2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2601#
發表於 12-1-10 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我有食架我可唔可以來食牛仔骨,我至愛
好呀,你黎食呀我今日去超市見佢特價所以買,不過未試過呢隻肉,唔知好唔好食!我有時買d好食d,有時冇咁好食!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2602#
發表於 12-1-10 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+QQSalad+於+12-01-10+發表我

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我11/2,結婚一週年,都稔住book銀河,但係我上galaxy網,冇房呀…見到d package好貴,但hsbc有promo,只做 ...
可能近情人節,加上星期6,呢個價錢算ok!我以前做呢行的係澳門




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2603#
發表於 12-1-10 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
唔好嬲錫番
我家下冇咩野喇baby,總之唔見到佢地就得架喇!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2604#
發表於 12-1-10 15:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
喔,咁你努力溫書先,我會等你的
我好懶呀,呢兩日溫一陣就玩多多




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2605#
發表於 12-1-10 15:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
可能近情人節,加上星期6,呢個價錢算ok!我以前做呢行的係澳門
我見佢係因為hsbc,所以稔住唔怕比人呃,另外見有間都要$3xxx,又唔識間野,所以唔係好敢!係啦,初初稔唔到近情人節呀咁我打去睇仲有冇房先!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2606#
發表於 12-1-10 15:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
好呀,你黎食呀我今日去超市見佢特價所以買,不過未試過呢隻肉,唔知好唔好食!我有時買d好食d, ...
多謝你我上兩星期都煎牛扒同羊架聽日又整先,唸起都流口水




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2607#
發表於 12-1-10 15:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我好懶呀,呢兩日溫一陣就玩多多
我踏入16w開始個人好懶




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2608#
發表於 12-1-10 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我見佢係因為hsbc,所以稔住唔怕比人呃,另外見有間都要$3xxx,又唔識間野,所以唔係好敢!係啦,初初稔唔 ...
我都想去




大宅

積分: 2350


2609#
發表於 12-1-10 16:16 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-10 15:15
我呢個星期要溫書喇,下星期一考試
要考咩試呀...... 加油!!


大宅

積分: 2350


2610#
發表於 12-1-10 16:20 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-10 15:46
我以前係無魚不歡而家仲未食到,完全無興趣
我又係呀.....
明知魚好有營養但又食唔落,好矛盾......

遲D會唔會食得番家?


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2611#
發表於 12-1-10 16:22 |只看該作者

引用:Quote:sellsellc+發表於+12-1-10+15:46+我

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
我又係呀.....
明知魚好有營養但又食唔落,好矛盾......
我上胎5個月食到




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2612#
發表於 12-1-10 17:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我踏入16w開始個人好懶
有左係特別專心唔到,我以前溫書會食黑糖合桃、焗杏仁、飲葡萄適、食朱古力,家下呢d又唔食得,如果合桃、杏仁冇味又唔想食!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2350


2613#
發表於 12-1-10 17:07 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-10 16:22
我上胎5個月食到
希望遲D我都可以食番啦......


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2614#
發表於 12-1-10 17:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我都想去
去啦,陀住坐飛機就唔喇,唯有去澳門咋,順便試下亞b旺唔旺我



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2615#
發表於 12-1-10 17:08 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-1-10 15:15

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
要考咩試呀...... 加油!!
考中醫藥科研方法與實踐…



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2616#
發表於 12-1-10 17:10 |只看該作者

引用:Quote:sellsellc 發表於 12-1-10 15:46 我

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
我又係呀.....
明知魚好有營養但又食唔落,好矛盾......
我初初有成日食三文,跟著稔起就想嘔,煮左出黎都食唔到,跟著就話好多魚都有致癌二惡英,連魚湯都唔想飲,呢兩星期先煲番大眼雞飲咋!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2004


2617#
發表於 12-1-10 17:54 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

大眼雞算唔算冇鱗魚呀??

魚湯我only煲紅衫魚多...


大宅

積分: 2004


2618#
發表於 12-1-10 17:57 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我個陣唔知有左, 同阿媽去過澳門, 佢輸左兩千蚊

而家佢賴我個陣邪住佢喎。


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2619#
發表於 12-1-10 17:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
有左係特別專心唔到,我以前溫書會食黑糖合桃、焗杏仁、飲葡萄適、食朱古力,家下呢d又唔食得,如果合桃、 ...
我有食焗杏仁同腰果




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2620#
發表於 12-1-10 17:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
去啦,陀住坐飛機就唔喇,唯有去澳門咋,順便試下亞b旺唔旺我
我都係咁唸




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo