想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 3571


2581#
發表於 12-10-16 18:29 |只看該作者
jorlam 發表於 12-10-16 18:11
總之要小心D!
上次半夜我係有規律地收縮,大約五六分鐘痛一次,先會選擇入急証。



...

咁而家我留意住佢, 其實我一早就有了, 我諗見肚開始, 果時我真係唔知係咩野, 我又唔識呢d係咩野感覺, 我只可以講係唔舒服, 唔知係咩, 咁如果一晚我多過一次, 我就會去睇急証, 總之攪得我惦, 入証坐幾耐床監我都唔介意


男爵府

積分: 5259


2582#
發表於 12-10-16 18:29 |只看該作者

引用:Quote:jorlam+發表於+12-10-16+17:57+介唔

原帖由 zarara188 於 12-10-16 發表
Sorry to tell you that her bb ..... when it was about 6 months!

其實我已經辭咗職留係屋企休息嫁啦,現在22週,希望可以多十週到32週先出世啦




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2583#
發表於 12-10-16 18:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雨嫣+於+12-10-16+發表子宮收

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
子宮個位好似扭毛巾咁痛,子宮硬晒咁,好有規律地痛。因為我有子宫肌瘤,可能肌瘤痛,引起子宮收縮。



...
明白晒


大宅

積分: 3571


2584#
發表於 12-10-16 18:30 |只看該作者
zarara188 發表於 12-10-16 18:26
我懷疑條托腹帶唔啱我, 又或者我唔識用, 帶得唔好?

太鬆又冇效, 太緊, 又feel 到佢地猛郁, 好似好唔舒服, ...

我冇帶了, 唔帶又唔會真係腰骨痛, 帶左同你所講一樣, 同埋去toilet時就麻煩, 坐時就好cool


大宅

積分: 2423


2585#
發表於 12-10-16 18:30 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-16 18:23
你地摸完狗狗會唔會洗下手先既?我媽好長氣,定必要我每次洗手

一定洗~因為唔知會唔會食野~


子爵府

積分: 13137


2586#
發表於 12-10-16 18:34 |只看該作者
jorlam 發表於 12-10-16 18:29
其實我已經辭咗職留係屋企休息嫁啦,現在22週,希望可以多十週到32週先出世啦



...
一定可以! 你放心! 唔好太操勞, 多休息, 一定冇事架!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


2587#
發表於 12-10-16 18:36 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-16 18:30
我冇帶了, 唔帶又唔會真係腰骨痛, 帶左同你所講一樣, 同埋去toilet時就麻煩, 坐時就好cool ...

我一星期帶幾日, 但有時食嘢又會除咗佢, 因為頂肚, 頂胃咁.
五百幾蚊買咗返來, 又唔想sigh 咗佢喎!
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2776


2588#
發表於 12-10-16 18:44 |只看該作者

如果在淘寶買嘢想寄去順豐門巿取,是否給賣

原帖由 adamanbaby 於 12-10-16 發表
如果在淘寶買嘢想寄去順豐門巿取,是否給賣家門巿地址就可以?
係門市取洗唔洗再收費架?我係7仔收每件$10




大宅

積分: 2776


2589#
發表於 12-10-16 18:45 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-10-16+12:36+阿B今日

原帖由 Purybaby 於 12-10-16 發表
話咁快又睇住你到10wk嘞
係呀,你地真係睇住我大




男爵府

積分: 5259


2590#
發表於 12-10-16 18:49 |只看該作者
各位同學,我想問可唔可以飲沙葛湯呀??


大宅

積分: 2776


2591#
發表於 12-10-16 18:57 |只看該作者

Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+14:59+我見

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
上星期醫生話我都係宮頸短,要多休息,唔好走動太多,
放心啦,我地一定可以平平安安的.
...
咁你幾week呀?




大宅

積分: 4195


2592#
發表於 12-10-16 19:15 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-10-16+17:59+瞓

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
我訓左3個月床左右, 頭3個月, 初初郁返真係勁辛苦, 一來好耐冇郁, 二來食唔到野, 我諗係唔夠energy, 而家5 ...
我頭先問左家姐個陪月,佢話宮縮,就休息多啲,唔好再食咁多ginger 同埋飲多水。




大宅

積分: 4195


2593#
發表於 12-10-16 19:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 minny125 於 12-10-16 發表
我婆婆同嫲嫲係糖尿病,可能有關
Ooo.... 咁可能係啦




男爵府

積分: 5259


2594#
發表於 12-10-16 19:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表我

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
我頭先問左家姐個陪月,佢話宮縮,就休息多啲,唔好再食咁多ginger 同埋飲多水。



...
我之前仲狂食子薑添




男爵府

積分: 5259


2595#
發表於 12-10-16 19:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-10-16+發表上星

原帖由 Fi. 於 12-10-16 發表
咁你幾week呀?
22週呀。




大宅

積分: 4195


2596#
發表於 12-10-16 19:18 |只看該作者

引用:照左喇,係仔不過好健康,哈哈 +

原帖由 minny125 於 12-10-16 發表
照左喇,係仔不過好健康,哈哈
哈!哈!你想要杂定女先?
我老公想要仔但是我陀囡。




大宅

積分: 4195


2597#
發表於 12-10-16 19:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minny125+於+12-10-16+發表照

原帖由 Purybaby 於 12-10-16 發表
yeah! 囝囝好呀
多個仔…




子爵府

積分: 13137


2598#
發表於 12-10-16 19:25 |只看該作者
jorlam 發表於 12-10-16 18:49
各位同學,我想問可唔可以飲沙葛湯呀??

沙葛係咪啡色皮, 白色肉架?

可以用來煲湯的嗎?
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2776


2599#
發表於 12-10-16 19:26 |只看該作者

Quote:zarara188+發表於+12-10-16+18:26+我

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
我冇帶了, 唔帶又唔會真係腰骨痛, 帶左同你所講一樣, 同埋去toilet時就麻煩, 坐時就好cool ...
聽你地咁講,早幾日仲諗住望下添。。。




大宅

積分: 2776


2600#
發表於 12-10-16 19:27 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-10-16+18:23+你地摸完

原帖由 chihua815 於 12-10-16 發表
一定洗~因為唔知會唔會食野~
但我隻狗時時刻刻都用水汪汪既雙眼想我摸,真係無時停架




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo