立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 22443
原帖由 garfield123 於 09-4-1 15:47 發表 如果無樓要供就係囉!始終有樓&兩個B,要做全職好難,加上咁樣經濟,無3、5、7年都唔會好番,一個搵錢,會好吃力!
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:05 發表 無讀呢間,依家係YMT讀呀!
子爵府
積分: 12260
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:06 發表 ymt 係咩 ???
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:07 發表 油麻地呀!
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:05 發表 agreed .... 雖然我係公屋戶, 但我吔比緊 2 倍租, so 都覺得辛苦, 但如果得一個人揾 $, 又要供樓, 其實真係好辛苦
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:08 發表 油麻地讀邊間 ???
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:09 發表 會好大壓力囉! 2倍租都好金吓喎!最多幾多倍?
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:09 發表 PM話你知!
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:10 發表 咪好似 2 倍囉... 但老實講, 抵租既 ..... 出面閒閒地都要 $5000 租啦... 話晒業主都叫係自己
男爵府
積分: 9651
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:14 發表 咁我都知抵租,不過唔合資格!
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-1 16:18 發表 好嬲呀, 攪左成個月都報唔到Swimming Course呀
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:19 發表 唉... 我要捱一年半先有資格, 諗起果年半, kit ba 又要好辛苦咁叫同事幫手硬更, 真係辛苦..... 邊個叫自己高不成, 低不就, 又邊個叫自己有鬼用, 當年姑9 反對買樓時, 堅持要買, 咁咪唔駛咁囉 ...
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:20 發表 FULL 左? 之前見你話報第二間喎!
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:20 發表 why, 唔夠人開班 ???
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-1 16:23 發表 第一間話有教練但無場, full晒, 第二間話有場但無教練, C唔C
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:23 發表 咁辛苦一年半有自己安樂窩咪好囉! 咁如果你買左樓又唔可以申請公屋,唔好唸番轉頭啦! 我見你個BLOG 厠所D磚係加菲猫,你係邊度買嫁?旺角OR北上? ...
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:28 發表 唔知喎, 响 hk 買架... 但响邊樹. 唔知呀, 我老公買既... but mk 都有
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy