
Valeriemama 寫道:
妖, 唔同你地講, 1 個豆沙餅幾 $ 呀, 我都無試過好似 d 有 $ 太太咁 1 日駛 8 千
[quote]
戇居SBB 寫道:
if 你買埋俾梓謙食, 可憐下謙謙都比一粒仔佢食下啦![]()
[quote]
karen&angus 寫道:
梓謙都好like 叮嚀, 我估佢都like豆沙餅,
橫掂你買開, 買埋俾梓謙食啦![]()
[quote]
Valeriemama 寫道:
![]()
![]()
![]()
因為 99 好鍾意食叮噹豆沙餅, 咁我又係 vip 有折
咁無理由係度買野比 99, 唔買埋比亞媽架






happy_mother 寫道:
大思大德, what is it![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
戇居SBB 寫道:
[size=xx-large]多謝叻姐!
你既大思大德, 我SBB冇以為報!![]()
[quote]
karen&angus 寫道:
好兄弟, 一人一半又點話![]()
![]()
兩個謙謙都係有禮貌嘅bb,
一定要響依樹同叻姐講聲[size=large]多謝![]()
![]()
[quote]
戇居SBB 寫道:
if 你買埋俾梓謙食, 可憐下謙謙都比一粒仔佢食下啦![]()
[quote]




