心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2581#
發表於 05-4-6 11:43 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

ruru,
我都同我d 姑拉, 姑仔冇計傾o架!! 費事煩呀!! 但我老公又唔會話我o架喎, 事關人夾人緣o架嗎!!


子爵府

積分: 10010


2582#
發表於 05-4-6 11:44 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

波子媽,
今晚果到有無"借汁" 飲架, 如果無, 我就一陣去飲定杯涼茶先.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


2583#
發表於 05-4-6 11:44 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

忍左4年都好辛苦 :-( :-( [quote]
Anson_Ma_Ma 寫道:
wing,
我已忍左4年



子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2584#
發表於 05-4-6 11:45 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

因為我頭大lu, 所以好記性!!
kittybuzz 寫道:
知道左lu, 仲比wingma 完.......

話時話, 點解你咁鬼好記性架暏 [quote]
波子媽 寫道:
係因為wing 媽 & 肥女兩母女生得好似樣, 好似餅印出黎咁, 咁wing 媽咪係大月餅, 而肥女咪就係迷李月餅lu.


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2585#
發表於 05-4-6 11:46 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

有!!!!!!! 不過, 要比$$, 不過, 以我記得, 都好似好平!!
kittybuzz 寫道:
波子媽,
今晚果到有無"借汁" 飲架, 如果無, 我就一陣去飲定杯涼茶先.


男爵府

積分: 6725


2586#
發表於 05-4-6 11:46 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

你咪仲勁,同奶奶開火
kittybuzz 寫道:
嘩.............咁勁呀!

好彩我姑奶都幾好, 加上時時唔係hk! 我只係同我99 開過火咋.[quote]
Ru3gakuen 寫道:
係呀! 我地唔啱架~ 以前我同佢既ok 人仲試過鬧交tim 架.. 係後來有左p仔 同p 仔出左世之後, 大家先叫做冇乜野咋, 不過都唔多講野架, 只會講p仔既野架咋~


男爵府

積分: 6725


2587#
發表於 05-4-6 11:48 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

唔緊要la,難得出黎,唔好計較咁多,要 [quote]
波子媽 寫道:
有!!!!!!! 不過, 要比$$, 不過, 以我記得, 都好似好平!!
[quote]


子爵府

積分: 10010


2588#
發表於 05-4-6 11:50 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係呀, 係呀, 最緊要開心暏!

食完再去飲野都得tim 呀!
[quote]
wing媽 寫道:
唔緊要la,難得出黎,唔好計較咁多,要
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 7138


2589#
發表於 05-4-6 11:50 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

條裙我甥女 ga 佢混水模魚攝入黎誤導左你 tim
[quote]
Ru3gakuen 寫道:
但係我見到你話買背心裙喎 你個個唔係仔黎既咩

[quote]


男爵府

積分: 7138


2590#
發表於 05-4-6 11:52 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

我同2個姑9+1個姑仔, 都係客客氣氣, 發乎情, 止乎禮 :mrgreen:


侯爵府

積分: 23722


2591#
發表於 05-4-6 11:54 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

ltt,

發乎情, 咁文縐縐


子爵府

積分: 10010


2592#
發表於 05-4-6 11:58 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

唉..............我講過case 比你知:

今年初一, 我地2 個同99 & 姑奶去睇演唱會, 咁我唔記得左比利事比姑奶個2個仔(佢地係加拿大), 咁初二開年時, 我咪同姑奶講我唔好意思, 我琴晚唔記得比利事d 小朋友呀, 姑奶仲問"mug 唔係比左喇咩?" 咁我話唔緊要啦, 比完再比啦.

咁呢個時候, 99 就出聲話: "你有無攪錯架, 利是都唔記得派架, 朦閉閉......$&&$%%@#^xyw@" 如是者, 重覆又重覆咁講左3 分鐘, 果時個個都靜哂. 終於我忍唔住, 答番佢" 利是又邊個兼多架, 利利是是,你唔想成日有利是收咩?" 跟住另外個阿嫂就幫口話" 99, 唔記得又咩出奇暏, 我琴日都派漏比我細佬啦."

咁之後佢先收聲.

我都已經好忍耐架喇, 耐何我功力唔夠.[quote]
wing媽 寫道:
你咪仲勁,同奶奶開火
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2593#
發表於 05-4-6 11:59 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

ruru:
都係果句至理名言: 相見好, 同住難! 係千真萬確o架!!
Ru3gakuen 寫道:
係呀! 我地唔啱架~ 以前我同佢既ok 人仲試過鬧交tim 架.. 係後來有左p仔 同p 仔出左世之後, 大家先叫做冇乜野咋, 不過都唔多講野架, 只會講p仔既野架咋~

[quote]
wing媽 寫道:
點解冇計傾 ,你同佢唔岩架

八排的wing媽 [quote]


男爵府

積分: 5329


2594#
發表於 05-4-6 12:03 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係呀! 唔啱梗要出聲, 使乜同佢地客氣喎! :evil:

kitty, 我尋日煲左涼茶呀~

[quote]
wing媽 寫道:
你咪仲勁,同奶奶開火 [quote]
kittybuzz 寫道:
嘩.............咁勁呀!

好彩我姑奶都幾好, 加上時時唔係hk! 我只係同我99 開過火咋.[quote]
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


侯爵府

積分: 23722


2595#
發表於 05-4-6 12:04 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

KITTY

你99咁都可以講咁耐, 佢好傳統架????? 我對我99就無乜野, 但對我62就一於採用唔出聲政策, 乜都唔出聲 我老公成日話叫我同佢講兩句電話都好以要我去C咁, 我話咁真係無野講喎, 你無拿拿比個話筒我想我講咩呀, 我連接都唔接個話筒呀


侯爵府

積分: 21395


2596#
發表於 05-4-6 12:05 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

wing媽

佢自己開舖架, 佢執我們掉出街d垃圾呀! 有時人地掉出街d書/報紙, 佢又執返去, 拿去賣wor.

我屋企不用d野, 佢又執去用, 連我老爺死左幾年, d衫都不掉, 都不知keep黎做乜東東?


男爵府

積分: 5329


2597#
發表於 05-4-6 12:05 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

絕對同意呀!!

[quote]
波子媽 寫道:
ruru:
都係果句至理名言: 相見好, 同住難! 係千真萬確o架!!
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


男爵府

積分: 5329


2598#
發表於 05-4-6 12:07 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

am, 我而家對我老公既屋企人都係採用呢種態度架, 盡量唔講野, 費事一陣又鬧交呀!
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


2599#
發表於 05-4-6 12:09 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

am,

咪係, 你話煩唔煩, 3 幅屁, 講來講去.

我99 係一個SUPER 傳統o既女人. 我結婚前聽佢講過, 如果結婚果日落雨, 個新抱都唔慌好, 我結婚果時係summer, 幾驚呀, 不過我地諗我都唔係衰人, 應該好天掛......好彩果日曬到不得了.

反而我62 就好open.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


大宅

積分: 2724


2600#
發表於 05-4-6 12:09 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

IIIIII 好感動, 你還記得我. 請工人...一言難 "jun", 好似好好的sign contract with a western family. Had an interview with one yesterday, seems OK but have to let her decide. Still searching from the website for the right one. 其實有時 do 幾心灰.

波子媽 寫道:

carchu, 你好耐都冇見人啦, 你請工人又點呀??
已代刪除

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo