,打算要唔要呢?
原文章由 mekomother 於 08-1-19 22:26 發表
晴朗...我29樓呀!

...
[/quote]

[ 本文章最後由 晴朗 於 08-1-19 22:33 編輯 ]


男爵府

積分: 9327

好媽媽勳章


2600#
發表於 08-1-19 22:33 |只看該作者
我都好高興認識妳,我無去睇過呀!我25號先去簽約,妳去過睇?ok嗎?如果唔係大問題,我多數都會要.妳個小朋友幾大呀?


原文章由 晴朗 於 08-1-19 22:28 發表
好高興認識你!你今日有無去睇個環境,打算要唔要呢?
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo