跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2621#
發表於 09-5-11 14:26 |只看該作者
其實係我姑仔介紹, 佢有fd果小朋友本來係度讀n1, 唸住k1會轉走, st cat 都收左讀k1架喇 ..
不過到最後因為好like間學校, 話自理做得好好. final 留左係度st cat 都無去到 ..



原帖由 pangchaimami 於 09-5-11 13:30 發表

廣源村靈光真係唔識喎, 不過如果只係半年, 真係搵間近嘅好d, 打風落雨突然病都要立即接走, 你都方便d啦! 廣源村靈光平幾多, 有冇雜費? d學服貴唔貴先? 因為小時候只係買套運動衫, 所有野都可以著返自己, 冇限color ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2622#
發表於 09-5-11 14:30 |只看該作者
報下料先

你地有無人朝早搭馬鐵返工架 ..
有的話你地去搭之前行一行去銀城商場第一棧門口有部優惠機, 過一次係第一城馬鐵站入閘就平$一蚊呀 ..
不過只限第一城站入閘, 同埋要同一日, 唔可以今晚過定聽朝用 ~


別墅

積分: 769


2623#
發表於 09-5-11 14:31 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-5-8 15:17 發表
呢幾日樓下裝修, 帶左阿女去左阿婆度2日費事嘈c ..

臭臭媽,
想問你識唔識人讀廣源村靈光呀 ?
我姑仔話識人讀緊幾好wor, 學費又無小時候甘貴 ..
因為我唸緊想出年1月比思思讀0.5年N1 ..
等佢學下D自理 ..
但係小時 ...


我有報靈光啊,我打算下年俾誠仔去讀N1,我見BK有媽媽分享話唔錯,所以去報佐...小時候我都有報...我都想了解多d靈光啊,之前我老公去果度報名,話環境幾好...


別墅

積分: 769


2624#
發表於 09-5-11 14:33 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-5-11 14:26 發表
其實係我姑仔介紹, 佢有fd果小朋友本來係度讀n1, 唸住k1會轉走, st cat 都收左讀k1架喇 ..
不過到最後因為好like間學校, 話自理做得好好. final 留左係度st cat 都無去到 ..



...


我是打算俾誠仔讀全日班,我見佢全日可以到6點半,我是九龍返工,返到入去一城差唔多呢個時間...


別墅

積分: 769


2625#
發表於 09-5-11 14:35 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-5-11 14:30 發表
報下料先

你地有無人朝早搭馬鐵返工架 ..
有的話你地去搭之前行一行去銀城商場第一棧門口有部優惠機, 過一次係第一城馬鐵站入閘就平$一蚊呀 ..
不過只限第一城站入閘, 同埋要同一日, 唔可以今晚過定聽朝用 ~ ...


多謝報料!


別墅

積分: 769


2626#
發表於 09-5-11 14:40 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-11 11:20 發表
我個仔咪讀廣源村靈光囖...


焯然mami,你覺得靈光好唔好啊...我都幾想誠仔可以讀到呢間....


大宅

積分: 3246


2627#
發表於 09-5-11 15:12 |只看該作者
好好喎﹗等我有時行去o個度搭車返工先﹗

原帖由 zoesychan 於 09-5-11 14:30 發表
報下料先

你地有無人朝早搭馬鐵返工架 ..
有的話你地去搭之前行一行去銀城商場第一棧門口有部優惠機, 過一次係第一城馬鐵站入閘就平$一蚊呀 ..
不過只限第一城站入閘, 同埋要同一日, 唔可以今晚過定聽朝用 ~ ...


大宅

積分: 2224


2628#
發表於 09-5-11 15:25 |只看該作者
pangchaimami...有講定無講先(haha)

其實依間學校都幾好...我個仔都讀左成年有多,佢一到2歲我就比佢入左依間學校,開頭佢讀half day,之後再轉full day,佢地依間學校無暑假,only放紅假同埋星期六日..
學費:而家full day收2200蚊1個月包什費同埋早餐,下午茶&午餐..生日會費用都包括埋...書補費一年大約700蚊左右而校服好似90蚊一套...書包都係50蚊一個..而老師,校長& D姐姐都幾好人..課程都OK嫁,一個星期有3日係上外籍老師堂..報告完畢^.^

zoesychan其實依個月既23號好似係學校OPEN DAY,有時間可以上去睇下

原帖由 pangchaimami 於 09-5-11 13:32 發表

哈哈... 好彩有講靈光壞話, 不過其實我都唔知...heheee 咁可唔可以介紹下.....

[ 本帖最後由 ^.^morris 於 09-5-11 20:03 編輯 ]


大宅

積分: 2224


2629#
發表於 09-5-11 15:47 |只看該作者
ME TOO我都好大機會留底讀K1....

原帖由 zoesychan 於 09-5-11 14:26 發表
其實係我姑仔介紹, 佢有fd果小朋友本來係度讀n1, 唸住k1會轉走, st cat 都收左讀k1架喇 ..
不過到最後因為好like間學校, 話自理做得好好. final 留左係度st cat 都無去到 ..



...


大宅

積分: 2224


2630#
發表於 09-5-11 15:51 |只看該作者
stellarlj你最好6點好到學校,因我試過一次6點幾去到得返亞仔一個...HAHA

原帖由 stellarlj 於 09-5-11 14:33 發表


我是打算俾誠仔讀全日班,我見佢全日可以到6點半,我是九龍返工,返到入去一城差唔多呢個時間...


大宅

積分: 2224


2631#
發表於 09-5-11 15:56 |只看該作者
其實好睇你想比咩個小朋友,我自己就覺得係可以既,當然佢唔可以比美名校但以屋村學校嚟講佢都幾全面....

原帖由 stellarlj 於 09-5-11 14:40 發表


焯然mami,你覺得靈光好唔好啊...我都幾想誠仔可以讀到呢間....


別墅

積分: 704


2632#
發表於 09-5-11 20:57 |只看該作者
係呀, 仔仔6個月時我已報救世軍禾輋, 好似係84號籌, 要2011年讀k1, 2010年的N1已full, 因N1得15個位....
但是我好想佢讀N1, 所以我會報保良局的幼稚園~
你呢?


原帖由 margelee 於 09-5-10 13:37 發表
I am looking for baby school too, my bb was born on Apr 27 08. Which school do you prefer?


禁止訪問

積分: 35


2633#
發表於 09-5-11 22:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 35


2634#
發表於 09-5-11 22:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 35


2635#
發表於 09-5-11 23:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 704


2636#
發表於 09-5-11 23:37 |只看該作者
好羨慕你可以一家人去旅行
好懷念未有BB前同老公去台北食安格斯牛肉火鍋, 鴨舌, 淡水的街頭小食, 你可以試吓, 好美味!


原帖由 Preschool2009 於 09-5-11 22:58 發表
好呀!歡迎之致,我係14/5/09開始不用返工,那日我會和老公仔同父母一齊去台灣旅行4日,到時我買多d手信請大家食下。


禁止訪問

積分: 35


2637#
發表於 09-5-11 23:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 704


2638#
發表於 09-5-12 00:10 |只看該作者
多謝報料

原帖由 zoesychan 於 09-5-11 14:30 發表
報下料先

你地有無人朝早搭馬鐵返工架 ..
有的話你地去搭之前行一行去銀城商場第一棧門口有部優惠機, 過一次係第一城馬鐵站入閘就平$一蚊呀 ..
不過只限第一城站入閘, 同埋要同一日, 唔可以今晚過定聽朝用 ~ ...


禁止訪問

積分: 35


2639#
發表於 09-5-12 02:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 769


2640#
發表於 09-5-12 10:48 |只看該作者
原帖由 Preschool2009 於 09-5-11 23:52 發表
Hi! tps0701,

謝謝妳的好提意,我好期待呀!我正當編緊行程,因為我地係自由行去台灣玩,到時我買定多d鴨舌、鳳梨酥.......等,請大家食啦!到時一定要攪次gathering先得,係喎我驚唔夠招呼大家添,我再買多d手信先。仲有咩好食值得 ...


Hi,你會唔會去墾丁玩啊?我上個月去過,覺得果度好舒服啊,好有度假feel,推薦你去啊!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo