想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 18014


2581#
發表於 12-9-27 00:06 |只看該作者

引用:今日day+11,+紅d淺控,秀兒淺線+ +

原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表
今日day 11, 紅d淺控,秀兒淺線
ready 造B




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2582#
發表於 12-9-27 01:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RWBABY+於+12-09-26+發表等紅

原帖由 jadejadeng 於 12-09-26 發表
做到佢腳仔軟為止



伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2583#
發表於 12-9-27 01:12 |只看該作者
jadejadeng 發表於 12-9-26 22:46
自己去做,聽住歌都好爽架,出完一身汗都好訓d

吸呀吸,一齊深呼吸
我呢度要行去隔離坐, 間gym room喺一樓, 冇乜人, 靜蠅蠅好驚咖


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2584#
發表於 12-9-27 01:15 |只看該作者
kamkam528 發表於 12-9-26 23:05
我C6都係唔肯陪我去樓下gym room 呀,我都係自己一個去咋ma,一係聽歌, 一係睇tv,時間好快過 ...
我唔敢一個人落, 係因為呢度唔似香港啲會所有啲人行來行去, 呢度靜過鬼咖 仲要唔係喺正我嗰座樓下, 要落2樓穿過人哋住嘅地方行去另一坐咖~!! 我怕怕~!!


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2585#
發表於 12-9-27 01:18 |只看該作者
RWBABY 發表於 12-9-26 22:45
我要thanks

litaitai 發表於 12-9-26 23:02
好喎,些些
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150745196356026&set=a.89242766025.84702.745301025&type=3&theater


伯爵府

積分: 17635


2586#
發表於 12-9-27 01:42 |只看該作者

引用:上緊堂,又係un-頂-able.+ 喺度諗緊考試期

原帖由 shutupmate415 於 12-09-26 發表
上緊堂,又係un-頂-able.
喺度諗緊考試期間係近due date wor,考考下生點算?



...
即刻cal白車入院生!




伯爵府

積分: 17635


2587#
發表於 12-9-27 02:18 |只看該作者

引用:今日day+11,+紅d淺控,秀兒淺線+ +

原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表
今日day 11, 紅d淺控,秀兒淺線
耶⋯我同Baby差唔多⋯我d13 啦




伯爵府

積分: 17635


2588#
發表於 12-9-27 02:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RWBABY+於+12-09-26+發表今日

原帖由 litaitai 於 12-09-26 發表
甘快又可以加油,我都day 1 la,又要再加油





水晶宮

積分: 50600


2589#
發表於 12-9-27 07:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表今日

原帖由 Yeahly_ly 於 12-09-27 發表
ready 造B
但我已經連續4日体溫36.3, 唔知係咪我新嗰支探支針唔好用呢




水晶宮

積分: 50600


2590#
發表於 12-9-27 07:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表今日

原帖由 KA-Kay 於 12-09-27 發表
耶⋯我同Baby差唔多⋯我d13 啦
加油




水晶宮

積分: 50600


2591#
發表於 12-9-27 07:44 |只看該作者

引用:Quote:kamkam528 發表於 12-9-26 23:05 我C

原帖由 Vinkivan 於 12-09-27 發表
我唔敢一個人落, 係因為呢度唔似香港啲會所有啲人行來行去, 呢度靜過鬼咖 仲要唔係喺正我嗰座樓下 ...
咁唔好自己去la




水晶宮

積分: 50600


2592#
發表於 12-9-27 07:45 |只看該作者

引用:Quote:RWBABY 發表於 12-9-26 22:45 我要th

原帖由 Vinkivan 於 12-09-27 發表
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150745196356026&set=a.89242766025.84702.745301025&type=3&t ...
thx




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2593#
發表於 12-9-27 08:14 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

各位早,我而家要再眠,因為尋晚點幾先訓,今晚又出去食自助餐


伯爵府

積分: 18014


2594#
發表於 12-9-27 08:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RWBABY+於+12-09-26+發表今日

原帖由 KA-Kay 於 12-09-27 發表
耶⋯我同Baby差唔多⋯我d13 啦
努力開工




伯爵府

積分: 18014


2595#
發表於 12-9-27 08:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yeahly_ly+於+12-09-27+發表r

原帖由 RWBABY 於 12-09-27 發表
但我已經連續4日体溫36.3, 唔知係咪我新嗰支探支針唔好用呢



...
係咪電子溫度計?




伯爵府

積分: 18014


2596#
發表於 12-9-27 08:54 |只看該作者

引用:各位早,我而家要再眠,因為尋晚點幾先訓,

原帖由 阿藍2006 於 12-09-27 發表
各位早,我而家要再眠,因為尋晚點幾先訓,今晚又出去食自助餐

...
早呀~食自助餐咁正




伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2597#
發表於 12-9-27 08:56 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

各位早晨呀~ 我食緊晚飯呀!呢邊已經開始凍, 所以去咗食韓式火鍋
1348707373842.jpg


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2598#
發表於 12-9-27 09:04 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

各位早晨


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2599#
發表於 12-9-27 09:04 |只看該作者

引用:各位早晨呀~+我食緊晚飯呀!呢邊已經開始凍

原帖由 Vinkivan 於 12-09-27 發表
各位早晨呀~ 我食緊晚飯呀!呢邊已經開始凍, 所以去咗食韓式火鍋
好正呀


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2600#
發表於 12-9-27 09:04 |只看該作者

引用:各位早,我而家要再眠,因為尋晚點幾先訓,

原帖由 阿藍2006 於 12-09-27 發表
各位早,我而家要再眠,因為尋晚點幾先訓,今晚又出去食自助餐

...
早晨藍藍


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo