跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


2601#
發表於 09-2-4 23:23 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:21 PM 發表

哈~好呀!!
咁你記得買埋支鰻魚汁喎~



記得記得~~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2602#
發表於 09-2-4 23:23 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:20 發表
我都係唔得閒時都播cd比d女睇....自己又可以做吓野....但唔明點解佢地可以成日睇來睇去個一兩隻都唔厭....

我個仔都係o架..
小朋友特別鍾意睇or聽埋同一個故事的!!
我睇書話..係因為佢地熟識個故事,
知道之後講咩....有歸屬感(類似o既意思)..

我個仔..今日聽同一本故事書..
足足聽o左4次!!!!!!!mouth:


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2603#
發表於 09-2-4 23:25 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:22 發表
我依家就係比佢睇442台, 佢依家會跟住唱歌, 不過係一首咁大把, 唔知係記唔記得, 有兩隻馬騮一隻紅色一隻紫色, 個節目名好似叫"ooh & Ahh" 咁wallace就成日學佢唱 "ooh ooh ahh ahh" ...

反而我個仔最鍾意睇"mickey mouse club house",
and "thomas"..
其他都麻麻..


伯爵府

積分: 18922


2604#
發表於 09-2-4 23:25 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:21 PM 發表

咁你有心水未呀?


未架, 不過上年你地傾時我有參考過你地果d....其實我果時都係好鍾意民生呢d間, 因為以前已經聽過呢間學校既名, 所以我都會比wallace試一試...而其他既就真係未知, 我都係想揀d九龍城區果d, 又唔想太事是, 我唔係話要追d好名牌既學校, 但起碼要報d一聽就知既學校囉....對佢地教學方式信心都大d嘛!


伯爵府

積分: 18922


2605#
發表於 09-2-4 23:27 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:23 PM 發表

我個仔都係o架..
小朋友特別鍾意睇or聽埋同一個故事的!!
我睇書話..係因為佢地熟識個故事,
知道之後講咩....有歸屬感(類似o既意思)..

我個仔..今日聽同一本故事書..
足足聽o左4次!!!!!!!mouth:mouth:" /> ...


咁先好....咁佢學識一本之後, 先再慢慢學埋第二本, 唔洗一下子比幾本佢都唔知睇得邊本~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2606#
發表於 09-2-4 23:27 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:17 發表
Vicky,
睇到你地去macau d相, 好開呀~ 我想問你地係咪係康樂組果d 度book架?
唔係呀!!我c6話澳門冇左渡假屋褔利...我地都係搵人買飛即日返...我亞三直到今日都未知我地去澳門....比佢知一定 ....
不過放煙花真係好好玩...好有氣氛


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2607#
發表於 09-2-4 23:27 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:25 發表
未架, 不過上年你地傾時我有參考過你地果d....其實我果時都係好鍾意民生呢d間, 因為以前已經聽過呢間學校既名, 所以我都會比wallace試一試...而其他既就真係未知, 我都係想揀d九龍城區果d, 又唔想太事是, 我唔係話 ...

不過,你都唔洗咁快決定..
可以慢慢諗...離九月仲有好幾個月!!


伯爵府

積分: 18922


2608#
發表於 09-2-4 23:27 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:25 PM 發表

反而我個仔最鍾意睇"mickey mouse club house",
and "thomas"..
其他都麻麻..


呢兩套wallace都鍾意, 不過有d佢見公仔攪笑, 一係d公仔成日笑果d佢又鍾意....但佢明明鍾意pooh pooh, 但唔會睇tiger and poohmouth:


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2609#
發表於 09-2-4 23:28 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:27 發表
咁先好....咁佢學識一本之後, 先再慢慢學埋第二本, 唔洗一下子比幾本佢都唔知睇得邊本~

呀...仲有呀~
真係唔洗一次過買咁多..
佢地聽/睇一本故事書...
係可以睇好耐的!!!!
真係睇n咁多次都唔厭!


伯爵府

積分: 18922


2610#
發表於 09-2-4 23:29 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 11:27 PM 發表
唔係呀!!我c6話澳門冇左渡假屋褔利...我地都係搵人買飛即日返...我亞三直到今日都未知我地去澳門....比佢知一定 ....
不過放煙花真係好好玩...好有氣氛 ...



點解唔同阿三申請證件呀? 如果佢知道一定好傷心, 咁你地咪要唔比佢知囉~ 但佢果晚見唔到你地4個唔會搵架?


伯爵府

積分: 18922


2611#
發表於 09-2-4 23:29 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:27 PM 發表

不過,你都唔洗咁快決定..
可以慢慢諗...離九月仲有好幾個月!!


都係架...不過我想睇左自己心水果d, 先再揀其他~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2612#
發表於 09-2-4 23:29 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:27 發表
呢兩套wallace都鍾意, 不過有d佢見公仔攪笑, 一係d公仔成日笑果d佢又鍾意....但佢明明鍾意pooh pooh, 但唔會睇tiger and poohmouth:mouth:" />

嘻..我個仔都係o架...唔鍾意睇tiger and pooh的..

我諗..個故事唔係咁o岩佢地呢個年紀睇..


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2613#
發表於 09-2-4 23:30 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:23 發表

我個仔都係o架..
小朋友特別鍾意睇or聽埋同一個故事的!!
我睇書話..係因為佢地熟識個故事,
知道之後講咩....有歸屬感(類似o既意思)..

我個仔..今日聽同一本故事書..
足足聽o左4次!!!!!!!mouth:mouth:" /> ...
4次??皓皓一定好鍾意聽....比我一定講唔到4次咁多


伯爵府

積分: 18922


2614#
發表於 09-2-4 23:30 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:28 PM 發表

呀...仲有呀~
真係唔洗一次過買咁多..
佢地聽/睇一本故事書...
係可以睇好耐的!!!!
真係睇n咁多次都唔厭!



係....就等同佢地睇VCD, 同一隻係咁播都唔厭


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2615#
發表於 09-2-4 23:30 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:27 發表
唔係呀!!我c6話澳門冇左渡假屋褔利...我地都係搵人買飛即日返...我亞三直到今日都未知我地去澳門....比佢知一定 ....
不過放煙花真係好好玩...好有氣氛 ...

你兩個女可以咁口密,唔講??????


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2616#
發表於 09-2-4 23:32 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:30 發表
4次??皓皓一定好鍾意聽....比我一定講唔到4次咁多

係呀!!!我都講唔到四次..
所以播cd比佢聽...係咪真係very good 呢!!

仲唔洗驚...教錯佢讀音!!!哈!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2617#
發表於 09-2-4 23:32 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:30 發表

你兩個女可以咁口密,唔講??????
係呀!一d都冇講到...不過出年一定帶埋亞三去....費時對佢唔公平


伯爵府

積分: 18922


2618#
發表於 09-2-4 23:33 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:32 PM 發表

係呀!!!我都講唔到四次..
所以播cd比佢聽...係咪真係very good 呢!!

仲唔洗驚...教錯佢讀音!!!哈!



咁又係...要我拎住講四次, 佢唔悶我都悶....有CD真係好, 比佢自己聽~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2619#
發表於 09-2-4 23:34 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:33 發表
咁又係...要我拎住講四次, 佢唔悶我都悶....有CD真係好, 比佢自己聽~

悶都係其次..
我係怕我口水都乾..
都仲要扭話要我講咋!!!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2620#
發表於 09-2-4 23:34 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:32 發表

係呀!!!我都講唔到四次..
所以播cd比佢聽...係咪真係very good 呢!!

仲唔洗驚...教錯佢讀音!!!哈!
咁都比你唸到...如果佢唔覺得厭播多幾次都得喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo