立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 81530
MaiGao 發表於 13-10-28 14:39 呢個唔錯喎 我未用過呢間 係唔係要fb上去架?
伯爵府
積分: 15947
波子 發表於 13-10-28 14:35 香港仔有烘焙店, 我都少行南豐, 以前都係陪細妹買烘焙野先知7,8,9樓
MaiGao 發表於 13-10-28 14:36 木村好似72年 都花靚仔同成熟男邊緣既
MaiGao 發表於 13-10-28 14:38 佢之前以低價同人鬥 依家多左人識,越開越多,價錢都相對提高返
珍珠宮
積分: 45766
積分: 16364
tp168 發表於 13-10-28 14:40 問下大叻,佢可以熟悉d
tp168 發表於 13-10-28 14:41 係呀,佢最衰唔公開價錢,下下要pm問,煩! 所以,我無幫襯過佢架,費事成日pm問價 煩 ...
MaiGao 發表於 13-10-28 14:45 我睇完唔多明 係自己睇左有咩想買 pm quote價
tp168 發表於 13-10-28 14:42 我由佢係花o靚睇到佢變成熟
波子 發表於 13-10-28 14:44 通常都係咁, 出名左自然提高售價! 阿仔張會員咭是759送比佢地全校師生, 印埋間校舍樣 ...
tp168 發表於 13-10-28 14:38 剛睇到呢個盤,好似幾好,唔知幾錢 :
tp168 發表於 13-10-28 14:47 全部都係要用pm 問價問有無現貨,煩!
積分: 30518
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 我都係,不過我又唔會用黎蒸餸
MaiGao 發表於 13-10-28 14:49 學校版 我果張係我媽俾我架
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 舊年我妹買咗 over $600 蚊野,即時幫我做咗會員
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 14:48 咁細個, 你夠吾夠用呀? 要買2個呀
瑪瑙宮
積分: 135797
MaiGao 發表於 13-10-28 14:15 我有個橙色花花 未用過
波子 發表於 13-10-28 14:49 阿 Mi ?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy