想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 1697


2621#
發表於 12-9-21 19:36 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-9-21 18:33
買番嚟時貪玩,兩日一次,因為一舊可以食兩日,自己整覺得特別好味!宜家老公一星期都唔俾整一次,因為要洗 ...
同之前整cake 一樣,有排洗野


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2622#
發表於 12-9-21 19:36 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

今朝晌公司去vv時抹到啲啡色分泌,都見怪不怪,返到屋企揾吓二B又正常。


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2623#
發表於 12-9-21 19:36 |只看該作者

引用:Quote:tungkiu+發表於+12-9-21+18:33+買番

原帖由 Pinkbi 於 12-09-21 發表
同之前整cake 一樣,有排洗野
第時叫工人洗


大宅

積分: 4195


2624#
發表於 12-9-21 19:38 |只看該作者

引用:Quote:siujanjan+發表於+12-9-21+16:08+oh+

原帖由 mavisingi 於 12-09-21 發表
當晚我同老公斟緊茶俾女家長輩, 男家有人提早走, 要我地送佢....但我斟緊茶囉.... ...
我結婚果日,講多謝我自己的父母都唔鍾意,話我仲乜要咁感性呀!
因為佢地個仔無乜點啲感性說話俾佢地。





大宅

積分: 4195


2625#
發表於 12-9-21 19:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-09-21+發表你

原帖由 minny125 於 12-09-21 發表
我結婚時佢61,仲要揀左件deep v晚裝鮮紅色
嘩!佢係咪keep 得好好呀?




大宅

積分: 1697


2626#
發表於 12-9-21 19:42 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-9-21 19:36
第時叫工人洗
冇打算請呀


子爵府

積分: 13137


2627#
發表於 12-9-21 19:43 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-9-21+18:11+係

原帖由 mtlai 於 12-09-21 發表
你分到佢地邊個踢咁犀利??
係呀!亞仔喺我右邊,亞女偏左,有時會游上去。



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3853


2628#
發表於 12-9-21 19:44 |只看該作者

引用:Quote:Pinkbi+發表於+12-9-21+17:45+我都係

原帖由 misstree 於 12-09-21 發表
我都係09年,但早你地少少
我都係09年結婚喎




子爵府

積分: 13137


2629#
發表於 12-9-21 19:44 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-9-21+18:22+你

原帖由 mtlai 於 12-09-21 發表
下?? 教協證可以O係護協用架咩????
我仲煩緊去搵咩人借證添...
係喎!我未試過,佢地用過。



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1697


2630#
發表於 12-9-21 19:44 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-21 19:38
我結婚果日,講多謝我自己的父母都唔鍾意,話我仲乜要咁感性呀!
因為佢地個仔無乜點啲感性說話俾佢地。



...
嘩,結婚嗰日多謝父母好正常呀。佢有冇去過飲架?


大宅

積分: 4195


2631#
發表於 12-9-21 19:45 |只看該作者

引用:嘩,好感動呀,啱啱喺地鐵有個學生妹妹讓座

原帖由 tungkiu 於 12-09-21 發表
嘩,好感動呀,啱啱喺地鐵有個學生妹妹讓座俾我
剛剛有個內地人讓位俾我呀




大宅

積分: 3853


2632#
發表於 12-9-21 19:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-21+發表咁

原帖由 tungkiu 於 12-09-21 發表
結婚3個幾月後有
好趕咁喎 




大宅

積分: 1697


2633#
發表於 12-9-21 19:47 |只看該作者
zarara188 發表於 12-9-21 19:43
係呀!亞仔喺我右邊,亞女偏左,有時會游上去。
會唔會調位架,定係每次都嗰邊?


子爵府

積分: 13137


2634#
發表於 12-9-21 19:47 |只看該作者

引用:今朝晌公司去vv時抹到啲啡色分泌,都見怪不

原帖由 siujanjan 於 12-09-21 發表
今朝晌公司去vv時抹到啲啡色分泌,都見怪不怪,返到屋企揾吓二B又正常。

...
好彩你鎮定!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1697


2635#
發表於 12-9-21 19:49 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-9-21 19:44
我都係09年結婚喎
真係好多都09年喎~


子爵府

積分: 13137


2636#
發表於 12-9-21 19:49 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-9-21+19:43+係

原帖由 Pinkbi 於 12-09-21 發表
會唔會調位架,定係每次都嗰邊?
應該換唔到位卦,冇咁大空間呀?



I just want to have healthy babies!


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2637#
發表於 12-9-21 19:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-21+發表

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
好彩你鎮定!
久唔久就會咁,今朝我都冇特別拎重嘢或行得急,可能係二B百厭亂咁踢整到我


子爵府

積分: 13137


2638#
發表於 12-9-21 19:55 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

我琴日終於都揀到一個工人姐姐啦!搞咗咁耐,原來真係好難揀!我揀佢,佢又唔揀我,因為孖b, 姐姐怕怕!
哎!結果要比$3920一個月呀!就係遲咗少少,要比多4千幾蚊/2年!


你地想請姐姐嘅,請到未呀?



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


2639#
發表於 12-9-21 19:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-09-21+發表嘩

原帖由 BigBear2011 於 12-09-21 發表
剛剛有個內地人讓位俾我呀
咁難得!?



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


2640#
發表於 12-9-21 19:55 |只看該作者

引用:Quote:大豆芽+發表於+12-9-21+19:44+我都係

原帖由 Pinkbi 於 12-09-21 發表
真係好多都09年喎~
Me 2!



I just want to have healthy babies!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo