美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   160


珍珠宮

積分: 36256


2621#
發表於 19-4-16 07:59 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 19-4-15 22:17
點解啊

運動keep住做,多數都係星期五,6日既cheat day已經cheat唔到喇

你地外出食飯都忍到口?請賜教


珍珠宮

積分: 36256


2622#
發表於 19-4-16 08:00 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 19-4-15 22:17
倫盡

哎呀!小心呀!


珍珠宮

積分: 36256


2623#
發表於 19-4-16 08:00 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-4-16 00:42
這次又是因為貪吃才重的嗎?

唔係仲有乜原因架?


珍珠宮

積分: 36256


2624#
發表於 19-4-16 08:01 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 19-4-16 01:03
男友少爺仔,佢肯做我就唔會做到甘金啦岩岩比個朋友話我,成套阿信的故事甘我答佢我平時訓到 ...

我隻c6都會做下,不過叫一叫先做一做。


珍珠宮

積分: 41316


2625#
發表於 19-4-16 09:35 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-4-16 08:00
唔係仲有乜原因架?
...

除非是又貪吃又不做運動啦!


珍珠宮

積分: 41316


2626#
發表於 19-4-16 09:51 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-4-16 07:59
運動keep住做,多數都係星期五,6日既cheat day已經cheat唔到喇

你地外出食飯都 ...

我是一定不喝酒和甜飲料
你是多吃了甚麼呢?


珍珠宮

積分: 49704


2627#
發表於 19-4-16 23:27 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-4-16 08:01
我隻c6都會做下,不過叫一叫先做一做。

我個個會即時反駁


珍珠宮

積分: 41316


2628#
發表於 19-4-17 00:35 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 19-4-16 23:27
我個個會即時反駁

那麼他出錢請人做也可以


珍珠宮

積分: 49704


2629#
發表於 19-4-17 17:02 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-4-17 00:35
那麼他出錢請人做也可以

佢有成日話請工人,問題係我成日係屋企,請工人我可能未必慣


珍珠宮

積分: 36256


2630#
發表於 19-4-17 22:11 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-4-16 09:35
除非是又貪吃又不做運動啦!

有運動,不過貪食呢
又復活節了


珍珠宮

積分: 36256


2631#
發表於 19-4-17 22:12 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 19-4-17 17:02
佢有成日話請工人,問題係我成日係屋企,請工人我可能未必慣

住多個人真係唔方便架。我都唔想


珍珠宮

積分: 41316


2632#
發表於 19-4-17 23:48 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-4-17 22:12
住多個人真係唔方便架。我都唔想

鐘點


珍珠宮

積分: 36256


2633#
發表於 19-4-18 07:59 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-4-17 23:48
鐘點

仲貴
你請我啦…我好勤力又乾淨


珍珠宮

積分: 41316


2634#
發表於 19-4-18 08:14 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-4-18 07:59
仲貴
你請我啦…我好勤力又乾淨

我最近有認真在想找個課程上還是找個兼職做,女兒都大了,我很閑。
鐘點是否要先去上培訓班呀?


珍珠宮

積分: 41316


2635#
發表於 19-4-18 08:16 |只看該作者

回覆樓主:

連eurogogo我都覺得好吃
1555546587145.JPEG


珍珠宮

積分: 36256


2636#
發表於 19-4-18 18:14 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-4-18 08:14
我最近有認真在想找個課程上還是找個兼職做,女兒都大了,我很閑。
鐘點是否要先去上培訓班呀?
...

你想搵興趣班讀呀?
好幸福,唔使做又女大

不如讀陪月啦,讀完做埋,仲好搵


珍珠宮

積分: 41316


2637#
發表於 19-4-18 20:46 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-4-18 18:14
你想搵興趣班讀呀?
好幸福,唔使做又女大

我一直有工作啦,不會轉行,兼職才考慮。


珍珠宮

積分: 36256


2638#
發表於 19-4-18 22:03 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-4-18 20:46
我一直有工作啦,不會轉行,兼職才考慮。

以為你係ftm添

女人食乜好?
之前有post話食阿膠,但上網睇,又好似麻麻咁


珍珠宮

積分: 36256


2639#
發表於 19-4-18 22:04 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-4-18 08:16
連eurogogo我都覺得好吃

我附近冇呀


民房

積分: 23


2640#
發表於 19-4-19 20:27 |只看該作者
想join, 有冇人可以幫手refer? 麻煩晒

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo