立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 22443
原帖由 Secure 於 09-4-1 14:45 發表 你返10-4?
原帖由 garfield123 於 09-4-1 14:49 發表 我係忠實FANS嘛! 唔LOGIN都會上黎睇嫁!不過呢排你地真係無乜人氣LOR! 一般啦!樓價係咁升,買樓無望LU!
子爵府
積分: 12260
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 14:55 發表 吓.... 咁照租屋住 ?????
伯爵府
積分: 16917
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:03 發表 齋睇唔出聲,雙計架wor 係ar, 呢排呢度好唔惦ar yes ar, d人唔敢投資股票,個個去晒買樓,so樓市旺返晒ar~ then how about工人?
原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:09 發表 就算我LOGIN都係我自問自答,同齋睇無分別啦! 貴都唔緊要,仲要無裝&低層都叫價好貴! 又無咩盤! 工人未請,無樓=無工人,仲有呢排D印印好得人驚,要唸清楚先! ...
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:20 發表 oic, 你預產期係7月,咁7/8月你都放緊產假,到9月你返工,wai wai都開學,佢又返全日,如果wai婆有埋wai公一齊幫手,都係每日忙2-3hrs湊2個姐~你考慮清楚la,呢d野真係好講luck~ ...
原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:27 發表 不過兩個B要係維婆度囉!呢樣唔多想! 但請工人又唔放心佢帶埋小B一齊接送維維返學&放學(因為維維果間學校無校車到TKW OR KLN BAY,一係轉校,二係搬去HMT,兩樣都唔想,所以仲煩緊! ...
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:31 發表 嘩,你個肚都咁大,仲有咁多野未度惦wor~ 你個proposal越發越大wor?又想要轉校?
原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:38 發表 佢讀得好地地,唔想因為呢個原因轉校呀! 最放心咪我唔做,全職湊兩個B囉!唔知有無可能呢? 之前無唸過接送問題嘛!唔夠心思細密,要等維BA出完TRIP返黎自己傾左先,有大方向先同維婆&維公商量! ...
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:43 發表 其實對你2個仔黎講,你自己全職湊返,係最perfect la~
積分: 16855
原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:47 發表 如果無樓要供就係囉!始終有樓&兩個B,要做全職好難,加上咁樣經濟,無3、5、7年都唔會好番,一個搵錢,會好吃力!
原帖由 jove 於 09-4-1 15:50 發表 同返阿媽住啦。
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:51 發表 完全明白~ 如果唔洗供樓,份糧真係好洗好多~
原帖由 Secure 於 09-4-1 15:54 發表 佢ah ma果樹仲有brother & sister,加埋佢地1家4口,咪玩gar gar la
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:03 發表 佢係咪响又 xx 讀, 葵涌, 青衣都有車到, 唯獨 tkw or kln bay 冇
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy