影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


水晶宮

積分: 58252


2641#
發表於 15-5-13 19:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 petitsomeone 於 15-05-13 發

原帖由 cocok 於 15-05-13 發表
你蒲少d公海咪可以入來吹水 你又話陷入由第三集睇起
有人話我豬第5集開始先好睇。


禁止發言

積分: 70805


2642#
發表於 15-5-13 19:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-05-13 發表東旭話

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2643#
發表於 15-5-13 19:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-05-13 發表你蒲

原帖由 petitsomeone 於 15-05-13 發表
有人話我豬第5集開始先好睇。
但我覺得第一集已好睇


禁止發言

積分: 70805


2644#
發表於 15-5-13 19:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 petitsomeone 於 15-05-13 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2645#
發表於 15-5-13 20:09 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-5-13 17:06
我呢幾日都聽陷入ost,聽到首歌就會諗起劇情,好成功
睇MV都好有FEEL, 因太多精彩片段. 發現多左好多MV片


水晶宮

積分: 58252


2646#
發表於 15-5-13 20:14 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl 發表於 15-5-13 17:06 我呢幾

原帖由 kcm 於 15-05-13 發表
睇MV都好有FEEL, 因太多精彩片段. 發現多左好多MV片
我未開劇前,係睇MV片,覺得好似好浪漫,係我鍾意睇果種虐心戲,所以先決定開黎睇。

但點知頭一兩集d公司戲悶到我瞓著。


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


2647#
發表於 15-5-13 20:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-05-13 發表但我覺

原帖由 janjan28 於 15-05-13 發表
我都覺。。。呢套要由頭開始睇。。。唔可以錯過毒舌敏浩
係呀,冇前面毒舌點顯得後面既改變矜貴


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


2648#
發表於 15-5-13 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-05-13 發表睇MV都

原帖由 petitsomeone 於 15-05-13 發表
我未開劇前,係睇MV片,覺得好似好浪漫,係我鍾意睇果種虐心戲,所以先決定開黎睇。

但點知頭一兩集d公司 ...
第3集少d公司戲開始多笑料,你繼續睇啦!


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2649#
發表於 15-5-13 20:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kcm+於+15-05-13+發表睇MV都

原帖由 petitsomeone 於 15-05-13 發表
我未開劇前,係睇MV片,覺得好似好浪漫,係我鍾意睇果種虐心戲,所以先決定開黎睇。

但點知頭一兩集d公司 ...
睇啦,果D職場戲我都失守,捱過2集就雨過天晴




水晶宮

積分: 57417

減齡達人勳章 2018復活節勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2650#
發表於 15-5-13 20:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 petitsomeone 於 15-05-13 發

原帖由 kcm 於 15-05-13 發表
但我覺得第一集已好睇
第一集敏浩出現就開始好睇


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2651#
發表於 15-5-13 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kcm+於+15-05-13+發表但我覺

原帖由 kiu1112 於 15-05-13 發表
第一集敏浩出現就開始好睇
咁即係第一分鐘已好睇




琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2652#
發表於 15-5-13 21:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janjan28+於+15-05-13+發表我

原帖由 cocok 於 15-05-13 發表
係呀,冇前面毒舌點顯得後面既改變矜貴
我睇左少少RM, 俐溫又可愛呀




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


2653#
發表於 15-5-13 21:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-05-13 發表係呀

原帖由 ccdccl 於 15-05-13 發表
我睇左少少RM, 俐溫又可愛呀
我睇晒,第2part好少俐溫,今集都幾好睇 俐溫笑容溶化我呀,遲d要搵佢解毒


禁止發言

積分: 70805


2654#
發表於 15-5-13 21:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-05-13 發表睇MV都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


2655#
發表於 15-5-13 21:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-05-13 發表但我覺

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


2656#
發表於 15-5-13 21:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-05-13 發表係呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2657#
發表於 15-5-13 21:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-05-13+發表我睇

原帖由 cocok 於 15-05-13 發表
我睇晒,第2part好少俐溫,今集都幾好睇 俐溫笑容溶化我呀,遲d要搵佢解毒

...
即係得半集俐溫?




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


2658#
發表於 15-5-13 22:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-05-13 發表我睇

原帖由 ccdccl 於 15-05-13 發表
即係得半集俐溫?
全集都有,後面少d, 佢跨欄果度跑得好快跳得好高,勁型!!


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


2659#
發表於 15-5-13 22:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-05-13 發表我睇

原帖由 janjan28 於 15-05-13 發表
我仲未得閒睇
快d睇啦,今集好笑!! 佢搶在石隻鞋笑c禾


伯爵府

積分: 15305


2660#
發表於 15-5-14 04:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-05-13 發表即係

本帖最後由 pycpo 於 15-5-14 09:31 編輯
原帖由 cocok 於 15-05-13 發表
全集都有,後面少d, 佢跨欄果度跑得好快跳得好高,勁型!!

係喎,跑得快又跳得高,第二次已經知點玩,佢好醒

唔好記住俐溫,佢叫朴瑞俊呀

點評

kcm    發表於 15-5-14 09:14

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo