在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2581#
發表於 09-1-16 10:31 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:29 發表


你要一早入去咩
賣旗賣到11點左右之WOR

嘻,e+ 講咩都冇用,因為我去唔到!


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2582#
發表於 09-1-16 10:36 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-16 10:27 發表

如果我地聽日唔係要去團年,我諗我真係會架,因貞晶真係好恨賣架!

唔緊要, 聽聞大少間小學都好似有得賣架


男爵府

積分: 8378


2583#
發表於 09-1-16 10:37 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-16 10:25 發表

你公司仲有 annual dinner 咁好呀!響邊樹食呀?


我e間大公司來ka ma, 仲去洲際tim
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2584#
發表於 09-1-16 10:38 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:28 發表


盡力而為啦

嘻, 我都會係賣個零鍾果隻, 算係儘點綿力啦.

因為10點幾就要去為為學校, 有個新年慶祝會果D呀


珍珠宮

積分: 40434


2585#
發表於 09-1-16 10:39 |只看該作者
我做左D對唔住豆豆GA事丫, 我唔信佢講野

事源, 佢尋日已經話今日要著華服返學, 佢都知屋企有, 但我只記得下星期四一定要著, 咁就同佢講唔係, 下星期先要, 豆豆又好堅持地話今日都要著, 之後我又唔記得上網CHECK下
到今朝, 姐姐拎左校服比佢仲換埋TIM, 佢又好堅持地話要著華服, 我都唔係好信佢, 不過佢話今日要舞獅所以要著, 我見又好似幾有道理, 所以比左年中式外套佢著, 好彩比左咋, 我剛CHECK返D通告, 原來真係要著GA


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2586#
發表於 09-1-16 10:39 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-16 10:37 發表


我e間大公司來ka ma, 仲去洲際tim

咁又真係唔錯喎

祝你今晚抽到大獎呀


珍珠宮

積分: 40434


2587#
發表於 09-1-16 10:40 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-16 10:36 發表

唔緊要, 聽聞大少間小學都好似有得賣架


家下好多學校都有呢D活動


珍珠宮

積分: 40434


2588#
發表於 09-1-16 10:44 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-16 10:37 發表


我e間大公司來ka ma, 仲去洲際tim


嘩, 要唔要著靚靚GA, 呢晚裝個D丫


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2589#
發表於 09-1-16 10:45 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:39 發表
我做左D對唔住豆豆GA事丫, 我唔信佢講野

事源, 佢尋日已經話今日要著華服返學, 佢都知屋企有, 但我只記得下星期四一定要著, 咁就同佢講唔係, 下星期先要, 豆豆又好堅持地話今日都要著, 之後我又唔記得上 ...

咁你都有比外套佢著, 唔係咁緊要, 唔好怪自己.

相同情況都發生係我身上, 剛開學時, 大少間唔時都會叫我去PRING D資料, 一時話骨頭, 一時又話唔知乜, 但我見D書好似無講, 又唔覺同學仔媽咪有講, 就唔當一回事. 後尾學校旅行時同老師傾開, 佢話係特登口頭同佢講, 睇下佢記唔記得同父母講, 訓練佢地既責任感, 果刻我既心情同你家下一樣. 跟住我都同返大少講對唔住, 同埋之後有1,2次佢都叫我CHECK D圖片, 找到比佢, 佢帶返學校, 夜晚返黎仲會講D同學點, 老師點講.
發生左就無辦法, 下次聽佢講完再CHECK 下通告啦. 不過豆豆好叻女呢, 咁記得老師講過乜呀.


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2590#
發表於 09-1-16 10:51 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-16 10:37 發表


我e間大公司來ka ma, 仲去洲際tim

嘩...... 咁...... 要唔要著晚裝架?deep v


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2591#
發表於 09-1-16 10:53 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:39 發表
我做左D對唔住豆豆GA事丫, 我唔信佢講野

事源, 佢尋日已經話今日要著華服返學, 佢都知屋企有, 但我只記得下星期四一定要著, 咁就同佢講唔係, 下星期先要, 豆豆又好堅持地話今日都要著, 之後我又唔記得上 ...

唔緊要啦,到最後你都有比佢著呀!

唔駛唔開心!


珍珠宮

積分: 40434


2592#
發表於 09-1-16 10:53 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-16 10:45 發表

咁你都有比外套佢著, 唔係咁緊要, 唔好怪自己.

相同情況都發生係我身上, 剛開學時, 大少間唔時都會叫我去PRING D資料, 一時話骨頭, 一時又話唔知乜, 但我見D書好似無講, 又唔覺同學仔媽咪有講, 就唔當一回事. 後 ...


下次睇完D通告要即時MAKE先得
不過有時又真係好難怪我地唔信小朋友, 豆豆上年K1時叫我地比個波佢帶返學, 我地諗學校冇波咩, 點解仲要特登帶返去, 所以冇理佢, 點知真係要帶


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2593#
發表於 09-1-16 10:57 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-16 10:53 發表

唔緊要啦,到最後你都有比佢著呀!

唔駛唔開心!

我終於睇到貞晶張型女相啦


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2594#
發表於 09-1-16 11:00 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:53 發表


下次睇完D通告要即時MAKE先得
不過有時又真係好難怪我地唔信小朋友, 豆豆上年K1時叫我地比個波佢帶返學, 我地諗學校冇波咩, 點解仲要特登帶返去, 所以冇理佢, 點知真係要帶 ...

尋晚佢都叫我比個利是封佢, 不過我唔記得左, 好彩今朝上車時佢同學仔帶左比佢呀


男爵府

積分: 8378


2595#
發表於 09-1-16 11:01 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-16 10:27 發表


咁好, 有得放早

ANNUAL DINNER/LUNCH, 我不知幾多年冇食過丫


so far我份份工無annual dinner都有x'mas, 所以我又無咩特別wo, 不過今年特別在我地要著modern china look
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


珍珠宮

積分: 40434


2596#
發表於 09-1-16 11:03 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-16 11:00 發表

尋晚佢都叫我比個利是封佢, 不過我唔記得左, 好彩今朝上車時佢同學仔帶左比佢呀


其實豆豆今日仲要帶個紙袋, 我都唔記得比佢
另外仲要搵個禮盒比佢帶返學, 我都唔知係邊度搵比佢


珍珠宮

積分: 40434


2597#
發表於 09-1-16 11:04 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-16 11:01 發表


so far我份份工無annual dinner都有x'mas, 所以我又無咩特別wo, 不過今年特別在我地要著modern china look


有DRESS CODE, 咁咪要特登買LOR


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2598#
發表於 09-1-16 11:05 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-16 11:01 發表


so far我份份工無annual dinner都有x'mas, 所以我又無咩特別wo, 不過今年特別在我地要著modern china look

嘻嘻, 我都好耐無去呢 d party呀.

china look 好過要著deep v呀


珍珠宮

積分: 40434


2599#
發表於 09-1-16 11:07 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-16 11:05 發表

嘻嘻, 我都好耐無去呢 d party呀.

china look 好過要著deep v呀


各有各好
不過一樣靚靚


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2600#
發表於 09-1-16 11:09 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-16 11:03 發表


其實豆豆今日仲要帶個紙袋, 我都唔記得比佢
另外仲要搵個禮盒比佢帶返學, 我都唔知係邊度搵比佢

禮盒呀, 你買返盒壽桃牌果d麵, 咪有個盒既.

大少尋日又話要用唔同物料, 整架未來會用既交通工具, 佢阿媽我就頭痛mouth:mouth:" /> 我對呢d勞作既野, 係全無天份架

未講完, 仲要星期一交呀

[ 本帖最後由 tattat 於 09-1-16 11:11 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo