立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 81530
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 18:19 我最初用乾yeast兩倍104用2.8克乾,咁兩倍就5.6克,我就用6克 amy suggests三倍 ...
子爵府
積分: 12508
原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表 心甜賣台灣醱寶,我覺得味道勁燕山
侯爵府
積分: 20309
原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表 邊本呀
yanyvonne 發表於 12-5-16 18:41 我系用9g先ok !
男爵府
積分: 6499
anna2308 發表於 12-5-16 18:53 上月替朋友在台灣訂的兩台BM152 返了一台了
原帖由 tp168 於 12-05-16 發表 不需要額外加工都好圓的鮮酵母吞拿魚包
積分: 23056
amypekkle 發表於 12-5-16 17:37 Gina, 你朋友用邊隻yeast? 最好post上來睇睇. 我在象仔那邊答左你關於yeast, 你可以自己試下冰箱取出的yea ...
珍珠宮
積分: 37201
原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表 你係人奶媽媽?我都係呀。不過依家冇係公司泵,只係早晚泵咋
原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表 陣味勁啲?咁即係好定唔好?
原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表 其實乾酵母係咪少用啲呢?如果用乾不如用instant la. 用鮮酵母可唔可以用預約mode? ...
原帖由 tp168 於 12-05-16 發表 你覺得同一個MODE 用2倍及3倍,有無分別呢?
原帖由 yanyvonne 於 12-05-16 發表 燕山做出來d包一d味都沒有呀
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 19:10 有,用多啲係高啲
原帖由 tp168 於 12-05-16 發表 用多d係高d,比tammy 見到的話,又嚇親佢喇
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 19:13 我上次啲雞尾都係用燕山鮮酵母
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy