立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 29202
原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表 回覆 siutreasure 的帖子 大眼雞算唔算冇鱗魚呀??
男爵府
積分: 9064
原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表 我有食焗杏仁同腰果
原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表 我初初有成日食三文,跟著稔起就想嘔,煮左出黎都食唔到,跟著就話好多魚都有致癌二惡英,連魚湯都唔想飲, ...
原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表 我都想去
原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表 回覆 siutreasure 的帖子 我個陣唔知有左, 同阿媽去過澳門, 佢輸左兩千蚊
大宅
積分: 2004
原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表 我食原味合桃想嘔!
原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表 我頭先打左去,話$2700係舊年個價,今年要$3000,不過包埋酒店稅,唔洗額外再比錢! ...
原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表 回覆 sellsellc 的帖子 哈哈, 有鱗架?? 我阿媽又話冇...
原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表 我今晚蒸石pong唔知食唔食到
原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表 我都係,合桃煲湯算,無味既煲左湯都易入口d
原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表 我老公唔食魚,所以我唔會蒸魚食,煲魚湯就落多d姜、胡椒醃魚先煎,唔好話佢知魚湯,佢唔知架 ...
原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表 合桃煲咩湯好味?我未試過呀!
原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表 我覺得好ok
原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表 回覆 siutreasure 的帖子 佢話我累佢bor, 迷信到死
原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表 咁搞笑因為我日日都比魚個女食
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy