跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 769


2641#
發表於 09-5-12 10:51 |只看該作者
原帖由 tps0701 於 09-5-11 20:57 發表
係呀, 仔仔6個月時我已報救世軍禾輋, 好似係84號籌, 要2011年讀k1, 2010年的N1已full, 因N1得15個位....
但是我好想佢讀N1, 所以我會報保良局的幼稚園~
你呢?


...


我上個月報的時候,已經排到170幾,無咩希望讀到呢間啦....但是我見到對面好似有間聖公會的,唔知好唔好,但是就未開始報名...


大宅

積分: 3513


2642#
發表於 09-5-12 11:17 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-11 15:25 發表
pangchaimami...有講定無講先(haha)

其實依間學校都幾好...我個仔都讀左成年有多,佢一到2歲我就比佢入左依間學校,開頭佢讀half day,之後再轉full day,佢地依間學校無暑假,only放紅假同埋星期六日..
學費:而家full d ...

哈哈... 當然係冇講啦...
咦... 咁聽落都幾好喎, 最重要係真係平啦, 小時候要$4400全日呀! 23號openday 我都想去下, 思媽, 你去唔去呀?


大宅

積分: 3513


2643#
發表於 09-5-12 11:22 |只看該作者
原帖由 Preschool2009 於 09-5-11 22:51 發表
Hello! pangchaimami,

謝謝妳的誇獎,唔怕話你知,我係一位學前教育工作者,什麼類型的小朋友我都教過,所以,我越教越鍾意小朋友,尤其是細的幼童。在去年姪仔出世後,他的可愛樣子、一舉一動都令我發笑,令我愛不釋手,時時去他家中 ...

唔怪得啦, 咁你真係要生番個啦!!


大宅

積分: 3246


2644#
發表於 09-5-12 14:38 |只看該作者
preschool﹕咁你唔駛返工,就加把勁生返個喇﹗

你去旅行,玩得開心就得架喇﹗唔好買手信喇﹗太客氣喇.......況且都未約得成,大家交流下已經好開心架喇﹗


原帖由 Preschool2009 於 09-5-11 23:52 發表
Hi! tps0701,

謝謝妳的好提意,我好期待呀!我正當編緊行程,因為我地係自由行去台灣玩,到時我買定多d鴨舌、鳳梨酥.......等,請大家食啦!到時一定要攪次gathering先得,係喎我驚唔夠招呼大家添,我再買多d手信先。仲有咩好食值得 ...


禁止訪問

積分: 35


2645#
發表於 09-5-12 15:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 35


2646#
發表於 09-5-12 15:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 35


2647#
發表於 09-5-12 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 35


2648#
發表於 09-5-12 15:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3246


2649#
發表於 09-5-12 16:57 |只看該作者
佢18個月大之嘛﹗

原帖由 Preschool2009 於 09-5-12 15:09 發表
Hi! lic9,

妳真係客氣又可愛啫,其實妳個女點解咁得意,伸條脷仔出來影相咁可愛,佢幾多歲呀!


別墅

積分: 769


2650#
發表於 09-5-12 17:45 |只看該作者
原帖由 Preschool2009 於 09-5-12 15:00 發表
Hi! stellarlj,

我都好想去墾丁玩,不過得4日,我驚玩唔晒,我地的起點係台北,入墾丁是否需要成日時間架?即使去我地只會去行下沙灘啫!唔太懂游水。 仲有要去淡水、九份、滲溫泉和行夜市......還有要去參觀一些博物館 ...


咁4日就可能真是少d啊...下次有機會可以專門玩南部啊...


別墅

積分: 769


2651#
發表於 09-5-12 17:48 |只看該作者
原帖由 pangchaimami 於 09-5-12 11:17 發表

哈哈... 當然係冇講啦...
咦... 咁聽落都幾好喎, 最重要係真係平啦, 小時候要$4400全日呀! 23號openday 我都想去下, 思媽, 你去唔去呀?


臭臭媽,我都有打算去啊,預埋我啊....


禁止訪問

積分: 3421


2652#
發表於 09-5-13 09:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 704


2653#
發表於 09-5-13 10:51 |只看該作者
係一間普通的幼稚園, 好似冇人講過wor

原帖由 stellarlj 於 09-5-12 10:51 發表


我上個月報的時候,已經排到170幾,無咩希望讀到呢間啦....但是我見到對面好似有間聖公會的,唔知好唔好,但是就未開始報名...


別墅

積分: 704


2654#
發表於 09-5-13 10:58 |只看該作者
臭臭媽,

預埋我, 我都想去呀!

原帖由 pangchaimami 於 09-5-12 11:17 發表

哈哈... 當然係冇講啦...
咦... 咁聽落都幾好喎, 最重要係真係平啦, 小時候要$4400全日呀! 23號openday 我都想去下, 思媽, 你去唔去呀?


別墅

積分: 704


2655#
發表於 09-5-13 11:02 |只看該作者
歡迎~歡迎~
Hi, 我仔仔叫謙謙, 13個月大, 大家多d交流吓


原帖由 小吉梨 於 09-5-13 09:40 發表
大家好呀!!! 一城小吉報到~

我上bk咁耐都唔知有這個討論哩~


小吉而家11個月啦, 唔知我地有無見過大家哩?


別墅

積分: 704


2656#
發表於 09-5-13 11:10 |只看該作者
係啦! 我好同意lic9, 大家傾吓講吓幾happy!


原帖由 lic9 於 09-5-12 14:38 發表
preschool﹕咁你唔駛返工,就加把勁生返個喇﹗

你去旅行,玩得開心就得架喇﹗唔好買手信喇﹗太客氣喇.......況且都未約得成,大家交流下已經好開心架喇﹗


...


別墅

積分: 704


2657#
發表於 09-5-13 11:18 |只看該作者
Help!!
呢幾日仔仔一日肚潟3次, 今日是第5日, 我想問大家, 我好唔好煲粥比佢食?


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2658#
發表於 09-5-13 11:48 |只看該作者
少左上黎...大家好嘛

我星期六都第一次睇左將會搬既單位....真係好想早D到7月搬入去...


大宅

積分: 2224


2659#
發表於 09-5-13 12:37 |只看該作者
試下比d'慢頭包'佢食下,,同埋唔好比奶佢飲呀!!!
白粥係可以嫁...

原帖由 tps0701 於 09-5-13 11:18 發表
Help!!
呢幾日仔仔一日肚潟3次, 今日是第5日, 我想問大家, 我好唔好煲粥比佢食?


禁止訪問

積分: 3421


2660#
發表於 09-5-13 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo