ymc2727 寫道:
士巴拿,
fish 都係食幾隻jar
甜品就食strawbarry yoghurt, banana yoghurt, egg custard
正餐就食apple & oatmeal, apple & banana cereal
2 樽
冇座熱架, 我食生果都唔食熱0既, 一開就比fish 食架喇
試過比一樽0個d 意粉, fish 唔hou
有d 雲吞同星星粉, 即將會試
我都打算買罐a+ 1 比fish 試下
anna recommand, 咪又試下囉
我仲有咩未試過喎

Valeriemama 寫道:
咩呀, 情人節佢試過送過 1 棵樹咁大既花比我架, 我公司 d 女個個見到都嘩嘩聲, 你咪 look down 佢呀![]()
![]()
(因為我同佢今日要去探病, 有人車佢咪等佢過黎車埋我 law)
[quote]
戇居SBB 寫道:
你條仔唔似咁romantic wor![]()
[quote]
Valeriemama 寫道:
我還在公司等緊條仔黎接放工
![]()
![]()
![]()






戇居SBB 寫道:
咁又係, 有錢如叻姐都可以叫自己生活在赤貧之下![]()
[quote]
karen&angus 寫道:
有錢個定意係可以好大,
我覺得我身上有$100,
已經係有錢...哈哈[quote]
戇居SBB 寫道:
果然是有錢阿太! 夠膽做,夠膽認!![]()
[quote]
karen&angus 寫道:
我去咗食下午茶[quote]
ymc2727 寫道:
d 有錢阿太走哂去邊呀
戇居SBB 寫道:
可能個10個鍾pump sleep左9個鍾, 餘下個一個鍾在食野![quote]
stellacay 寫道:
坐10幾粒鐘都無cry,
泵都好乖![]()
[quote]
karen&angus 寫道:
泵坐機無cry...有十個叻!
NZ好悠閒, 食個lunch都可以坐3個鐘!
以上係sheria sms我話我知[quote]
ymc2727 寫道:
唔知南南同泵e 家點呢?