立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 34435
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:29 發表 你要一早入去咩 賣旗賣到11點左右之WOR
水晶宮
積分: 59007
原帖由 ChingChing730 於 09-1-16 10:27 發表 如果我地聽日唔係要去團年,我諗我真係會架,因貞晶真係好恨賣架!
男爵府
積分: 8378
原帖由 ChingChing730 於 09-1-16 10:25 發表 你公司仲有 annual dinner 咁好呀!響邊樹食呀?
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:28 發表 盡力而為啦
積分: 40434
原帖由 LuLuBB 於 09-1-16 10:37 發表 我e間大公司來ka ma, 仲去洲際tim
原帖由 tattat 於 09-1-16 10:36 發表 唔緊要, 聽聞大少間小學都好似有得賣架
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:39 發表 我做左D對唔住豆豆GA事丫, 我唔信佢講野 事源, 佢尋日已經話今日要著華服返學, 佢都知屋企有, 但我只記得下星期四一定要著, 咁就同佢講唔係, 下星期先要, 豆豆又好堅持地話今日都要著, 之後我又唔記得上 ...
原帖由 tattat 於 09-1-16 10:45 發表 咁你都有比外套佢著, 唔係咁緊要, 唔好怪自己. 相同情況都發生係我身上, 剛開學時, 大少間唔時都會叫我去PRING D資料, 一時話骨頭, 一時又話唔知乜, 但我見D書好似無講, 又唔覺同學仔媽咪有講, 就唔當一回事. 後 ...
原帖由 ChingChing730 於 09-1-16 10:53 發表 唔緊要啦,到最後你都有比佢著呀! 唔駛唔開心!
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:53 發表 下次睇完D通告要即時MAKE先得 不過有時又真係好難怪我地唔信小朋友, 豆豆上年K1時叫我地比個波佢帶返學, 我地諗學校冇波咩, 點解仲要特登帶返去, 所以冇理佢, 點知真係要帶 ...
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:27 發表 咁好, 有得放早 ANNUAL DINNER/LUNCH, 我不知幾多年冇食過丫
原帖由 tattat 於 09-1-16 11:00 發表 尋晚佢都叫我比個利是封佢, 不過我唔記得左, 好彩今朝上車時佢同學仔帶左比佢呀
原帖由 LuLuBB 於 09-1-16 11:01 發表 so far我份份工無annual dinner都有x'mas, 所以我又無咩特別wo, 不過今年特別在我地要著modern china look
原帖由 tattat 於 09-1-16 11:05 發表 嘻嘻, 我都好耐無去呢 d party呀. china look 好過要著deep v呀
原帖由 phibow 於 09-1-16 11:03 發表 其實豆豆今日仲要帶個紙袋, 我都唔記得比佢 另外仲要搵個禮盒比佢帶返學, 我都唔知係邊度搵比佢
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy