跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


2581#
發表於 09-2-4 23:08 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:03 PM 發表

係呀~所以唔好睇少佢地o既能力..
比我地大人好幾百倍呀!!!



所以上次去我99度拜年, 老公個阿嬸問我媽咪有無教佢菲律賓話, 等佢識多樣野, 我話無, 不過主打同佢講英文多, 可能係咁, WALLACE就易入腦啦


伯爵府

積分: 18922


2582#
發表於 09-2-4 23:09 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 11:05 PM 發表

晧媽,julieann
HI~呢2晚都有上bk,但見冇人係到,今晚終於見到你地


Hihi~~


伯爵府

積分: 18922


2583#
發表於 09-2-4 23:10 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:06 PM 發表
最近,我發現,皓皓聽英文o既能力好o左好多...

我估係我之前買好多有埋cd o既story book比佢聽..
佢呢排好鍾意聽...

我今日同佢睇其中一本..
佢仲可以跟住本書去讀..

你都可以買多o的呢o的書比佢睇and 聽..
真係幾 ...



都係架, 雖然wallace都有d vcd係有得聽有得睇, 不過平時我同佢溝通多時都講英文, 因為我mami湊wallace時已經係講英文, 可能係咁wallace就易入腦囉~

你果d CD只係聽既邊度有得買呀?


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2584#
發表於 09-2-4 23:11 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:07 發表

hi, vicky...
好耐冇傾計o剌~

今晚可以同你地傾耐o的..
順便等埋老公收工...哈!!!

係呀!!
你老公今晚要OT??咁佢今日返咩??


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2585#
發表於 09-2-4 23:11 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:06 發表
點解大仔先要返既?

不過有好多人都話返左N1真係規矩好多, 我都有同我老公講過, 但佢話呢d自己都教到啦, 更何況佢返K1都會學到, 唔洗咁早迫佢喎...咁佢講既都有佢道理, 同埋我都想對WALLACE多D, 有時自己教佢野, ...

因為皓皓係年頭出世..
到佢返k1..已經係3歲半了.
我唔想佢太遲先學習群體生活...
所以咪比佢返一年n班o羅...
同埋早o的比佢知...佢o既生活唔只係家人and 自己..
之後仲會有同學and 老師..


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2586#
發表於 09-2-4 23:13 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:10 發表
都係架, 雖然wallace都有d vcd係有得聽有得睇, 不過平時我同佢溝通多時都講英文, 因為我mami湊wallace時已經係講英文, 可能係咁wallace就易入腦囉~

你果d CD只係聽既邊度有得買呀? ...

書局就有o架o剌..
只要你搵o的有埋cd o既story book 就可以了..
而家好多故事書都有cd的..

咁有時你唔得閒陪佢睇,
佢都可以自己聽住cd 去睇嘛..
唔洗成日對住部tv...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2587#
發表於 09-2-4 23:14 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:11 發表

係呀!!
你老公今晚要OT??咁佢今日返咩??

係呀~佢要ot呀~
佢今日返中....正常放11點o羅...


伯爵府

積分: 18922


2588#
發表於 09-2-4 23:14 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:11 PM 發表

因為皓皓係年頭出世..
到佢返k1..已經係3歲半了.
我唔想佢太遲先學習群體生活...
所以咪比佢返一年n班o羅...
同埋早o的比佢知...佢o既生活唔只係家人and 自己..
之後仲會有同學and 老師.. ...



咁又係喎, 大仔返k1時都三歲半, 又真係早d學習好d~

wallace細仔, 因為佢剛剛9月出世, 所以夾正中間, 唔上唔落.....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2589#
發表於 09-2-4 23:15 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:11 發表

因為皓皓係年頭出世..
到佢返k1..已經係3歲半了.
我唔想佢太遲先學習群體生活...
所以咪比佢返一年n班o羅...
同埋早o的比佢知...佢o既生活唔只係家人and 自己..
之後仲會有同學and 老師.. ...
咁皓皓而家返學有冇功課做...因為我3個未返過n1....
係呢...皓皓返學未...我大2個聽日返...亞3下星期一先返


伯爵府

積分: 18922


2590#
發表於 09-2-4 23:15 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:13 PM 發表

書局就有o架o剌..
只要你搵o的有埋cd o既story book 就可以了..
而家好多故事書都有cd的..

咁有時你唔得閒陪佢睇,
佢都可以自己聽住cd 去睇嘛..
唔洗成日對住部tv... ...


咁又係...我唔可以成日同佢傾計架嘛, 唔通煮野都要大大聲同佢傾咩


伯爵府

積分: 18922


2591#
發表於 09-2-4 23:16 |只看該作者
Christie,
聽日我打算去買鰻魚返黎整鰻魚飯, 等我老公食完之後先返工 (佢返夜)


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2592#
發表於 09-2-4 23:16 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:14 發表
咁又係喎, 大仔返k1時都三歲半, 又真係早d學習好d~

wallace細仔, 因為佢剛剛9月出世, 所以夾正中間, 唔上唔落.....

都ok呀!
咁你今年9月咪要開始幫wallace 搵幼稚園o羅...


伯爵府

積分: 18922


2593#
發表於 09-2-4 23:17 |只看該作者
Vicky,
睇到你地去macau d相, 好開呀~ 我想問你地係咪係康樂組果d 度book架?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2594#
發表於 09-2-4 23:18 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:15 發表
咁皓皓而家返學有冇功課做...因為我3個未返過n1....
係呢...皓皓返學未...我大2個聽日返...亞3下星期一先返

n班冇功課呀~
不過,我見有o的朋友,讀私校的..
就有功課...而且會教書的...會教英文生字!!

皓皓仲未返學呀~
下星期一先返!


伯爵府

積分: 18922


2595#
發表於 09-2-4 23:18 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:16 PM 發表

都ok呀!
咁你今年9月咪要開始幫wallace 搵幼稚園o羅...



係呀, 今年報名喇, 做上年你地做既野~


我呢排都開始睇下d幼稚園資料~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2596#
發表於 09-2-4 23:20 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:13 發表

書局就有o架o剌..
只要你搵o的有埋cd o既story book 就可以了..
而家好多故事書都有cd的..

咁有時你唔得閒陪佢睇,
佢都可以自己聽住cd 去睇嘛..
唔洗成日對住部tv... ...
我都係唔得閒時都播cd比d女睇....自己又可以做吓野....但唔明點解佢地可以成日睇來睇去個一兩隻都唔厭....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2597#
發表於 09-2-4 23:20 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:15 發表
咁又係...我唔可以成日同佢傾計架嘛, 唔通煮野都要大大聲同佢傾咩

哈!!
我之前未cut now 442台時..
煮飯o既時間,會比佢睇442台..
而家cut o左..
就由佢o係廳到玩或聽兒歌或聽故事書..


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2598#
發表於 09-2-4 23:21 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:16 發表
Christie,
聽日我打算去買鰻魚返黎整鰻魚飯, 等我老公食完之後先返工 (佢返夜)

哈~好呀!!
咁你記得買埋支鰻魚汁喎~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2599#
發表於 09-2-4 23:21 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:18 發表
係呀, 今年報名喇, 做上年你地做既野~


我呢排都開始睇下d幼稚園資料~

咁你有心水未呀?


伯爵府

積分: 18922


2600#
發表於 09-2-4 23:22 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:20 PM 發表

哈!!
我之前未cut now 442台時..
煮飯o既時間,會比佢睇442台..
而家cut o左..
就由佢o係廳到玩或聽兒歌或聽故事書..



我依家就係比佢睇442台, 佢依家會跟住唱歌, 不過係一首咁大把, 唔知係記唔記得, 有兩隻馬騮一隻紅色一隻紫色, 個節目名好似叫"ooh & Ahh" 咁wallace就成日學佢唱 "ooh ooh ahh ahh"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo