跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 35


2601#
發表於 09-5-8 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3246


2602#
發表於 09-5-8 15:52 |只看該作者
你好preschool﹗我地gathering通常都係o係一城食個lunch之嘛﹗大家見下面咁囉﹗

話晒新相識,搞人屋企唔多好o既﹗你知我地d小魔怪啦﹗哈哈~~~~

今年呢度有好多新加入媽咪,希望等大家搬好晒入黎,約個飯局啦﹗

原帖由 Preschool2009 於 09-5-8 15:37 發表
Hi!zoesychan,

我都明白大家都好忙,因為我而家都要返工,遲些唔駛住。你地一年一次gathering,多數係邊度攪?

其實你地個個都有個小寶貝,我只會愛不惜手啫,又點會擔心俾佢地折屋呢!亂左咪拾番好囉,順便教下佢地用完玩完的東西 ...


禁止訪問

積分: 35


2603#
發表於 09-5-8 16:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 35


2604#
發表於 09-5-8 16:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1815


2605#
發表於 09-5-8 17:07 |只看該作者
係呀! 我都係最近先撞到佢地! 返而阿爺阿嫲同佢地熟啲, 日頭上嚟時會撞到, 跟住去到公園又會見到架!

另外今日臭b玩sir 滑梯時, 心急要上樓梯點知跌倒, 個頭起咗個大瘤, 好似話有半隻雞蛋咁大呀! 爹D仲笑佢做咗"發展商"添....."起樓"呀! 唔知而家點呢?


原帖由 pangchaimami 於 09-5-7 15:45 發表
咩呢排咁靜!!!
Wai 臭b媽原來你果層有個小bb女得4個月大咋, 好可愛架, 佢仲有個2歲1個月嘅哥哥, 今早坐lift, 遇到個唔知嫲嫲定婆婆帶住個bb女, 仲同我講左一陣, 攪到我miss左班車…. heheee ...


別墅

積分: 704


2606#
發表於 09-5-8 17:38 |只看該作者
Hi WYlau,
你可幫臭b搽喜療妥藥膏, 好有效! 搽兩日便好


原帖由 WYlau 於 09-5-8 17:07 發表
係呀! 我都係最近先撞到佢地! 返而阿爺阿嫲同佢地熟啲, 日頭上嚟時會撞到, 跟住去到公園又會見到架!

另外今日臭b玩sir 滑梯時, 心急要上樓梯點知跌倒, 個頭起咗個大瘤, 好似話有半隻雞蛋咁大呀! 爹D仲笑佢做咗"發展 ...


大宅

積分: 1815


2607#
發表於 09-5-8 17:48 |只看該作者
係? 唔該晒你呀!

原帖由 tps0701 於 09-5-8 17:38 發表
Hi WYlau,
你可幫臭b搽喜療妥藥膏, 好有效! 搽兩日便好


別墅

積分: 704


2608#
發表於 09-5-8 17:55 |只看該作者
死啦! 你地講緊的幼稚園我都唔識的, 想幫仔仔報N1, 是否今年9月報名?


禁止訪問

積分: 35


2609#
發表於 09-5-8 17:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 704


2610#
發表於 09-5-8 18:10 |只看該作者
藥房買便可, 有兩種, 白色是普通裝, 灰色是特強, 你可用白色細支裝

這隻藥膏是我朋友的仔仔(BB)看醫生時幫佢搽, 所以冇問題, 請放心用~


原帖由 WYlau 於 09-5-8 17:48 發表
係? 唔該晒你呀!

[ 本帖最後由 tps0701 於 09-5-8 18:24 編輯 ]


禁止訪問

積分: 35


2611#
發表於 09-5-8 18:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 704


2612#
發表於 09-5-8 18:30 |只看該作者
請問有邊d好的幼稚園?

原帖由 Preschool2009 於 09-5-8 18:17 發表
Hi! pts0701,

你個仔仔係咪13個大左右,即係年頭出世,如果你想幫佢報名讀N1班,而家可以開始報定名,到時足兩歲就可以入讀,如果你等到9月至報名,有可能成為waiting list,尤其是一d好嘅幼稚園。


...


禁止訪問

積分: 35


2613#
發表於 09-5-8 18:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4430


2614#
發表於 09-5-10 13:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2224


2615#
發表於 09-5-11 11:20 |只看該作者
我個仔咪讀廣源村靈光囖...

原帖由 zoesychan 於 09-5-8 15:17 發表
呢幾日樓下裝修, 帶左阿女去左阿婆度2日費事嘈c ..

臭臭媽,
想問你識唔識人讀廣源村靈光呀 ?
我姑仔話識人讀緊幾好wor, 學費又無小時候甘貴 ..
因為我唸緊想出年1月比思思讀0.5年N1 ..
等佢學下D自理 ..
但係小時 ...


大宅

積分: 3513


2616#
發表於 09-5-11 11:56 |只看該作者
原帖由 Preschool2009 於 09-5-8 14:58 發表
好開心係度見到咁多個第一城的bb&媽咪,我都係住係第一城附近的晴碧花園,我好鍾意住係度,所以,上年結了婚都係住係附近,我好鍾意bb架,所以,我成日去mamoshan同阿姪仔玩,我都好期待有自己的bb,希望係度可以同大家傾多d,交多個朋友 ...

Hihi… preschool, 你應該叫pre-baby, 好小人會未有小朋友之前已經咁鐘意同d有小朋友嘅mami (即係c9)做朋友, 仲邀請大家去你屋企作客, 真係勇氣可加.... 比我e+都未太敢叫其他小朋友來作客, 因為我真係好怕執屋… hehee.
Anyway 歡迎你啦, 傾生仔湊仔經, 真係冇問題, 我怕你悶咋…. heheee.


大宅

積分: 3513


2617#
發表於 09-5-11 13:30 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-5-8 15:17 發表
呢幾日樓下裝修, 帶左阿女去左阿婆度2日費事嘈c ..

臭臭媽,
想問你識唔識人讀廣源村靈光呀 ?
我姑仔話識人讀緊幾好wor, 學費又無小時候甘貴 ..
因為我唸緊想出年1月比思思讀0.5年N1 ..
等佢學下D自理 ..
但係小時 ...

廣源村靈光真係唔識喎, 不過如果只係半年, 真係搵間近嘅好d, 打風落雨突然病都要立即接走, 你都方便d啦! 廣源村靈光平幾多, 有冇雜費? d學服貴唔貴先? 因為小時候只係買套運動衫, 所有野都可以著返自己, 冇限color or 款式, 可以慳番唔小架….


大宅

積分: 3513


2618#
發表於 09-5-11 13:32 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-11 11:20 發表
我個仔咪讀廣源村靈光囖...

哈哈... 好彩有講靈光壞話, 不過其實我都唔知...heheee 咁可唔可以介紹下.....


大宅

積分: 3513


2619#
發表於 09-5-11 13:35 |只看該作者
原帖由 Preschool2009 於 09-5-8 16:25 發表
Hello! lic9,

我見到妳個女咁可愛,真係好想同佢玩,妳個女而家有幾大呢?
唔緊要,我好鍾意一班朋友gathering同攪下活動,可以擴闊社交圈子,我以前未結婚時,都係租住第一城,試過我間屋係395,可以招呼到20多個朋友共聚,開個party仔 ...

哈哈.... 嘩... 你真係好客喎....
其實我地都真係好耐冇gathering啦, 不過我d傷風未清, 一於等我好番, 攪番次gathering先!


大宅

積分: 3513


2620#
發表於 09-5-11 13:40 |只看該作者
原帖由 Preschool2009 於 09-5-8 18:17 發表
Hi! pts0701,

你個仔仔係咪13個大左右,即係年頭出世,如果你想幫佢報名讀N1班,而家可以開始報定名,到時足兩歲就可以入讀,如果你等到9月至報名,有可能成為waiting list,尤其是一d好嘅幼稚園。


...


嘩.... preschool... 你好掂喎, 小朋友急救+搵學校都知, 但你冇小朋友架喎.... 未生之前我真係咩都唔知架.... 不過就算生左, e+都係好咩都唔知... heheee

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo