2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2621#
發表於 12-1-10 17:59 |只看該作者

引用:回覆 siutreasure 的帖子 大眼雞算唔算冇

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

大眼雞算唔算冇鱗魚呀??
紅衫入左含致癌物二惡英十大,所以我淨係煲大眼雞咋,我唔識分係咪叫冇鱗魚,因為叫佢mok 埋皮比我!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2622#
發表於 12-1-10 17:59 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 大眼雞算唔算冇

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

大眼雞算唔算冇鱗魚呀??
大眼雞有鱗的




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2623#
發表於 12-1-10 17:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我有食焗杏仁同腰果
我食原味合桃想嘔!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2624#
發表於 12-1-10 18:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我初初有成日食三文,跟著稔起就想嘔,煮左出黎都食唔到,跟著就話好多魚都有致癌二惡英,連魚湯都唔想飲, ...
我今晚蒸石pong唔知食唔食到





公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2625#
發表於 12-1-10 18:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我都想去
我頭先打左去,話$2700係舊年個價,今年要$3000,不過包埋酒店稅,唔洗額外再比錢!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2626#
發表於 12-1-10 18:01 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 我個陣唔知有左,

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我個陣唔知有左, 同阿媽去過澳門, 佢輸左兩千蚊





公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2627#
發表於 12-1-10 18:01 |只看該作者

引用:回覆 siutreasure 的帖子 我個陣唔知有左,

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我個陣唔知有左, 同阿媽去過澳門, 佢輸左兩千蚊
咩呀,bb跟媽媽之嘛!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2004


2628#
發表於 12-1-10 18:01 |只看該作者
回覆 sellsellc 的帖子

哈哈, 有鱗架?? 我阿媽又話冇...
我係有左bb之後先開始煮飯, 以前同阿媽住, 唔洗做


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2629#
發表於 12-1-10 18:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我食原味合桃想嘔!
我都係,合桃煲湯算,無味既煲左湯都易入口d




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2630#
發表於 12-1-10 18:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我頭先打左去,話$2700係舊年個價,今年要$3000,不過包埋酒店稅,唔洗額外再比錢!



...
我覺得好ok




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2631#
發表於 12-1-10 18:04 |只看該作者

引用:回覆+sellsellc+的帖子 哈哈,+有鱗架??+我

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 sellsellc 的帖子

哈哈, 有鱗架?? 我阿媽又話冇...
你試下唔叫佢mok皮咪知




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2632#
發表於 12-1-10 18:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我今晚蒸石pong唔知食唔食到
我老公唔食魚,所以我唔會蒸魚食,煲魚湯就落多d姜、胡椒醃魚先煎,唔好話佢知魚湯,佢唔知架



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2633#
發表於 12-1-10 18:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我都係,合桃煲湯算,無味既煲左湯都易入口d
合桃煲咩湯好味?我未試過呀!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2634#
發表於 12-1-10 18:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我老公唔食魚,所以我唔會蒸魚食,煲魚湯就落多d姜、胡椒醃魚先煎,唔好話佢知魚湯,佢唔知架



...
咁搞笑因為我日日都比魚個女食




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2635#
發表於 12-1-10 18:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
合桃煲咩湯好味?我未試過呀!
我咩湯都掉d落去,有時就腰果




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2636#
發表於 12-1-10 18:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我覺得好ok
我老公話等佢返黎攪!頭先旅行社話好簡單,就咁響電話比信用咭號碼佢同到期日佢就得喇喔!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2004


2637#
發表於 12-1-10 18:06 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

佢話我累佢bor, 迷信到死


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2638#
發表於 12-1-10 18:07 |只看該作者

引用:回覆 sellsellc 的帖子 哈哈, 有鱗架?? 我

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 sellsellc 的帖子

哈哈, 有鱗架?? 我阿媽又話冇...
個個未結婚都係公主王子黎,結左婚就咩都要做架喇,遲d bb出世要做埋佢既工人添!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2639#
發表於 12-1-10 18:07 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 佢話我累佢bor,+

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

佢話我累佢bor, 迷信到死
我打牌不知幾旺




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2640#
發表於 12-1-10 18:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
咁搞笑因為我日日都比魚個女食
係呀,落左姜唔魚星又見唔到就得架喇



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo