跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 875


2621#
發表於 06-6-20 12:37 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

kongkong,
咁屋企冇左個人響度樣下樣下, 視覺上真係好舒服, 又唔駛俾氣人受! 係呢~ 屋企你會點安排清潔? 呢家我一星期請兩日家務助理黎屋企幫我清潔, 每次三個鐘, ok啦~ 唔駛自己做嘛! 如果洗地抹地洗廁所呢d工作都自己做埋, 我諗我會虛脫架!
係呀~ 晴晴9月係讀既係半日pre-nursey, 不過今年就要幫佢入定form申請其他幼稚園, 我呢家心目中都有幾間, 其中就係創價幼稚園囉! Mon mon點呀? 都係9月番學?
Joyce


別墅

積分: 875


2622#
發表於 06-6-20 12:42 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

vin,
我都係咁啦~ 日做夜做囉!
我老公去左澳門做野都有一年囉! 唔慣都要慣啦!
講就話做兩年囉, 我唔知係唔係仲有1年左右貨仔, 不過我知佢公司響香港呢家都接左唔少job, 可惜係公司唔俾佢番香港做住, 因為佢負責果part未完!! 好慘...!! 孤枕難眠...
:-(
Joyce


子爵府

積分: 10138


2623#
發表於 06-6-21 09:19 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]joyce,
唔洗喊~~你哋好快可以一家團聚架喇~


子爵府

積分: 10138


2624#
發表於 06-6-21 09:22 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]我好少去美心買蛋糕~
因為我覺得佢比起其他餅店真係貴好多~
其實有好多普普通通嘅餅店都有啲又平又好食嘅蛋糕.
......諗起又想食...我最鍾意食嘅栗子蛋糕


子爵府

積分: 12708


2625#
發表於 06-6-21 10:05 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=large]早晨....

vin,
我都好鍾意食栗子蛋糕ga....


別墅

積分: 875


2626#
發表於 06-6-21 15:50 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

vin,
你講到我好似成年都冇得團聚咁! 嘻嘻~!!
其實我響呢一年來, 已經好慣weekday我老公唔響我身邊既生活, 當然佢響度我會安心好多啦~!
你呢~ 最近凱喬&你老公點呀? 一切安好嘛?
Joyce


子爵府

積分: 12708


2627#
發表於 06-6-22 09:54 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=large]Good Morning.....

adrian考埋明天就考完lak.....


子爵府

積分: 12708


2628#
發表於 06-6-23 10:01 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=large]大家早呀....

今日終於考晒lak.....大家可以去玩lak....


別墅

積分: 875


2629#
發表於 06-6-23 10:46 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

bowiema,

早晨呀~
小朋友考晒試, 就即係你都考完試, 黎梗就黎放暑假, 點安排節目!! ....完左又要開始另一個新學年喇!!
Joyce


大宅

積分: 4231

畀面勳章


2630#
發表於 06-6-23 16:16 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Joyce:
係呀. mon mon 9月k1. 好鬼快呀.
我最近都諗緊請個家務助理. 想問你果個幾錢個鐘? 佢要做d咩架. 等我參考下.


子爵府

積分: 10138


2631#
發表於 06-6-23 16:40 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]唉~~近來都係比較運滯~~
先嗰排就電腦壞~~
整完之後個屎佬又嫌入面啲嘢唔夠掂~
結果用咗幾千蚊嚟upgrade部機~~
點知, 呢個時候電視又開始壞壞地~~
而家都叫做勉強可以睇到~~
但係唔知佢會唔會有一日完全死亡~~
跟住mouse又壞咗, 又要買過~
好喇~搞掂埋個mouse喇~~
點知....又輪到個mon有問題~~
前兩日都開唔到嚟睇~~
唉~~幾怕要買過個mon呀,
少到唔少都要過千蚊一個~~
好在知道咗係條線嘅問題~~
頭先用咗百幾蚊買過條線~
而家冇事了~~


子爵府

積分: 10138


2632#
發表於 06-6-24 14:23 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]唉~~惠康又有新嘢換~
今次係winnie the pooh同其他幾個公仔.
我個女又...........
尋晚同落去買嘢先攞咗一個印花,
但係今次啲公仔需要印花仲多過上次大頭狗,要40個.
上次就話有啲hello kitty襟章同人換印花啫~
今次都唔知點搵印花俾佢~~

http://www.wellcomehk.com/delivers/images/wellcome_pop/popupeng.html


侯爵府

積分: 20300


2633#
發表於 06-6-26 01:14 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Vin,

你不如儲20個印花, 加$19.9換啦! 40個真係好難儲。 我都想儲20個加錢換隻袋鼠啊! 之前換白金電器o個d印花冇諗住儲又有成五、六十個, 不過我冇心水o野要換, 所以都比晒人, 今次就要儲喇! :lol:


子爵府

積分: 12708


2634#
發表於 06-6-26 10:18 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

我好慘呀..... :-( adrian考完試就病倒了....仲要燒到104度幾.....我2晚都無瞓過, 諗住考完試可以鬆一鬆啦.....點知....希望佢快d好番.....


子爵府

積分: 10138


2635#
發表於 06-6-27 01:49 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]唉~~
尋日游完水, 而家皮膚敏感~~
救命~~好痕~~
:-(


子爵府

積分: 10138


2636#
發表於 06-6-27 01:53 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]my_tabo,
講真~咁多隻公仔都冇乜邊隻揀得落手,
我又係諗住換袋鼠母子囉~
隻袋鼠bb喺媽媽個袋入面好得意~~
至於儲印花..盡量啦~~
不過印花會派到9月, 都好似仲有大把時間~~


[size=medium]Bowiema,
唔洗咁擔心架, adrian一定好快好返~~
有啲人話小朋友發完一次燒之後又會強壯啲~
唔知係咪呢~~


侯爵府

積分: 20300


2637#
發表於 06-6-27 03:31 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Vin,

原來你又係睇中袋鼠母子公仔, 真係橋喇! 我想換袋鼠, 係因為幾年前去澳洲買o左幾隻袋鼠毛公仔, 加埋呢隻, 又有多款唔同造型o既袋鼠公仔喇! :mrgreen:

你係咪去泳池游呀? ?-(

Bowiema,

祝adrian早日康復!


子爵府

積分: 12708


2638#
發表於 06-6-27 10:06 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=large]Good Morning...


子爵府

積分: 10138


2639#
發表於 06-6-28 01:12 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]my_tabo,
我係去泳池呀, 都唔知點解會咁~
舊年都有游過幾次, 都唔會咁,
最多都係皮膚乾少少.
但係今次就生哂一粒粒咁~
好彩淨係小腿有咋~
可能係我不嬲都有濕疹, 俾啲泳池水刺激到,
所以又發多啲出嚟啩~~
我今日睇咗醫生喇~攞咗啲藥膏返嚟~
搽咗2次, 希望聽日會好啲啦.

哈~其實你屋企係咪儲咗好多珍藏呢?
有公仔, 又有你啲手工,
係呢~你儲齊7-11嗰套大口仔未呀?


子爵府

積分: 10138


2640#
發表於 06-6-28 01:12 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]Bowiema,
adrian點呀?好返啲未?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo