跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2621#
發表於 09-2-4 23:35 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:32 發表
係呀!一d都冇講到...不過出年一定帶埋亞三去....費時對佢唔公平

咁你兩個女都好叻喎!!唔講真係唔講..
我仲以為o的小朋友會忍唔到呢!!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2622#
發表於 09-2-4 23:37 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:34 發表

悶都係其次..
我係怕我口水都乾..
都仲要扭話要我講咋!!!
我都係咁話...重要重複咁多次....我地d mami真係曳


伯爵府

積分: 18922


2623#
發表於 09-2-4 23:38 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:34 PM 發表

悶都係其次..
我係怕我口水都乾..
都仲要扭話要我講咋!!!




侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2624#
發表於 09-2-4 23:38 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:34 發表
咁都比你唸到...如果佢唔覺得厭播多幾次都得喎

其實我初初都唔想repeat 咁播比佢聽..
搞到佢好似自閉咁..
喱埋o係間房聽故事..
我就o係廳睇電視喎!!

但諗深一層..佢鍾意廳咪好o羅..
好過佢去打機..睇卡通片...
所以先尤佢...

呢兩晚...搞到我好似自己一個咁..
老公又返o左工,個仔又喱o係房喎!!!!


伯爵府

積分: 18922


2625#
發表於 09-2-4 23:39 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:38 PM 發表

其實我初初都唔想repeat 咁播比佢聽..
搞到佢好似自閉咁..
喱埋o係間房聽故事..
我就o係廳睇電視喎!!

但諗深一層..佢鍾意廳咪好o羅..
好過佢去打機..睇卡通片...
所以先尤佢...

呢兩晚...搞到我好似自己一個咁..: ...



皓皓大個仔喇, 會自己喱係房


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2626#
發表於 09-2-4 23:40 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:32 發表
係呀!一d都冇講到...不過出年一定帶埋亞三去....費時對佢唔公平

其實,點解你唔帶埋呀三去o既?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2627#
發表於 09-2-4 23:41 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:39 發表
皓皓大個仔喇, 會自己喱係房

我都話,我個仔過份獨立o架啦!!!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2628#
發表於 09-2-4 23:41 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:35 發表

咁你兩個女都好叻喎!!唔講真係唔講..
我仲以為o的小朋友會忍唔到呢!!
佢都都想講...但驚個妹 ...淨係話上綱見到人放煙花好大聲...又話上綱見都d咩咁囉....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2629#
發表於 09-2-4 23:42 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:41 發表
佢都都想講...但驚個妹 ...淨係話上綱見到人放煙花好大聲...又話上綱見都d咩咁囉....

佢兩個真係錫個妹...會為個妹著想!


伯爵府

積分: 18922


2630#
發表於 09-2-4 23:43 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 11:41 PM 發表
佢都都想講...但驚個妹 ...淨係話上綱見到人放煙花好大聲...又話上綱見都d咩咁囉....



兩個家姐都唔話得喇~ 咩都話網上見到...唔好等細妹唔開心.....家姐真係好乖~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2631#
發表於 09-2-4 23:44 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:41 發表

我都話,我個仔過份獨立o架啦!!!
咁佢係男仔來ma...遲d做埋哥哥係仲想佢獨立多d天


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2632#
發表於 09-2-4 23:45 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:40 發表

其實,點解你唔帶埋呀三去o既?
因為亞三冇証件


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2633#
發表於 09-2-4 23:45 |只看該作者
你地有冇睇新聞呀?
話有個人唔比錢入閘搭mtr..
跟住比職員叫停..
仲打番個職員轉頭..

都唔知咩世界,明明自己唔o岩..
仲要打人..
搭mtr都係幾蚊啫...
唔洗做到咁呀?????


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2634#
發表於 09-2-4 23:47 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:44 發表
咁佢係男仔來ma...遲d做埋哥哥係仲想佢獨立多d天

我而家都儘量培訓佢多o的自理方面o既野..
等細b出世...我唔洗咁辛苦!!


伯爵府

積分: 18922


2635#
發表於 09-2-4 23:47 |只看該作者
我想問呢....你地小朋友學自己拎spoon食野時, 你地係咪由佢自己食, 食到好dirty咁架?

wallace唔比人餵, 餵餵下要自己食, 我就比佢自己食, so far佢依家食得都算ok, 只係有時會整到周圍dirty, 但係咪一直keep住比佢自己食就得架喇?


伯爵府

積分: 18922


2636#
發表於 09-2-4 23:47 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 11:45 PM 發表
因為亞三冇証件


點解唔同佢整左先呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2637#
發表於 09-2-4 23:47 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:45 發表
因為亞三冇証件

趕唔切同佢做証件呀?


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2638#
發表於 09-2-4 23:50 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:45 發表
你地有冇睇新聞呀?
話有個人唔比錢入閘搭mtr..
跟住比職員叫停..
仲打番個職員轉頭..

都唔知咩世界,明明自己唔o岩..
仲要打人..
搭mtr都係幾蚊啫...
唔洗做到咁呀????? ...
有呀!!d人真係過份...做要打人天...最仲要咁多人唔比 .....
你地有冇睇自由講場"地鐵夫婦"鬧o架個單...真係不知所謂


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2639#
發表於 09-2-4 23:50 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:47 發表
我想問呢....你地小朋友學自己拎spoon食野時, 你地係咪由佢自己食, 食到好dirty咁架?

wallace唔比人餵, 餵餵下要自己食, 我就比佢自己食, so far佢依家食得都算ok, 只係有時會整到周圍dirty, 但係咪一直keep住比佢 ...

係呀!!
一定會經過呢過階段的..
我老公初初會好睇唔過眼..
話搞到周圍都dirty...跟住就迫個仔要餵..
但之後我同佢講..
你唔比機會佢練習,咁佢咪永遠唔會學識揸匙o羅..
講o左好幾次先肯比個仔自己食...

你比多o的機會佢練習就好快學識..
唔會再搞到周圍都係o架o剌!!


伯爵府

積分: 18922


2640#
發表於 09-2-4 23:51 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:45 PM 發表
你地有冇睇新聞呀?
話有個人唔比錢入閘搭mtr..
跟住比職員叫停..
仲打番個職員轉頭..

都唔知咩世界,明明自己唔o岩..
仲要打人..
搭mtr都係幾蚊啫...
唔洗做到咁呀????? ...




我好早幾個月前我老公已經同我講過, 話通常仲要係火車站, d人走水貨呀, 咁就係最後MTR close既時候就一個人du入閘, 之後就有成十個人排住一齊入....

因為早幾個月就係有staff比人打, 之後報警, 我老公就有去做囉.....佢話佢睇返閉路電視見到一個人du入閘, 之後就有成十個人排住一齊入, 咁果晚個staff睇唔過眼, 就收工之後留底係度捕佢地, 點知就比人打喇....


不過就幾個月前既事, 同今次新聞應該係第二單黎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo