心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10010


2601#
發表於 05-4-6 12:09 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

下次唔該裝樽比我地飲啦, 衰野!
[quote]
Ru3gakuen 寫道:

kitty, 我尋日煲左涼茶呀~
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


2602#
發表於 05-4-6 12:10 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

呢d 係病態來架喎!
hinhinmummy 寫道:
wing媽

佢自己開舖架, 佢執我們掉出街d垃圾呀! 有時人地掉出街d書/報紙, 佢又執返去, 拿去賣wor.

我屋企不用d野, 佢又執去用, 連我老爺死左幾年, d衫都不掉, 都不知keep黎做乜東東?
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


侯爵府

積分: 23722


2603#
發表於 05-4-6 12:11 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty,

乜落雨個新抱就唔好架啦, 又真係未聽過喎, 佢講比你聽咋係咪呀????

你拍拖時佢對你點架??????


子爵府

積分: 10010


2604#
發表於 05-4-6 12:11 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

你唔好in 一個就make decision, 要in幾個 compare 下先呀!
[quote]
CarChu 寫道:
Had an interview with one yesterday, seems OK but have to let her decide. Still searching from the website for the right one. 其實有時 do 幾心灰.

多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


2605#
發表於 05-4-6 12:13 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

都好好架!

不過後來可能佢諗住佢個仔比 人搶走左掛. (呢d 係我ok 人講, d 老人家心態係咁架喎).
Alexismama 寫道:
kitty,

乜落雨個新抱就唔好架啦, 又真係未聽過喎, 佢講比你聽咋係咪呀????

你拍拖時佢對你點架??????
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


侯爵府

積分: 23722


2606#
發表於 05-4-6 12:16 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty

你老公係一粒仔呀????

我都覺得我62覺得個仔比我搶左, 我99反而唔係咁, 所以我都覺得我62唔化, 真係費事啋佢 :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 6725


2607#
發表於 05-4-6 12:18 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係呀,我都未聽過

岩岩打電話去診所問下到肥女睇醫生未,個姑娘話仲有八,九先到喎
Alexismama 寫道:
kitty,

乜落雨個新抱就唔好架啦, 又真係未聽過喎, 佢講比你聽咋係咪呀????

你拍拖時佢對你點架??????


子爵府

積分: 10010


2608#
發表於 05-4-6 12:21 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係拉仔兼少爺仔.

Alexismama 寫道:
kitty

你老公係一粒仔呀????

我都覺得我62覺得個仔比我搶左, 我99反而唔係咁, 所以我都覺得我62唔化, 真係費事啋佢 :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


2609#
發表於 05-4-6 12:21 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

肥女而家訓左覺呀?
[quote]
wing媽 寫道:
係呀,我都未聽過

岩岩打電話去診所問下到肥女睇醫生未,個姑娘話仲有八,九先到喎
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


2610#
發表於 05-4-6 12:23 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

想問下62係咪即係老爺,點解叫62

一個蠢c9上
Alexismama 寫道:
kitty


我都覺得我62覺得個仔比我搶左, 我99反而唔係咁, 所以我都覺得我62唔化, 真係費事啋佢 :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 6725


2611#
發表於 05-4-6 12:25 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

食緊粥 :-P [quote]
kittybuzz 寫道:
肥女而家訓左覺呀?
[quote]


侯爵府

積分: 21395


2612#
發表於 05-4-6 12:25 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

KITTY

原來呢d叫開火 甘我果d咪....?


子爵府

積分: 10010


2613#
發表於 05-4-6 12:26 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

丕d 音讀咪係囉, 唔使打咁多字嘛.
[quote]
wing媽 寫道:
想問下62係咪即係老爺,點解叫62

一個蠢c9上
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


侯爵府

積分: 21395


2614#
發表於 05-4-6 12:27 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

carchu

佢地要consider的話, 甘你都要consider, 佢地consider得, 即係食之無味, 棄之可惜.....

佢地會應承住你, 然之後再搵過第二份佢地應為好的工.

我依家呢個工人, 見到軒軒的時侯, 佢已經話好鍾意軒軒, 好想湊軒軒 甘佢又真係好鍚軒軒, 我覺得佢不係做出黎lor, 因為係細微細眼度看得出,


子爵府

積分: 10010


2615#
發表於 05-4-6 12:27 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

呢d 對我來講係好勁架喇.

唔通你果d 仲勁 [quote]
hinhinmummy 寫道:
KITTY

原來呢d叫開火 甘我果d咪....?
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


2616#
發表於 05-4-6 12:28 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

無嘔喇, 係咪呀?
wing媽 寫道:
食緊粥 :-P [quote]
kittybuzz 寫道:
肥女而家訓左覺呀?
[quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


侯爵府

積分: 23722


2617#
發表於 05-4-6 12:31 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty,

咁你就要好好咁服待呀孻少啦, 唔係99唔放過你呀


男爵府

積分: 6725


2618#
發表於 05-4-6 12:34 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

而家佢又好以冇乜事咁喎 仲食左二碗粥tim [quote]
kittybuzz 寫道:
無嘔喇, 係咪呀?[quote]
wing媽 寫道:


子爵府

積分: 10010


2619#
發表於 05-4-6 12:37 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係呀, 係呀, 係99 面前, 我對住佢成隻"鵪鶉"咁架, 人地問我想食咩野, 我就叫老公嗌啦, 問我食飽未, 我就答"飽架喇, 不過老公好似唔夠, 比埋佢啦.

有時老公聽到. 都陰陰咀笑架.
Alexismama 寫道:
kitty,

咁你就要好好咁服待呀孻少啦, 唔係99唔放過你呀
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


侯爵府

積分: 23722


2620#
發表於 05-4-6 12:38 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty,

咁你係咪暗示, 唔係你99面前就第個樣呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo