引用:達人,請問係中山站去六福村點坐車會早啲?
原帖由 麵包超人^o^ 於 16-04-13 發表
達人,請問係中山站去六福村點坐車會早啲?唔想坐的士,因為得2個大人
同埋去邊買票會平啲?
thx
http://www.anismile.com/2011/07/leofoo/
↑
1)台聯客運開車過北二高,到龍潭總站會停站,讓乘客下車買車票。來回車票成人254元/人。如果想買含門票的套票,來回車票含門票,成人1030元/人。
2)先去7-11 ibon買票,一張成人門票699,還有可能有紀念品送。然後到龍潭總站再買來回車票,這樣算起來,車票+門票金額是:953元/人。人多這樣就比較省了,我們五個人這樣就省了385塊。
※ 搭台聯客運,睇路線圖,因為它是沿線停靠,坐滿就要等下一班,所以是直接到起點站,松山機場捷運站,五號的公車候車亭等。因為之前網友們都說景安站會有很多人上車。但是回程避開塞車,我們提早在景安捷運站就下車了。
↓
台聯客運
http://www.e-go.com.tw/web2010/cht/busline_2.php
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔!
仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停!
我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!