親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   2204


珍珠宮

積分: 30543


2581#
發表於 16-4-12 10:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 16-04-11 發

原帖由 12312 於 16-04-12 發表
零晨2:00左右。(平日可能早些)
捷運app準確嗎?


珊瑚宮

積分: 119933


2582#
發表於 16-4-12 11:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 12312 於 16-04-12 發表零晨2

原帖由 pingpingchoi 於 16-04-12 發表
捷運app準確嗎?
ok


珍珠宮

積分: 34040


2583#
發表於 16-4-12 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai001 於 16-04-09 發表夜市

原帖由 pingpingchoi 於 16-04-11 發表
你好啊,我跟團第3日係萬怡酒店,
係南港,去士林夜市遠嗎?
好遠 bor!!!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2584#
發表於 16-4-12 19:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 12312 於 16-04-11 發表未計

原帖由 pingpingchoi 於 16-04-12 發表
咁係咪坐的士較方便?
係,不過相對地貴囉!


我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 30543


2585#
發表於 16-4-12 21:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 16-04-11 發

原帖由 wai001 於 16-04-12 發表
好遠 bor!!!
我睇捷運app,車程半小時


珍珠宮

積分: 34040


2586#
發表於 16-4-12 21:41 |只看該作者

回覆:台灣食玩行

轉載
https://goo.gl/LFp4lC

敬告廣大粉絲 :
悠遊卡使用範圍涵括各種交通運具(MRT,火車,高鐵,公車,便利商店,特約商店,星巴克,......) 雖然目前本處悠遊卡已經派送完畢,您可直接到台灣購買一張新卡,費用僅須100元台幣 (約25港幣),另因悠遊卡並無使用效期,大家手上如有過往到台灣旅遊所留下的悠遊卡,仍可在任何一家便利商店及所有地鐵站服務台儲值繼續使用,享受便利的服務,只需輕觸感應區,即可迅速完成交易,免除準備零錢、排隊購票等困擾,乘坐台北地鐵還可享有折扣,並可不斷加值,一卡使用多年,..........。
目前正值春暖花開好時節,歡迎您攜伴同遊台灣。
1460468489885.jpg

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2587#
發表於 16-4-12 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai001 於 16-04-12 發表好遠

原帖由 pingpingchoi 於 16-04-12 發表
我睇捷運app,車程半小時
↓你自己睇個捷運圖,由右藍線去紅線,都有不少站的!
(※註:香港MTR peak hrs →2mins 一班車,站與站車程大約2mins。但是,台北捷運與香港不同,班次冇咁密,較多站與站車程長些!……)
自己決定啦!(有時 D app 未必一定好準確!)
1460468609806.jpg

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2588#
發表於 16-4-12 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 16-04-12 發

原帖由 wai001 於 16-04-12 發表
↓你自己睇個捷運圖,由右藍線去紅線,都有不少站的!
(※註:香港MTR peak hrs →2mins 一班車,站與站車 ...
仲有未計轉線時行的路程!
(※註:香港MTR 轉線時,只是行過對面月台。可是,台北地方較大,好多站轉線都起碼好似「由中環去香港站」咁,……你咪話以為好快呀!)

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 3129


2589#
發表於 16-4-12 22:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai001 於 16-04-12 發表↓你

原帖由 wai001 於 16-04-12 發表
仲有未計轉線時行的路程!
(※註:香港MTR 轉線時,只是行過對面月台。可是,台北地方較大,好多站轉線都起 ...
達人,我五月中去,想住西門町意舍,請問你知唔知意舍好嗎?方便嗎?同埋近捷運嗎?另外,如何去桃園機場


男爵府

積分: 9053

減齡達人勳章 BK Milk勳章


2590#
發表於 16-4-13 00:44 |只看該作者
請問達人有無住過airbnb? 我黎緊6月尾會三個大人去,諗緊住邊度好,見airbnb都幾平又靚,但又聽過話可能唔合法保險唔包,你有無咩建議? thanks


珍珠宮

積分: 30543


2591#
發表於 16-4-13 08:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai001 於 16-04-12 發表↓你

原帖由 wai001 於 16-04-12 發表
仲有未計轉線時行的路程!
(※註:香港MTR 轉線時,只是行過對面月台。可是,台北地方較大,好多站轉線都起 ...
我明白你意思啦


珍珠宮

積分: 30543


2592#
發表於 16-4-13 08:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 16-04-12 發

原帖由 wai001 於 16-04-12 發表
↓你自己睇個捷運圖,由右藍線去紅線,都有不少站的!
(※註:香港MTR peak hrs →2mins 一班車,站與站車 ...
因為睇左行車時間以為半小時左右可以去到
咁樣我會預番一小時,如果當晚太夜就未必去啦,可能係附近行下就算


珍珠宮

積分: 35916


2593#
發表於 16-4-13 13:30 |只看該作者

回覆:台灣食玩行

達人,請問係中山站去六福村點坐車會早啲?唔想坐的士,因為得2個大人
同埋去邊買票會平啲?
thx


珍珠宮

積分: 34040


2594#
發表於 16-4-13 17:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai001 於 16-04-12 發表仲有

原帖由 meibomeibo1990 於 16-04-12 發表
達人,我五月中去,想住西門町意舍,請問你知唔知意舍好嗎?方便嗎?同埋近捷運嗎?另外,如何去桃園機場:k ...
http://www.amba-hotels.com/tc/ximending/
↑西門町意舍ok,好方便

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2595#
發表於 16-4-13 17:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai001 於 16-04-12 發表仲有

原帖由 meibomeibo1990 於 16-04-12 發表
達人,我五月中去,想住西門町意舍,請問你知唔知意舍好嗎?方便嗎?同埋近捷運嗎?另外,如何去桃園機場:k ...
搭小黄(taxi)去台北車站西站,搭國光客運1819

http://www.kingbus.com.tw/ticketPriceResult.php?sid=99

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2596#
發表於 16-4-13 17:26 |只看該作者

引用:請問達人有無住過airbnb

原帖由 reasonxd 於 16-04-13 發表
請問達人有無住過airbnb? 我黎緊6月尾會三個大人去,諗緊住邊度好,見airbnb都幾平又靚,但又聽過話可能唔 ...
冇住過 airbnb

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2597#
發表於 16-4-13 17:31 |只看該作者

引用:達人,請問係中山站去六福村點坐車會早啲?

原帖由 麵包超人^o^ 於 16-04-13 發表
達人,請問係中山站去六福村點坐車會早啲?唔想坐的士,因為得2個大人
同埋去邊買票會平啲?
thx
http://www1.leofoo.com.tw/village/Direction.aspx

去六福村要搭客運

http://nanacoolb.pixnet.net/blog/post/25817098-怎麼去六福村呢%3F請看此篇文章

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2598#
發表於 16-4-13 17:37 |只看該作者

引用:達人,請問係中山站去六福村點坐車會早啲?

原帖由 麵包超人^o^ 於 16-04-13 發表
達人,請問係中山站去六福村點坐車會早啲?唔想坐的士,因為得2個大人
同埋去邊買票會平啲?
thx
http://www.anismile.com/2011/07/leofoo/

1)台聯客運開車過北二高,到龍潭總站會停站,讓乘客下車買車票。來回車票成人254元/人。如果想買含門票的套票,來回車票含門票,成人1030元/人。
2)先去7-11 ibon買票,一張成人門票699,還有可能有紀念品送。然後到龍潭總站再買來回車票,這樣算起來,車票+門票金額是:953元/人。人多這樣就比較省了,我們五個人這樣就省了385塊。

※ 搭台聯客運,睇路線圖,因為它是沿線停靠,坐滿就要等下一班,所以是直接到起點站,松山機場捷運站,五號的公車候車亭等。因為之前網友們都說景安站會有很多人上車。但是回程避開塞車,我們提早在景安捷運站就下車了。

台聯客運
http://www.e-go.com.tw/web2010/cht/busline_2.php

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2599#
發表於 16-4-13 17:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai001 於 16-04-12 發表仲有

原帖由 meibomeibo1990 於 16-04-12 發表
達人,我五月中去,想住西門町意舍,請問你知唔知意舍好嗎?方便嗎?同埋近捷運嗎?另外,如何去桃園機場:k ...
不過,西門町意舍既價錢,比同區的愛客發、GoSleep,較為貴些!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2600#
發表於 16-4-13 17:54 |只看該作者

引用:請問達人有無住過airbnb

原帖由 reasonxd 於 16-04-13 發表
請問達人有無住過airbnb? 我黎緊6月尾會三個大人去,諗緊住邊度好,見airbnb都幾平又靚,但又聽過話可能唔 ...
係有可能唔合法,保險係唔包㗎!……自己詳細考慮!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo