自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17011


2621#
發表於 08-1-20 04:28 |只看該作者
原文章由 Cathy_Chung 於 08-1-19 22:34 發表
今日終於收到信喇...派美田三期,不過派5樓:-(


我都凳你開心吖, 終於唔洗同老公分居la....
第時嚟我屋企都好近....


禁止發言

積分: 2093


2622#
發表於 08-1-20 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1754

醒目開學勳章


2623#
發表於 08-1-20 13:00 |只看該作者
kawai928
我收到信啦!係美田村美庭樓6樓. 交租$16xx. 很開心.

benben23

原文章由 kawai928 於 08-1-18 00:22 發表


咁就好喇!!
記得收到信...快d上黎報喜喔~

我搬左喇...上年特快揀左青衣長青村呀~
岩岩上年x'mas前2日搬黎依家呢度架~:lol:


大宅

積分: 2170


2624#
發表於 08-1-20 13:27 |只看該作者
benben23
恭喜晒...又多個街坊,第日美庭好多bk媽咪
原文章由 benben23 於 08-1-20 13:00 發表
kawai928
我收到信啦!係美田村美庭樓6樓. 交租$16xx. 很開心.

benben23


大宅

積分: 2770

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2625#
發表於 08-1-20 13:34 |只看該作者
原文章由 giraheiyear 於 08-1-20 04:28 發表


我都凳你開心吖, 終於唔洗同老公分居la....
第時嚟我屋企都好近....



係呀...就快唔駛分居喇

我地第時可以一齊去新城巿呀:lol :lol :lol

hehe...收到表時我第一時間就諗起我同你可以成日見呀


大宅

積分: 2770

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2626#
發表於 08-1-20 13:36 |只看該作者
原文章由 benben23 於 08-1-20 13:00 發表
kawai928
我收到信啦!係美田村美庭樓6樓. 交租$16xx. 很開心.

benben23


恭喜benben

又多個街坊喇:lol


別墅

積分: 805


2627#
發表於 08-1-20 14:03 |只看該作者
原文章由 patpat234 於 08-1-20 00:23 發表
真係越來越細
之前比間新樓我得400呎左右
再比舊樓16年樓有543呎仲要平成千蚊租


所以舊屋都有呢度好! 會大d! 同埋折舊左, 租$少d!
我聽聞之前幾年, 有人投訴話新起果d太貴租,
所以房署就番個價錢, 呢幾年新起既屋都比較細!


禁止發言

積分: 2093


2628#
發表於 08-1-20 14:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9327

好媽媽勳章


2629#
發表於 08-1-20 17:25 |只看該作者
擴展

原文章由 Carman_mami 於 08-1-20 14:27 發表



請問你係廣展定新界呀?


侯爵府

積分: 22443


2630#
發表於 08-1-20 22:49 |只看該作者
原文章由 LittleXStar 於 08-1-20 00:19 發表


放心啦! 希望你星期一返黎報喜!
咁張小童床就有地方放!

一定要鬧房署啦! 3人配21.85!
你諗下宜家d新屋仲要個toilet & kitchen咁大!
相對個廳得咁細, 點可以3個人住呀!

呢排美田30.xx都算大,
不過俾起早幾年新起 ...


我覺得你應該快 d 計劃生返個小朋友 then 攞間大 d 既屋.... 如果唔係等陣房署可能比間 1-2 人/ 2-3 人你都似 :tongue: :tongue: :tongue: 你知死人房署架啦 ....... :tongue: :tongue: :tongue:

我呢2 晚瞓唔著... 好想快 d 知道聽日咩結果 ... 但另一方面又好担心... 因為我吔搬嚟呢樹時已經洗咗筆 $... 再搬肯定冇 $ 裝修... 雖然 d 傢俬全部用得返晒..... 但再搬肯定唔見 2 萬... 心情真係好矛盾 :-( :-( :-(


禁止發言

積分: 2093


2631#
發表於 08-1-20 23:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2632#
發表於 08-1-21 02:12 |只看該作者
之前喺紅磡租嗰D唐樓,係一開4嗰D單位就會有呢個問題,但依度好似無呢個問題出現喎!

原文章由 Emilyryan 於 08-1-19 22:52 發表
想問下各位, 電水爐同水壓有冇影響, (如樓上樓下開會唔會有影響水變熱或冬 ?
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2633#
發表於 08-1-21 02:16 |只看該作者
嘩....你咁貴租,間屋一定好大喇!
原文章由 benben23 於 08-1-20 13:00 發表
kawai928
我收到信啦!係美田村美庭樓6樓. 交租$16xx. 很開心.

benben23
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 1998


2634#
發表於 08-1-21 03:11 |只看該作者
hi!各位,想問審查如果冇強積金證明得唔得架??


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


2635#
發表於 08-1-21 03:20 |只看該作者
我申請擴展市區,No.1165
本身3個人申請,跟住係2006年中加左人變左4人申請
原文章由 joey.mama 於 08-1-19 03:08 發表
係呢, 你地2 位又係申請邊度, 幾人申請同咩no. 呀?


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


2636#
發表於 08-1-21 03:22 |只看該作者
恭喜!恭喜!
我都唔知幾時........:-( :-( :-( :-( :-(
原文章由 Cathy_Chung 於 08-1-19 22:34 發表
今日終於收到信喇...派美田三期,不過派5樓:-(


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2637#
發表於 08-1-21 04:26 |只看該作者
原文章由 benben23 於 08-1-20 13:00 發表
kawai928
我收到信啦!係美田村美庭樓6樓. 交租$16xx. 很開心.

benben23



弓喜晒你呀~!!!!!!
$16xx應該都好大呀!!!!!!!!!!!!
正呀咁就可以間房了~
冇記錯你好似有一仔一女係咪呀?
記得你話仔女在大圍讀書係嗎?
依家配到沙田真係好呀!!!!!!!!:loveliness: :loveliness: :loveliness:


大宅

積分: 3151


2638#
發表於 08-1-21 09:23 |只看該作者
原文章由 ChammyMAMA 於 08-1-21 02:12 發表
之前喺紅磡租嗰D唐樓,係一開4嗰D單位就會有呢個問題,但依度好似無呢個問題出現喎!


唔該晒. 因我地重未決定用什麼呀!:-( , 如裝爐是否 2, 3 日攪掂?

你個女好番未呀 ??


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2639#
發表於 08-1-21 10:05 |只看該作者
你地就好啦,派埋一堆,一派屋就識得街坊
我呢度大部份都係d公公婆婆,再唔係就係d南亞裔....

Emilyryan
裝爐一日就可以
原文章由 Emilyryan 於 08-1-21 09:23 發表


唔該晒. 因我地重未決定用什麼呀!:-( , 如裝爐是否 2, 3 日攪掂?

你個女好番未呀 ??
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 6100

好媽媽勳章


2640#
發表於 08-1-21 10:41 |只看該作者
原文章由 Carman_mami 於 08-1-20 23:35 發表



你審查左未呀?

未審查ar~我都想知幾時可以到我:-P 有冇人係(3人擴展)剛做完審查?可話我知你no:嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo