Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^
唉..............我講過case 比你知:
今年初一, 我地2 個同99 & 姑奶去睇演唱會, 咁我唔記得左比利事比姑奶個2個仔(佢地係加拿大), 咁初二開年時, 我咪同姑奶講我唔好意思, 我琴晚唔記得比利事d 小朋友呀, 姑奶仲問"mug 唔係比左喇咩?" 咁我話唔緊要啦, 比完再比啦.
咁呢個時候, 99 就出聲話: "你有無攪錯架, 利是都唔記得派架, 朦閉閉......$&&$%%@#^xyw@" 如是者, 重覆又重覆咁講左3 分鐘, 果時個個都靜哂. 終於我忍唔住, 答番佢" 利是又邊個兼多架, 利利是是,你唔想成日有利是收咩?" 跟住另外個阿嫂就幫口話" 99, 唔記得又咩出奇暏, 我琴日都派漏比我細佬啦."
咁之後佢先收聲.
我都已經好忍耐架喇, 耐何我功力唔夠.[quote]
wing媽 寫道:
你咪仲勁,同奶奶開火
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!