立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17011
原文章由 Cathy_Chung 於 08-1-19 22:34 發表 今日終於收到信喇...派美田三期,不過派5樓:-(
禁止發言
積分: 2093
大宅
積分: 1754
原文章由 kawai928 於 08-1-18 00:22 發表 咁就好喇!! 記得收到信...快d上黎報喜喔~ 我搬左喇...上年特快揀左青衣長青村呀~ 岩岩上年x'mas前2日搬黎依家呢度架~:lol:
積分: 2170
原文章由 benben23 於 08-1-20 13:00 發表 kawai928 我收到信啦!係美田村美庭樓6樓. 交租$16xx. 很開心. benben23
積分: 2770
原文章由 giraheiyear 於 08-1-20 04:28 發表 我都凳你開心吖, 終於唔洗同老公分居la.... 第時嚟我屋企都好近....
別墅
積分: 805
原文章由 patpat234 於 08-1-20 00:23 發表 真係越來越細 之前比間新樓我得400呎左右 再比舊樓16年樓有543呎仲要平成千蚊租
男爵府
積分: 9327
原文章由 Carman_mami 於 08-1-20 14:27 發表 請問你係廣展定新界呀?
侯爵府
積分: 22443
原文章由 LittleXStar 於 08-1-20 00:19 發表 放心啦! 希望你星期一返黎報喜! 咁張小童床就有地方放! 一定要鬧房署啦! 3人配21.85! 你諗下宜家d新屋仲要個toilet & kitchen咁大! 相對個廳得咁細, 點可以3個人住呀! 呢排美田30.xx都算大, 不過俾起早幾年新起 ...
瑪瑙宮
積分: 145167
原文章由 Emilyryan 於 08-1-19 22:52 發表 想問下各位, 電水爐同水壓有冇影響, (如樓上樓下開會唔會有影響水變熱或冬 ?
積分: 1998
子爵府
積分: 11879
原文章由 joey.mama 於 08-1-19 03:08 發表 係呢, 你地2 位又係申請邊度, 幾人申請同咩no. 呀?
積分: 14359
積分: 3151
原文章由 ChammyMAMA 於 08-1-21 02:12 發表 之前喺紅磡租嗰D唐樓,係一開4嗰D單位就會有呢個問題,但依度好似無呢個問題出現喎!
水晶宮
積分: 64119
原文章由 Emilyryan 於 08-1-21 09:23 發表 唔該晒. 因我地重未決定用什麼呀!:-( , 如裝爐是否 2, 3 日攪掂? 你個女好番未呀 ??
積分: 6100
原文章由 Carman_mami 於 08-1-20 23:35 發表 你審查左未呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy