烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


珍珠宮

積分: 37201


2621#
發表於 12-5-16 19:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表去

原帖由 happylamily 於 12-05-16 發表
有無買葡萄籽油?
本來諗住去完嬰兒部先,比果兩位夢皇攪到冇心機又冇時間,走咗




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2622#
發表於 12-5-16 19:59 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 19:57
我個心已不斷xyz佢兩個,趕住回家,否則去complain佢兩個
真係好過份,30分鐘可以做O左好多野!


珍珠宮

積分: 37201


2623#
發表於 12-5-16 20:00 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-5-16+19:57+我個

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
真係好過份,30分鐘可以做O左好多野!
用咗我半個麵團mode時間!最係佢話唔記得咗




子爵府

積分: 13105


2624#
發表於 12-5-16 20:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-05-16+發

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
本來諗住去完嬰兒部先,比果兩位夢皇攪到冇心機又冇時間,走咗
唉,妳急佢吾急!





珍珠宮

積分: 37201


2625#
發表於 12-5-16 20:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表本

原帖由 happylamily 於 12-05-16 發表
唉,妳急佢吾急!
佢兩個真係夢皇,手腳勁慢條隊長到呢,好心特價期間搵兩個熟手收錢啦




大宅

積分: 4342


2626#
發表於 12-5-16 20:17 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-5-16 18:31
你今日有冇睇吓部機去到邊攪到我都心急埋
仲未有下文,要不斷留言迫佢,至會話你知係邊!反正我今個星期可能無咩時間整,weekend再吹吹佢(怒)


大宅

積分: 4342


2627#
發表於 12-5-16 20:22 |只看該作者
anna2308 發表於 12-5-16 18:56
上月替朋友在台灣訂的兩台BM152 返了一台了
我想我是唯一想哭的人(苦)


大宅

積分: 4342


2628#
發表於 12-5-16 20:32 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

因為無麵包機,所以掃多10包發洩
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 23056


2629#
發表於 12-5-16 21:04 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

係咪咁就可以攤凍入雪櫃?
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 23056


2630#
發表於 12-5-16 21:04 |只看該作者
仲有, 我開左盒CREAM先發覺原來我聽朝先要用, 今晚就咁放係雪櫃怕唔怕呀?


男爵府

積分: 6644


2631#
發表於 12-5-16 21:07 |只看該作者
yanyvonne 發表於 12-5-16 14:47
用了仙姐食譜咖啡吐司!唔落咖啡!整了提子包!雪了17小時的中種加埋主麵團這天氣有點濕都加了2細湯匙粉已o ...
鮮酵母係咪要落快速酵母的2倍? 我都想試下中种!
aiya yvonne, 我而家用緊你教我既譜用apple bb同老面整包, 高粉260, apple bb 130, 老面 50, 蛋+奶+水 140 (扣起你150入面10g先),後求打面團時都係超濕,完全打唔起,我加咗幾湯匙粉先ok. 但啱啱1st發酵好似唔係好發得起,唔似平時用酵母粉gum發到好高好多氣响入面.
anyways, 剛切割完等造型,希望ok la.

你可ng可以幫我研究下係乜問題呢?thanks.


侯爵府

積分: 23056


2632#
發表於 12-5-16 21:16 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

點解會爆面嘅?係搓得唔好定發得耐定其他問題呢?
myphoto.jpg




子爵府

積分: 13105


2633#
發表於 12-5-16 21:19 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-5-16 21:16
點解會爆面嘅?係搓得唔好定發得耐定其他問題呢?

Dry 得滯.


珍珠宮

積分: 40434


2634#
發表於 12-5-16 21:32 |只看該作者

引用:點解會爆面嘅?係搓得唔好定發得耐定其他問

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
點解會爆面嘅?係搓得唔好定發得耐定其他問題呢?
D色咁紫你用咩蕃薯




大宅

積分: 4342


2635#
發表於 12-5-16 21:41 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-5-16 21:16
點解會爆面嘅?係搓得唔好定發得耐定其他問題呢?
好靚呀個色, 切開係點呢?


大宅

積分: 2608


2636#
發表於 12-5-16 21:46 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-5-16 21:16
點解會爆面嘅?係搓得唔好定發得耐定其他問題呢?
color好鬼靚唷!

點評

stephenietam    發表於 12-5-16 22:07


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


2637#
發表於 12-5-16 21:49 |只看該作者
worldrecord 發表於 12-5-16 20:32
因為無麵包機,所以掃多10包發洩


....睇到佢就想喊...行左好多間PK 都唔見...佢係放晌糖果定其他地方GA ?? 你晌邊間買??
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 5049


2638#
發表於 12-5-16 21:58 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

今日用咗50g老麵,百乖鬼老粉+麥粉整造型包,整左菠蘿包同nutella 包。粉團差左個半鐘,但係個包面好硬,係咪因為加左麥粉呢
myphoto.jpg



點評

crystal_elza    發表於 12-5-17 14:26


大宅

積分: 4342


2639#
發表於 12-5-16 22:00 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-5-16 21:49
....睇到佢就想喊...行左好多間PK 都唔見...佢係放晌糖果定其他地方GA ?? 你晌邊間買??
...
今次行過一田買的


侯爵府

積分: 23056


2640#
發表於 12-5-16 22:05 |只看該作者
phibow 發表於 12-5-16 21:32
D色咁紫你用咩蕃薯
台灣紫心蕃薯~ ^^

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo