跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22443


2581#
發表於 09-4-1 14:55 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-4-1 14:45 發表
你返10-4?


10-3 , 但返到 home 都要 345 啦.. 快既話


侯爵府

積分: 22443


2582#
發表於 09-4-1 14:55 |只看該作者
原帖由 garfield123 於 09-4-1 14:49 發表
我係忠實FANS嘛! 唔LOGIN都會上黎睇嫁!不過呢排你地真係無乜人氣LOR!
一般啦!樓價係咁升,買樓無望LU!


吓.... 咁照租屋住 ?????


侯爵府

積分: 22443


2583#
發表於 09-4-1 14:56 |只看該作者
放工... 返屋企再講


子爵府

積分: 12260


2584#
發表於 09-4-1 14:57 |只看該作者
MAYBE OR未有定案!
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 14:55 發表


吓.... 咁照租屋住 ?????


伯爵府

積分: 16917


2585#
發表於 09-4-1 15:03 |只看該作者
齋睇唔出聲,雙計架wor
係ar, 呢排呢度好唔惦ar
yes ar, d人唔敢投資股票,個個去晒買樓,so樓市旺返晒ar~
then how about工人?
原帖由 garfield123 於 09-4-1 14:49 發表
我係忠實FANS嘛! 唔LOGIN都會上黎睇嫁!不過呢排你地真係無乜人氣LOR!
一般啦!樓價係咁升,買樓無望LU!


子爵府

積分: 12260


2586#
發表於 09-4-1 15:09 |只看該作者
就算我LOGIN都係我自問自答,同齋睇無分別啦!
貴都唔緊要,仲要無裝&低層都叫價好貴! 又無咩盤!
工人未請,無樓=無工人,仲有呢排D印印好得人驚,要唸清楚先!
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:03 發表
齋睇唔出聲,雙計架wor
係ar, 呢排呢度好唔惦ar
yes ar, d人唔敢投資股票,個個去晒買樓,so樓市旺返晒ar~
then how about工人?


伯爵府

積分: 16917


2587#
發表於 09-4-1 15:20 |只看該作者
oic, 你預產期係7月,咁7/8月你都放緊產假,到9月你返工,wai wai都開學,佢又返全日,如果wai婆有埋wai公一齊幫手,都係每日忙2-3hrs湊2個姐~你考慮清楚la,呢d野真係好講luck~
原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:09 發表
就算我LOGIN都係我自問自答,同齋睇無分別啦!
貴都唔緊要,仲要無裝&低層都叫價好貴! 又無咩盤!
工人未請,無樓=無工人,仲有呢排D印印好得人驚,要唸清楚先!
...


子爵府

積分: 12260


2588#
發表於 09-4-1 15:27 |只看該作者
不過兩個B要係維婆度囉!呢樣唔多想!
但請工人又唔放心佢帶埋小B一齊接送維維返學&放學(因為維維果間學校無校車到TKW OR KLN BAY,一係轉校,二係搬去HMT,兩樣都唔想,所以仲煩緊!
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:20 發表
oic, 你預產期係7月,咁7/8月你都放緊產假,到9月你返工,wai wai都開學,佢又返全日,如果wai婆有埋wai公一齊幫手,都係每日忙2-3hrs湊2個姐~你考慮清楚la,呢d野真係好講luck~
...


伯爵府

積分: 16917


2589#
發表於 09-4-1 15:31 |只看該作者
嘩,你個肚都咁大,仲有咁多野未度惦wor~
你個proposal越發越大wor?又想要轉校?

原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:27 發表
不過兩個B要係維婆度囉!呢樣唔多想!
但請工人又唔放心佢帶埋小B一齊接送維維返學&放學(因為維維果間學校無校車到TKW OR KLN BAY,一係轉校,二係搬去HMT,兩樣都唔想,所以仲煩緊!
...

[ 本帖最後由 Secure 於 09-4-1 15:33 編輯 ]


子爵府

積分: 12260


2590#
發表於 09-4-1 15:38 |只看該作者
佢讀得好地地,唔想因為呢個原因轉校呀!
最放心咪我唔做,全職湊兩個B囉!唔知有無可能呢?
之前無唸過接送問題嘛!唔夠心思細密,要等維BA出完TRIP返黎自己傾左先,有大方向先同維婆&維公商量!
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:31 發表
嘩,你個肚都咁大,仲有咁多野未度惦wor~
你個proposal越發越大wor?又想要轉校?


伯爵府

積分: 16917


2591#
發表於 09-4-1 15:43 |只看該作者
其實對你2個仔黎講,你自己全職湊返,係最perfect la~

原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:38 發表
佢讀得好地地,唔想因為呢個原因轉校呀!
最放心咪我唔做,全職湊兩個B囉!唔知有無可能呢?
之前無唸過接送問題嘛!唔夠心思細密,要等維BA出完TRIP返黎自己傾左先,有大方向先同維婆&維公商量!
...


子爵府

積分: 12260


2592#
發表於 09-4-1 15:47 |只看該作者
如果無樓要供就係囉!始終有樓&兩個B,要做全職好難,加上咁樣經濟,無3、5、7年都唔會好番,一個搵錢,會好吃力!
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:43 發表
其實對你2個仔黎講,你自己全職湊返,係最perfect la~


伯爵府

積分: 16855


2593#
發表於 09-4-1 15:50 |只看該作者
同返阿媽住啦。
原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:47 發表
如果無樓要供就係囉!始終有樓&兩個B,要做全職好難,加上咁樣經濟,無3、5、7年都唔會好番,一個搵錢,會好吃力!


伯爵府

積分: 16917


2594#
發表於 09-4-1 15:51 |只看該作者
完全明白~
如果唔洗供樓,份糧真係好洗好多~
原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:47 發表
如果無樓要供就係囉!始終有樓&兩個B,要做全職好難,加上咁樣經濟,無3、5、7年都唔會好番,一個搵錢,會好吃力!


伯爵府

積分: 16917


2595#
發表於 09-4-1 15:54 |只看該作者
佢ah ma果樹仲有brother & sister,加埋佢地1家4口,咪玩gar gar la
原帖由 jove 於 09-4-1 15:50 發表
同返阿媽住啦。


子爵府

積分: 12260


2596#
發表於 09-4-1 15:56 |只看該作者
JOVE,
唔可能啦!我D家姐、細佬&細妹都未結婚,媽咪要照顧佢地,1來維BA都唔肯搬過,2來覺得自己無用,咁大過人結埋婚仲要黏住自己屋企!
原帖由 jove 於 09-4-1 15:50 發表
同返阿媽住啦。


子爵府

積分: 12260


2597#
發表於 09-4-1 15:59 |只看該作者
本來就甩身,不過賣左要從頭黎過LU!不過無後悔到!
起碼過兩年先會唸做唔做全職媽咪囉,搵多2年錢都好,希望到時經濟明朗D,唔駛咁驚會俾人炒!
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:51 發表
完全明白~
如果唔洗供樓,份糧真係好洗好多~


子爵府

積分: 12260


2598#
發表於 09-4-1 16:00 |只看該作者
係呀!一屋9人點住呀!
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:54 發表
佢ah ma果樹仲有brother & sister,加埋佢地1家4口,咪玩gar gar la


侯爵府

積分: 22443


2599#
發表於 09-4-1 16:03 |只看該作者
原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:27 發表
不過兩個B要係維婆度囉!呢樣唔多想!
但請工人又唔放心佢帶埋小B一齊接送維維返學&放學(因為維維果間學校無校車到TKW OR KLN BAY,一係轉校,二係搬去HMT,兩樣都唔想,所以仲煩緊!
...


佢係咪响又 xx 讀, 葵涌, 青衣都有車到, 唯獨 tkw or kln bay 冇


子爵府

積分: 12260


2600#
發表於 09-4-1 16:05 |只看該作者
無讀呢間,依家係YMT讀呀!
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:03 發表


佢係咪响又 xx 讀, 葵涌, 青衣都有車到, 唯獨 tkw or kln bay 冇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo