立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 94350
戀仔狂 發表於 11-5-11 10:38 我出去啦, 我出到觀塘仲要搵路......祝我唔好蕩失路啦 我認路能力真係差到冇朋友....... ...
瑪瑙宮
積分: 145167
ChammyMAMA 發表於 11-5-11 10:38 都話佢地係難忍架啦...
littlecar 發表於 11-5-11 10:39 係啦....有無乘機引D中坑埋身啦 D中坑好多都鍾意春雞架
ChammyMAMA 發表於 11-5-11 10:45 咁佢應該著番尋日條褲去啦!!
littlecar 發表於 11-5-11 10:43 所以我只會見到D爸爸類既後生仔動情 只少幫朗朗搵過好爸爸 而後生既先唔會甘易話攰唔出街
littlecar 發表於 11-5-11 10:47 隔夜春雞味唔知仲WORK 唔 WORK MAMA 都再整D其他汁俾戀仔啦
ChammyMAMA 發表於 11-5-11 10:53 呢D嘢都唔關年紀問題架喎,主要係睇下嗰個人想唔想做同肯唔肯做啫!
ChammyMAMA 發表於 11-5-11 10:54 隔咗夜...仲入味呀!!
littlecar 發表於 11-5-11 10:59 講咩都無用啦...洗左喇 你再幫戀仔整過啦 佢把口會話你
ChammyMAMA 發表於 11-5-11 11:02 好難架喎....隻燒春雞比我食晒喇,不過佢屋企就有隻鹽焗雞!
ChammyMAMA 發表於 11-5-11 11:05 係....咁我都要揾D YOUNG D,可以湊住火火,我喺屋企HEA先!
littlecar 發表於 11-5-11 11:08 講真唔肯幫手揍既 識左仲煩呀
littlecar 發表於 11-5-11 11:06 都好啦...咸咸地對D中坑黎講都有FEEL 既 等埋我...一齊幫下戀仔啦 等佢唔駛下下諗打劫
ChammyMAMA 發表於 11-5-11 11:10 絕對係啦....同火火2個人不知幾自在!
ChammyMAMA 發表於 11-5-11 11:11 但係我尋日見到小白個轉,轉向右,戀仔下胎應該係囡!!
littlecar 發表於 11-5-11 11:20 你甘打擊戀仔
ChammyMAMA 發表於 11-5-11 11:24 我已經教咗佢點睇,佢會揾阿哥同家姐求証架喇,同埋佢話小白出咗世,好多人都話佢下胎係囡,所以唔關我事架!! ...
littlecar 發表於 11-5-11 11:29 D人係咪驚佢是但拖個男心入山洞 所以嚇鬼佢下胎係囡呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy