想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4804


2621#
發表於 12-10-16 20:31 |只看該作者

引用:請問你地會唔會覺得自己心跳快左呀??我行幾

原帖由 mrs.simple 於 12-10-16 發表
請問你地會唔會覺得自己心跳快左呀??
我行幾級樓梯都會心跳快左好多.....
我今日度左係100,都幾快!姑娘咁正常




大宅

積分: 4804


2622#
發表於 12-10-16 20:33 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+14:59+我見

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
上星期醫生話我都係宮頸短,要多休息,唔好走動太多,
放心啦,我地一定可以平平安安的.
...
你幾CM啊?幾W?




大宅

積分: 4195


2623#
發表於 12-10-16 20:35 |只看該作者

引用:不過今日林醫生收我結構價 +

原帖由 minny125 於 12-10-16 發表
不過今日林醫生收我結構價
二千蚊?佢話當做結構呀?




大宅

積分: 3571


2624#
發表於 12-10-16 20:35 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 20:27
夜晚密D,一個鐘都實5一6次

你醫生有冇比藥你食呀?


大宅

積分: 4804


2625#
發表於 12-10-16 20:36 |只看該作者

引用:Quote:jorlam+發表於+12-10-16+17:20+上星

原帖由 Purybaby 於 12-10-16 發表
醫生點幫你地檢查到呢? 因為我唔覺得醫院同c+有特別check我子宮喎
我同佢講有宮縮,佢就幫我check得仔細D,例如:胎盤厚度,胎水,子宮頸狀態。。等等




大宅

積分: 4804


2626#
發表於 12-10-16 20:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表開左

原帖由 zarara188 於 12-10-16 發表
真係有呢個需要呀!
3日咁少咋!
佢想我試下返工會唔會宮縮密左,如果密左即關份工事!壓力太大!
我下星期一政府第一次產檢,到時可以再寫假!




大宅

積分: 4804


2627#
發表於 12-10-16 20:44 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-10-16+16:45+但

原帖由 zarara188 於 12-10-16 發表
同宮縮應該冇關係架
如果只係宮頸短就還不太擔心,如果再加上宮縮就比較麻煩,即要生前征兆中了2樣!




大宅

積分: 4804


2628#
發表於 12-10-16 20:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表但我

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
唔好驚住。可唔可以睇中醫,有無話食乜野會令到子宮唔好縮得咁快呢?



...
我只知道扎宮頸係西醫唯一方法,中醫唔知有無方法呢就不太清楚,但好怕亂睇中醫越醫越




大宅

積分: 4804


2629#
發表於 12-10-16 20:50 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-10-16+17:37+係

原帖由 zarara188 於 12-10-16 發表
你有哮喘都可以請咁少SL, 真係好強呀! 你睇我成個病貓咁, 講嘢C吓C吓, 三日唔埋兩日就冇乜氣.

你有冇腰痛 ...
你陀孖,我覺得你好叻叻啦!我依家都有腰酸問題,有時夜晚起身VV要扶住行,條腰訓到硬曬




大宅

積分: 4804


2630#
發表於 12-10-16 20:50 |只看該作者

引用:Quote:moledy+發表於+12-10-16+17:38+哦..

原帖由 zarara188 於 12-10-16 發表
因為我識個朋友, 上年就係有呢個問題.... 所以我成日都會放喺心.
咁你朋友最後點?BB健康嗎?




大宅

積分: 4804


2631#
發表於 12-10-16 20:53 |只看該作者

引用:照左喇,係仔不過好健康,哈哈 +

原帖由 minny125 於 12-10-16 發表
照左喇,係仔不過好健康,哈哈
恭喜




大宅

積分: 2776


2632#
發表於 12-10-16 20:53 |只看該作者

版主 的帖子

今晚食左日本毛豆,炸魚蛋,痴飯




大宅

積分: 4804


2633#
發表於 12-10-16 20:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表因為

原帖由 雨嫣 於 12-10-16 發表
應該有藥幫助㗎,我之前聽個講座(係我睇開嗰個醫生主講),佢話有個媽媽得19w就有早產跡象,好彩佢即刻搵佢 ...
知唔知個醫生叫咩名?我依家想2W去度1次,再睇多幾個Dr參考下




大宅

積分: 3724


2634#
發表於 12-10-16 20:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chihua815+於+12-10-16+發表

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
Thanks
你休息多啲啦




大宅

積分: 4195


2635#
發表於 12-10-16 20:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 minny125 於 12-10-16 發表
我同老公都想女,不過佢屋企3個都係仔
我老公恨仔…你地恨囡… 哈… 哈…




大宅

積分: 4804


2636#
發表於 12-10-16 20:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雨嫣+於+12-10-16+發表子宮收

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
子宮個位好似扭毛巾咁痛,子宮硬晒咁,好有規律地痛。因為我有子宫肌瘤,可能肌瘤痛,引起子宮收縮。



...
你痛應該係肌留問題,我無痛,但子宮硬曬,好似充滿氣咁實曬!但5一7秒自己會放鬆,好似氣球洩曬氣咁




大宅

積分: 4195


2637#
發表於 12-10-16 20:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 雨嫣 於 12-10-16 發表
我上星期就係食咗同事嘅薑,食咗2舊仔咋,即刻咳喇
我家姐啲豬腳薑我都無得食呀。




大宅

積分: 4195


2638#
發表於 12-10-16 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
我都會盡量令自己唔好諗咁多負面嘢,而c6同我媽都叫我唔好咁緊張,放鬆D休息多D。



...
呓就好啦。放鬆同休息係最緊要




大宅

積分: 4804


2639#
發表於 12-10-16 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-10-16+發表S

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
其實我已經辭咗職留係屋企休息嫁啦,現在22週,希望可以多十週到32週先出世啦



...
咁你3餐點算?自己煮嗎?我感覺煮飯都好操勞,對於我地有宮縮來講




大宅

積分: 4195


2640#
發表於 12-10-16 21:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moledy+於+12-10-16+發表你休

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
我暫時唯有咁打算希望公司比我放no pay
唔會唔俾呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo