想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 18014


2621#
發表於 12-9-27 09:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yeahly_ly+於+12-09-27+發表

原帖由 RWBABY 於 12-09-27 發表
水銀ar
改用電子會唔會好d?




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2622#
發表於 12-9-27 09:51 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

sorry...sorry...我講得唔好,兩樣野。第一係叫你小心身體。有左又見暈又要出街。要好好保重呀。第二,我以為害喜係第二個月先開始。我仲未有,所以問下你


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2623#
發表於 12-9-27 09:52 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶+發表於+12-9-27+09:33+小

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
why ar???? 我都唔知點解咁快深色線,咁快CB驗到,咁快害喜???
個肚又好實。
唔通打孖????(發夢中 ...
by the way...打孖係開心。不過比一個危險呀。


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


2624#
發表於 12-9-27 09:54 |只看該作者
Vinkivan 發表於 12-9-27 01:15
我唔敢一個人落, 係因為呢度唔似香港啲會所有啲人行來行去, 呢度靜過鬼咖 仲要唔係喺正我嗰座樓下 ...
咁係屋企跳下鄭多燕算啦


男爵府

積分: 9958

BK Milk勳章


2625#
發表於 12-9-27 09:55 |只看該作者
早晨


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2626#
發表於 12-9-27 09:58 |只看該作者
幸福小師奶 發表於 12-9-27 09:51
sorry...sorry...我講得唔好,兩樣野。第一係叫你小心身體。有左又見暈又要出街。要好好保重呀。第二,我以 ...

我明你講乜,我自己都有語病。哈哈。
要返工嘛。。。。未有信未同得公司講呀。。。
頂硬上囉!
笑下又一日。放鬆下啦大家!


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2627#
發表於 12-9-27 09:59 |只看該作者
derrian 發表於 12-9-27 09:55
早晨

Morning ar, how are you feeling today ah???
笑下又一日。放鬆下啦大家!


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2628#
發表於 12-9-27 10:00 |只看該作者
幸福小師奶 發表於 12-9-27 09:51
sorry...sorry...我講得唔好,兩樣野。第一係叫你小心身體。有左又見暈又要出街。要好好保重呀。第二,我以 ...

我都以為係無咁早有。。。。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


男爵府

積分: 9958

BK Milk勳章


2629#
發表於 12-9-27 10:00 |只看該作者
shutupmate415 發表於 12-9-26 19:03
上緊堂,又係un-頂-able.
喺度諗緊考試期間係近due date wor,考考下生點算?



...
我唸起新聞有個女人跑完馬拉松有白車等住接佢去生仔
我唔報下期考試, 因為到時應該坐緊月


男爵府

積分: 9958

BK Milk勳章


2630#
發表於 12-9-27 10:03 |只看該作者
shutupmate415 發表於 12-9-27 09:59
Morning ar, how are you feeling today ah???
今日條腰好直呀不過而家晚晚都去好多次vv, 11點訓, 8點幾身, 12點, 2點, 5點, 7點都醒mouth:


男爵府

積分: 9958

BK Milk勳章


2631#
發表於 12-9-27 10:04 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-26 19:41
嘩,你好乖,仲讀書,我宜家都有返學,但已經決定唔會考十二月個試,之後先算!



...

我12月會考呀, 到時4個月, 唔驚掛


水晶宮

積分: 50600


2632#
發表於 12-9-27 10:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表今日

原帖由 szeman1106 於 12-09-27 發表
開定工先喇謂





男爵府

積分: 9958

BK Milk勳章


2633#
發表於 12-9-27 10:04 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-26 19:52
我呢兩日上堂都遊哂雲!
你都胎教唔到太細唔肯學


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2634#
發表於 12-9-27 10:05 |只看該作者
derrian 發表於 12-9-27 10:03
今日條腰好直呀不過而家晚晚都去好多次vv, 11點訓, 8點幾身, 12點, 2點, 5點, 7點都醒mo ...

我都係超多尿屙呀!!!飲左啖水嗰頭就要去啦。
我以為人地籮咁大個肚先係咁姐。。。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2635#
發表於 12-9-27 10:06 |只看該作者
derrian 發表於 12-9-27 10:04
我12月會考呀, 到時4個月, 唔驚掛

我5月,到時係生得咁滯啦。。。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


男爵府

積分: 6981


2636#
發表於 12-9-27 10:10 |只看該作者

引用:早呀,越來越唔舒服啦。。。不過好開心。今

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
早呀,越來越唔舒服啦。。。不過好開心。
今朝等車又作嘔又頭暈。。。。。。
你唔舒服啦?我除咗夜晚瞓得唔好同食少咗之外,無乜嘢!咁o唔ok ka?




男爵府

積分: 6981


2637#
發表於 12-9-27 10:11 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶+發表於+12-9-27+09:33+小

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
why ar???? 我都唔知點解咁快深色線,咁快CB驗到,咁快害喜???
個肚又好實。
唔通打孖????(發夢中 ...
好呀,孖mix B!!




水晶宮

積分: 50600


2638#
發表於 12-9-27 10:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表等紅

原帖由 McSuet 於 12-09-27 發表
我個人覺得排卵后do咗之後隔日記得補多飛,我之前一路都無,今次我堅持就啦!



...
知道




水晶宮

積分: 50600


2639#
發表於 12-9-27 10:12 |只看該作者

引用:Quote:jadejadeng 發表於 12-9-26 17:47 韓

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
些些你呀!!!!
未試過負得咁興奮!





男爵府

積分: 6981


2640#
發表於 12-9-27 10:12 |只看該作者

引用:sorry...sorry...我講得唔好,兩樣野。第一

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-27 發表
sorry...sorry...我講得唔好,兩樣野。第一係叫你小心身體。有左又見暈又要出街。要好好保重呀。第二,我以 ...
你都無乜啊c9?咁我都定d




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo