跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2224


2581#
發表於 09-4-30 13:06 |只看該作者
唔該stellarlj報料....係咩電梯附近有張貼通告,哈哈無留意"tim"

原帖由 stellarlj 於 09-4-29 17:16 發表


我記得是5月1號開始呀,電梯附近有張貼通告...


別墅

積分: 630


2582#
發表於 09-4-30 14:58 |只看該作者
我上次在韓國料理那兒吃了石頭窩飯及牛肉湯窩(後者忘了名字),總之就是最貴那兩個set,但真的好好味!!! 我一定會再去吃~
兩個set合共$110~


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2583#
發表於 09-4-30 15:32 |只看該作者
第一城d藥房炒口罩, 勁貴呀 ~


別墅

積分: 704


2584#
發表於 09-4-30 15:51 |只看該作者
臭臭好返未呀?
真係要小心身體
我都領左嘢, 有幾聲咳
其實要燒到幾多度才入院?

原帖由 pangchaimami 於 09-4-29 11:34 發表
昨晚臭臭有個增高嘅機會, 就係發燒啦, 成晚都38.6-39, 好彩今早冇事啦, 退左燒, 不過都要自行隔離2日, 唔可以返學, 免得傳染其他小朋友啦..... 唔知點解小朋友燒親都係夜晚!
e+呢度咁多bb可以提下你地, 如果bb真係夜 ...


別墅

積分: 704


2585#
發表於 09-4-30 16:02 |只看該作者
我覺得lee度d藥房賣的貨品貴過出面藥房好多
好似Friso 2 cityone要$143出面$130
我老公會在放工後往長沙灣/葵芳的藥房買東西

真係需要買口罩? 而家未有確診

原帖由 zoesychan 於 09-4-30 15:32 發表
第一城d藥房炒口罩, 勁貴呀 ~


大宅

積分: 3513


2586#
發表於 09-5-2 11:33 |只看該作者
原帖由 tps0701 於 09-4-30 15:51 發表
臭臭好返未呀?
真係要小心身體
我都領左嘢, 有幾聲咳
其實要燒到幾多度才入院?

多謝關心, 臭臭已經退燒, 只係D咳未清, 所以呢幾日D活動要cancel啦, 只係帶佢到樓下平台走下, 曬下太陽!!
其實冇話幾幾度入院, 如果有燒(唔係高燒), bb仍然精神, 代表佢有能力同病菌作戰, 係好事, 所以唔需要太worry, 你去睇醫生, 佢都係比退燒藥, 就算好似臭臭咁一直唔退, 只要唔係高燒都ok, 有d家長會同醫生拿定退高燒藥(即使(39.4以上)真係唔好亂比bb食呀, 因為唔係咁好架, sorry又係到說教, 可能回想以前冇人講, bb病真係好擔心架.... heheeeee
有確診啦.... 真係又唔好喱係屋企呀, 趁好天曬下太陽啦, 好過食什麼什麼營養片架!!!


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2587#
發表於 09-5-2 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 704


2588#
發表於 09-5-4 17:51 |只看該作者
可唔可以比我係lee度呻吓, 好激氣! 為什麼要拖我份糧? 又話27/4入票, 29/4 打去問原來仲未開, 我話30/4上office收票, 又話30日幫我入, 今日check bank仲未有, 再問佢話今天入, 正一大話精


別墅

積分: 704


2589#
發表於 09-5-4 17:59 |只看該作者
臭臭無事就好啦!
比你講中, 我今天未出過街 hehe

原帖由 pangchaimami 於 09-5-2 11:33 發表

多謝關心, 臭臭已經退燒, 只係D咳未清, 所以呢幾日D活動要cancel啦, 只係帶佢到樓下平台走下, 曬下太陽!!
其實冇話幾幾度入院, 如果有燒(唔係高燒), bb仍然精神, 代表佢有能力同病菌作戰, 係好事, 所以唔需要太worr ...


大宅

積分: 3513


2590#
發表於 09-5-5 13:20 |只看該作者
原帖由 tps0701 於 09-5-4 17:51 發表
可唔可以比我係lee度呻吓, 好激氣! 為什麼要拖我份糧? 又話27/4入票, 29/4 打去問原來仲未開, 我話30/4上office收票, 又話30日幫我入, 今日check bank仲未有, 再問佢話今天入, 正一大話精 ...

你講緊剛剛唔做果份, 做左幾耐呀, 好似做左好小時間... 好似話7天都唔出糧, 可以告佢喎!!!


別墅

積分: 704


2591#
發表於 09-5-5 16:21 |只看該作者
正是, 由1-22/4, 扣除假期共18日
今日online終於見到有不過未用得
以為搵到份工, 諗住近屋企, 人工少, 做住先, 點知抄左一位同事, 要我做reception, full set accounts, property, admin, copy, fax, 出街.....etc.
所以我決定唔做這份工是正確的, 經常比佢地拖糧都做到無隱!!



原帖由 pangchaimami 於 09-5-5 13:20 發表

你講緊剛剛唔做果份, 做左幾耐呀, 好似做左好小時間... 好似話7天都唔出糧, 可以告佢喎!!!


大宅

積分: 3513


2592#
發表於 09-5-7 15:45 |只看該作者
咩呢排咁靜!!!
Wai 臭b媽原來你果層有個小bb女得4個月大咋, 好可愛架, 佢仲有個2歲1個月嘅哥哥, 今早坐lift, 遇到個唔知嫲嫲定婆婆帶住個bb女, 仲同我講左一陣, 攪到我miss左班車…. heheee


別墅

積分: 902


2593#
發表於 09-5-7 16:50 |只看該作者
原帖由 fennielg 於 09-4-30 08:58 發表
你個仔返學咪搭校車, 請問喺第一城邊度上車同幾點?



Sorry, 我攪錯咗, 我係問tanoshi127 ....




我問左主任一城係無得上車,下年就會有,咁我現在真係好煩要去到濱景花園先有車上,早7.55分上車4.55分下車,真幸苦一早就要同佢去上車,你仔仔下年讀咩?仔仔都好喜歡老師和同學都好開心


大宅

積分: 1042


2594#
發表於 09-5-8 09:38 |只看該作者
原帖由 tanoshi127 於 09-5-7 16:50 發表




我問左主任一城係無得上車,下年就會有,咁我現在真係好煩要去到濱景花園先有車上,早7.55分上車4.55分下車,真幸苦一早就要同佢去上車,你仔仔下年讀咩?仔仔都好喜歡老師和同學都好開心 ...


我哋搭85A, 通常7:50am 或 8:00am上車, 8:30am 或 8:45am 返到學校, 阿仔下年上k2, 之前申請全日班, 但老師話暫時未有位.....

仲有, 我都申請咗下學年的校車服務, 希望到時有得停第一城....

[ 本帖最後由 fennielg 於 09-5-8 12:16 編輯 ]


大宅

積分: 3513


2595#
發表於 09-5-8 12:20 |只看該作者
原帖由 tanoshi127 於 09-5-7 16:50 發表




我問左主任一城係無得上車,下年就會有,咁我現在真係好煩要去到濱景花園先有車上,早7.55分上車4.55分下車,真幸苦一早就要同佢去上車,你仔仔下年讀咩?仔仔都好喜歡老師和同學都好開心 ...

吓... 一城係無得上車, 反而濱景花園先有車上??? 咁要照照走去濱景花園?


大宅

積分: 3513


2596#
發表於 09-5-8 12:27 |只看該作者
原帖由 fennielg 於 09-5-8 09:38 發表


我哋搭85A, 通常7:50am 或 8:00am上車, 8:30am 或 8:45am 返到學校, 阿仔下年上k2, 之前申請全日班, 但老師話暫時未有位.....

仲有, 我都申請咗下學年的校車服務, 希望到時有得停第一城.... ...

佐我反8:30架, 實趕唔到啦.... 點算呢???


禁止訪問

積分: 35


2597#
發表於 09-5-8 14:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 35


2598#
發表於 09-5-8 15:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2599#
發表於 09-5-8 15:17 |只看該作者
呢幾日樓下裝修, 帶左阿女去左阿婆度2日費事嘈c ..

臭臭媽,
想問你識唔識人讀廣源村靈光呀 ?
我姑仔話識人讀緊幾好wor, 學費又無小時候甘貴 ..
因為我唸緊想出年1月比思思讀0.5年N1 ..
等佢學下D自理 ..
但係小時候太貴, 靈光好似無甘貴 ..


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2600#
發表於 09-5-8 15:19 |只看該作者
WELCOME 呀

我地都有攪過gathering架 ..
不過都好似差不多一年先一次 .. 哈哈 ..
大家都busy ma ..

我地果果都有隻小魔怪你唔怕比我地拆屋呀 ...


原帖由 Preschool2009 於 09-5-8 15:11 發表
唔知你地有無攪gathering呢?會係邊度呀?我都想參加,或者我可以開放我屋企,招呼下大家,一齊分享生活或揍仔仔經驗啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo