跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9651


2621#
發表於 09-4-1 16:34 |只看該作者
咪就係咁先激氣
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:26 發表
咁ARM各欠一樣野嫁!


子爵府

積分: 12260


2622#
發表於 09-4-1 16:37 |只看該作者
可能多左人自組,所以唔夠老師OR場地,咁就煩D,唯有追緊D,睇下會唔會執C雞!
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-1 16:34 發表
咪就係咁先激氣


侯爵府

積分: 22443


2623#
發表於 09-4-1 16:40 |只看該作者
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:33 發表
THANKS!唔知有無機會用呢?


實有既... 點會冇啫


子爵府

積分: 12260


2624#
發表於 09-4-1 16:42 |只看該作者
我驚太細路,俾屋企人話,因為個飾櫃放滿加菲猫D精品,連磚都係好似太過份!(我話我咋!)
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:40 發表


實有既... 點會冇啫


男爵府

積分: 9651


2625#
發表於 09-4-1 16:42 |只看該作者
好難執C雞呀, 因為要同時安排4個小朋友一齊, 因為佢地D班最多得4個位
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:37 發表
可能多左人自組,所以唔夠老師OR場地,咁就煩D,唯有追緊D,睇下會唔會執C雞!


男爵府

積分: 9651


2626#
發表於 09-4-1 16:44 |只看該作者
唔會, 我個厠所都貼滿My Melody & Sun Flower既磁磚貼紙, 而個TV隔離個玻璃櫃都放滿Astro Boy既公仔連床單都係Astro Boy
原帖由 garfield123 於 09-4-1 16:42 發表
我驚太細路,俾屋企人話,因為個飾櫃放滿加菲猫D精品,連磚都係好似太過份!(我話我咋!)


侯爵府

積分: 22443


2627#
發表於 09-4-1 16:50 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-1 16:44 發表
唔會, 我個厠所都貼滿My Melody & Sun Flower既磁磚貼紙, 而個TV隔離個玻璃櫃都放滿Astro Boy既公仔連床單都係Astro Boy


我都有 cantoon 床單等架...


子爵府

積分: 12260


2628#
發表於 09-4-1 16:51 |只看該作者
貼紙方便D,想變咩公仔就轉!
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-1 16:44 發表
唔會, 我個厠所都貼滿My Melody & Sun Flower既磁磚貼紙, 而個TV隔離個玻璃櫃都放滿Astro Boy既公仔連床單都係Astro Boy


子爵府

積分: 12260


2629#
發表於 09-4-1 16:52 |只看該作者
會唔會遲D加開多多班?
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-1 16:42 發表
好難執C雞呀, 因為要同時安排4個小朋友一齊, 因為佢地D班最多得4個位


伯爵府

積分: 16917


2630#
發表於 09-4-2 09:34 |只看該作者
morning~

米之ma, 唔好咁嬲la,e+4月都仲係凍凍地,所以如果e+去swimming都未時候,再搵下地方/教練la,相信一定搵到的

原帖由 米之連媽媽 於 09-4-1 16:42 發表
好難執C雞呀, 因為要同時安排4個小朋友一齊, 因為佢地D班最多得4個位


伯爵府

積分: 16917


2631#
發表於 09-4-2 09:37 |只看該作者
last week去sogo買床單比kitty,見到有set深色/mature d既hello kitty 幾靚,想買黎自己用,點知kitty ba話唔好luk掛 :;pppp:
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 16:50 發表


我都有 cantoon 床單等架...


男爵府

積分: 9651


2632#
發表於 09-4-2 09:55 |只看該作者
morning

因為遲D暑假仲難報, 每間游會會收晒舊生先, 有位先比新生join架, 不過都無辦法啦, 唯有等到5月再算, 但因為米之連好想開始swim啦
原帖由 Secure 於 09-4-2 09:34 發表
morning~

米之ma, 唔好咁嬲la,e+4月都仲係凍凍地,所以如果e+去swimming都未時候,再搵下地方/教練la,相信一定搵到的


男爵府

積分: 9651


2633#
發表於 09-4-2 09:56 |只看該作者
咁我就好D, 我有my melody & astro boy既床單, 被袋, 全部一set
原帖由 Secure 於 09-4-2 09:37 發表
last week去sogo買床單比kitty,見到有set深色/mature d既hello kitty 幾靚,想買黎自己用,點知kitty ba話唔好luk掛 :;pppp:


男爵府

積分: 9651


2634#
發表於 09-4-2 09:58 |只看該作者
secure
做乜禽日臨收工唔見左人, 好B呀? 星期六係兒童節+假期, 有乜節目呀


伯爵府

積分: 16917


2635#
發表於 09-4-2 10:09 |只看該作者
咁你地last year都學開,係舊生la,上年個教練呢?
佢地小朋友多數都like swimming/玩水,梗係唔識知凍la,但係老人家話"未食5月糉寒衣不敢送"係真架,e+d病菌咁勁都係小心d好,唔好比佢地冷親ar
anyway hope 你地既swimming course可以係summer前攪惦la
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 09:55 發表
morning

因為遲D暑假仲難報, 每間游會會收晒舊生先, 有位先比新生join架, 不過都無辦法啦, 唯有等到5月再算, 但因為米之連好想開始swim啦

[ 本帖最後由 Secure 於 09-4-2 10:28 編輯 ]


伯爵府

積分: 16917


2636#
發表於 09-4-2 10:10 |只看該作者
我就係見kitty d hello kitty/melody 床單, 被袋, 全部一set好鬼靚,所以想買set比自己用lor,不過kitty ba唔like
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 09:56 發表
咁我就好D, 我有my melody & astro boy既床單, 被袋, 全部一set


伯爵府

積分: 16917


2637#
發表於 09-4-2 10:12 |只看該作者
係ar,臨尾有份野do ar,不過好彩arm arm收工前furnish~
this sat 係ching ming,要拜山+交人lor
how about u?
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 09:58 發表
secure
做乜禽日臨收工唔見左人, 好B呀? 星期六係兒童節+假期, 有乜節目呀


男爵府

積分: 9651


2638#
發表於 09-4-2 10:35 |只看該作者
佢地既舊生係指一路學開個D, 我地呢D唔算呀
原帖由 Secure 於 09-4-2 10:09 發表
咁你地last year都學開,係舊生la,上年個教練呢?
佢地小朋友多數都like swimming/玩水,梗係唔識知凍la,但係老人家話"未食5月糉寒衣不敢送"係真架,e+d病菌咁勁都係小心d好,唔好比佢地冷親ar
anyway hope 你地 ...


男爵府

積分: 9651


2639#
發表於 09-4-2 10:37 |只看該作者
咁就無奈D, 上次係米之ba主動買my melody比我架 我有問佢唔介意咩, 佢話冇乜所謂wor, 又唔係叫佢着住件公仔衫行街, 不過其實佢都有好多公仔T-shirt
原帖由 Secure 於 09-4-2 10:10 發表
我就係見kitty d hello kitty/melody 床單, 被袋, 全部一set好鬼靚,所以想買set比自己用lor,不過kitty ba唔like


男爵府

積分: 9651


2640#
發表於 09-4-2 10:39 |只看該作者
咁都好彩, 唔洗OT, 我地男/女家係上個月已經拜晒山啦, 所以呢個weekend係free, 但天文台又話天氣麻麻, 所以唔知去邊好lor
原帖由 Secure 於 09-4-2 10:12 發表
係ar,臨尾有份野do ar,不過好彩arm arm收工前furnish~
this sat 係ching ming,要拜山+交人lor
how about u?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo