烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2581#
發表於 12-5-16 18:42 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 18:19
我最初用乾yeast兩倍104用2.8克乾,咁兩倍就5.6克,我就用6克
amy suggests三倍



...
你覺得同一個MODE 用2倍及3倍,有無分別呢?


子爵府

積分: 12508


2582#
發表於 12-5-16 18:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+buzz1234+於+12-05-16+發表不

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
心甜賣台灣醱寶,我覺得味道勁燕山
燕山做出來d包一d味都沒有呀




侯爵府

積分: 20309


2583#
發表於 12-5-16 18:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表我

原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表
邊本呀
天然手作




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2584#
發表於 12-5-16 18:44 |只看該作者
yanyvonne 發表於 12-5-16 18:41
我系用9g先ok !
你 OK O既意思係超過 17 CM 高?9 GM 用乜野MODE 呢?


侯爵府

積分: 20309


2585#
發表於 12-5-16 18:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表我

原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表
邊本呀
天然手作




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2586#
發表於 12-5-16 18:52 |只看該作者
不需要額外加工都好圓的鮮酵母吞拿魚包






男爵府

積分: 6499

熱血金章


2587#
發表於 12-5-16 18:53 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

上月替朋友在台灣訂的兩台BM152 返了一台了
myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2588#
發表於 12-5-16 18:54 |只看該作者
anna2308 發表於 12-5-16 18:53
上月替朋友在台灣訂的兩台BM152 返了一台了


男爵府

積分: 6499

熱血金章


2589#
發表於 12-5-16 18:56 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

上月替朋友在台灣訂的兩台BM152 返了一台了
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6499

熱血金章


2590#
發表於 12-5-16 18:59 |只看該作者

引用:不需要額外加工都好圓的鮮酵母吞拿魚包

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
不需要額外加工都好圓的鮮酵母吞拿魚包





侯爵府

積分: 23056


2591#
發表於 12-5-16 19:02 |只看該作者
amypekkle 發表於 12-5-16 17:37
Gina,
你朋友用邊隻yeast? 最好post上來睇睇. 我在象仔那邊答左你關於yeast, 你可以自己試下冰箱取出的yea ...
佢係用我之前用過個隻黃色盒o既hovis呀~ 我睇左你個回應, 我d酵母ok得呀, 但怕唔怕運送途中出問題, 由冷到熱又冷咁.... 目測我有教佢, 但我自己都... 唉... 今日比個紫薯蜂蜜包玩屎, 都唔知會唔會救得番... 真係點好意思教人.... >.<


珍珠宮

積分: 37201


2592#
發表於 12-5-16 19:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表我

原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表
你係人奶媽媽?我都係呀。不過依家冇係公司泵,只係早晚泵咋
囡囡如果食得固體好啲我都想番工唔砅




珍珠宮

積分: 37201


2593#
發表於 12-5-16 19:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表心

原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表
陣味勁啲?咁即係好定唔好?
唔知




珍珠宮

積分: 37201


2594#
發表於 12-5-16 19:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-05-16+發表

原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表
其實乾酵母係咪少用啲呢?如果用乾不如用instant la. 用鮮酵母可唔可以用預約mode?



...
我失敗咗,要再試




珍珠宮

積分: 37201


2595#
發表於 12-5-16 19:10 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-5-16+18:19+我最

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
你覺得同一個MODE 用2倍及3倍,有無分別呢?
有,用多啲係高啲




珍珠宮

積分: 37201


2596#
發表於 12-5-16 19:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表心

原帖由 yanyvonne 於 12-05-16 發表
燕山做出來d包一d味都沒有呀
其實我買埋燕山




珍珠宮

積分: 37201


2597#
發表於 12-5-16 19:13 |只看該作者

引用:不需要額外加工都好圓的鮮酵母吞拿魚包

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
不需要額外加工都好圓的鮮酵母吞拿魚包
我上次啲雞尾都係用燕山鮮酵母
myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2598#
發表於 12-5-16 19:17 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 19:10
有,用多啲係高啲
用多d係高d,比tammy 見到的話,又嚇親佢喇


珍珠宮

積分: 37201


2599#
發表於 12-5-16 19:18 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-5-16+19:10+有,

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
用多d係高d,比tammy 見到的話,又嚇親佢喇





翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2600#
發表於 12-5-16 19:19 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 19:13
我上次啲雞尾都係用燕山鮮酵母
燕山鮮酵母比起台灣個隻無咁大陣味?
安琪都係無味架,咁我下次可以買燕山試下。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo