2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 6052


2581#
發表於 12-1-10 13:52 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-10 13:42

bb...你會唔會買揹帶AR...
BABY...唔知有冇買呢?唔知需唔需要呢?


大宅

積分: 2350


2582#
發表於 12-1-10 13:53 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-10 13:50
菜,呢排牛扒
以前我係食豬同魚
依家得番豬,魚都仲未依得番住......


大宅

積分: 2350


2583#
發表於 12-1-10 13:54 |只看該作者
QQSalad 發表於 12-1-10 13:50
E....又要準備開會....遲些再傾...等我AR....
開會順利,早去早回~~


大宅

積分: 2350


2584#
發表於 12-1-10 13:56 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-10 13:51
我有牙,不過你地weekend靜左
我有上黎偷睇呀....
我覺得呢度WEEKEND會比WEEKDAY靜,似乎大家都留番時間俾屋企人....



大宅

積分: 2350


2585#
發表於 12-1-10 13:58 |只看該作者
QQSalad 發表於 12-1-10 13:52
bb...你會唔會買揹帶AR...
BABY...唔知有冇買呢?唔知需唔需要呢?
之前買左條COMBI二手揹帶啦.....


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2586#
發表於 12-1-10 15:11 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-1-6 16:28 我

原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表
suresure....你都有ar....我重未有ar...會唔會唔出?
咁肉酸,唔出好過出啦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2587#
發表於 12-1-10 15:14 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-1-6 15:08 成

原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表
wow....比我都嬲...好大細超感覺....我覺得唔係份禮物問題...E係個心意問題....比我可能都會好似你咁...之 ...
係呀,真係好嬲,我哭左兩日添呀,我未試過咁哭架,又唔食野,我老公不知幾驚!我姑奶同奶奶都有打比老公,叫我唔好嬲,但呢d野唔係講一句唔嬲就唔嬲架嘛,我接受唔到再見到佢地,家下99叫返去食飯我都唔肯,因為姑奶同奶奶住,我唔想見到佢,所以同老公講只會去食團年飯!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2588#
發表於 12-1-10 15:15 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-1-6 15:08 成

原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表
suresure...我都好掛住你ar...最近上好小見到你...
我呢個星期要溫書喇,下星期一考試



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2589#
發表於 12-1-10 15:16 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-1-6 15:17 我

原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表
5-6000買車仔,算唔算貴ar?買咩牌子?chicco有D款好似都要...不過真係好重手...
果日去睇減緊價,2xxx-1xxxx度有選擇,唔知點揀!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2590#
發表於 12-1-10 15:17 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-1-6 15:20 就

原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表
又有道理wow....我最近都係用豬肉咋..
今日去超市見到有番鮮雞,仲好平,$75有隻,不過我都係買左大眼雞滾蕃茄湯!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2591#
發表於 12-1-10 15:19 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-1-6 16:27 其

原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表
O...咁生完坐月食豬會唔會更好?
一般黎講陀緊唔需要補,但坐月一定要補呀,所以坐月藥材煲/燉雞湯好d,雞係補身架!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2592#
發表於 12-1-10 15:28 |只看該作者

引用:Quote:bb_dragon 發表於 12-1-6 18:08 千祈

原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表
BB....你唔好ar....你2個動左胎氣唔得....
佢更加唔好啦,有孖b!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2593#
發表於 12-1-10 15:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表咁

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
菜,呢排牛扒
我今晚整牛仔骨,通粉同蕃茄魚湯!稔緊牛仔骨用herbs醃好,定海鹽同黑椒,其實herbs我地係咪唔好食架?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2594#
發表於 12-1-10 15:31 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-1-6 16:24 我

原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表
suresure....唔好哭...錫返先...唔開心就唔好再見佢地住....千萬唔好動胎氣ar.... ...
係呀,唔見喇,不過我老公好似有抑郁!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2595#
發表於 12-1-10 15:36 |只看該作者

引用:Quote:sellsellc 發表於 12-1-6 13:50 都係

原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表
我本想初3,4...好彩冇位..我book酒店....要過左初7先有位...我book銀河酒店ar..baby ...
我11/2,結婚一週年,都稔住book銀河,但係我上galaxy網,冇房呀…見到d package好貴,但hsbc有promo,只做banyan tree同hotel akura,所以想book hotel akura,$2700,包船飛、早餐,係咪好抵?你係搵邊間book呀?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2596#
發表於 12-1-10 15:45 |只看該作者

引用:Quote:bb_dragon+發表於+12-1-10+13:42+bb.

原帖由 QQSalad 於 12-01-10 發表
bb...你會唔會買揹帶AR...
BABY...唔知有冇買呢?唔知需唔需要呢?
對於我,係十分需要




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2597#
發表於 12-1-10 15:46 |只看該作者

引用:Quote:sellsellc+發表於+12-1-10+13:50+菜

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
以前我係食豬同魚
依家得番豬,魚都仲未依得番住......
我以前係無魚不歡而家仲未食到,完全無興趣




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2598#
發表於 12-1-10 15:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+QQSalad+於+12-01-10+發表wow

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
係呀,真係好嬲,我哭左兩日添呀,我未試過咁哭架,又唔食野,我老公不知幾驚!我姑奶同奶奶都有打比老公, ...
唔好嬲錫番




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2599#
發表於 12-1-10 15:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+QQSalad+於+12-01-10+發表sur

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我呢個星期要溫書喇,下星期一考試
喔,咁你努力溫書先,我會等你的




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2600#
發表於 12-1-10 15:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我今晚整牛仔骨,通粉同蕃茄魚湯!稔緊牛仔骨用herbs醃好,定海鹽同黑椒,其實herbs我地係咪唔好食架?



...
我有食架我可唔可以來食牛仔骨,我至愛




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo