影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 36825

醒目開學勳章


2641#
發表於 09-2-19 13:01 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:18 發表
有個小朋友半夜起身企左响自己張床個床尾, 但又不停講喎, 嚇到佢媽咪 CC 下,

...


比我實嚇死 我一定以為佢鬼上身


珍珠宮

積分: 36825

醒目開學勳章


2642#
發表於 09-2-19 13:05 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:28 發表
睇 "尋秦記" 囉 ...........


雖然我以前讀文科..但我都覺得歷史好悶...:(

阿女份研習係要搵秦始皇同唐太宗D資料..再分析佢
地兩個人既性格....佢兩個人做既野對後世有乜影響..... ...5年級做呢D功課......痴線


翡翠宮

積分: 75475


2643#
發表於 09-2-19 13:34 |只看該作者
我諗佢媽咪真係以為撞邪架 .............

@@

原帖由 carollam310 於 09-2-19 13:01 發表

比我實嚇死 我一定以為佢鬼上身


翡翠宮

積分: 75475


2644#
發表於 09-2-19 13:35 |只看該作者
我反而唔覺, 仲好鍾意添, 果時呢科我合格架, 可能係因為中四中五由副校長教, 佢教書好生鬼架, 又成日講啲野史俾我地知 .............

@@

原帖由 carollam310 於 09-2-19 13:05 發表

雖然我以前讀文科..但我都覺得歷史好悶...:(

阿女份研習係要搵秦始皇同唐太宗D資料..再分析佢
地兩個人既性格....佢兩個人做既野對後世有乜影響..... ...5年級做呢D功課......痴線 ...


珍珠宮

積分: 36825

醒目開學勳章


2645#
發表於 09-2-19 14:19 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 13:35 發表
我反而唔覺, 仲好鍾意添, 果時呢科我合格架, 可能係因為中四中五由副校長教, 佢教書好生鬼架, 又成日講啲野史俾我地知 .............


以前上中史堂我覺得好眼訓架...仲有中國文學又係..
我鍾意地理多D...不過..好多人話..
讀文科係冇出色架...:(


水晶宮

積分: 73497


2646#
發表於 09-2-19 14:23 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-19 11:18 發表


唔係下嘛...大陸咁兇佈...

除左深圳..我未去過其他地方架...
06年回鄉証過期後都冇去續

曾經有人講過, 如果大陸既公厠衛生有所改善, 咁大陸既大多數人既水平都係提高左好多, 但lee 日唔知幾時會到~~~

話時話我既回鄉証都過好似過左期~~~


水晶宮

積分: 73497


2647#
發表於 09-2-19 14:24 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-19 11:21 發表


我見過劉華..讀書果陣勁迷佢...最憎係Leon..
果陣時...班上都分左幾個門派架

Andy..Leon...城城..仲有林志穎:lol::" />

你都見得唔少喎~~~


水晶宮

積分: 73497


2648#
發表於 09-2-19 14:27 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-19 11:38 發表
BK好似又神神地
而家我得閒佢就黎痴..:evil:
一陣阿女放學我就冇電腦用啦:tongue:

阿女要用電腦搵秦始皇同唐太宗D資料...
尋晚搞左成晚

好似琴日bk 都係 c c下架啦~~~

仲乜要搵呀, 做常識功課呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2649#
發表於 09-2-19 14:28 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:05 發表
你指同屋企人果個 ??? 應該唔會揀 7 月啦, 老公岩岩轉新工已經今個月請左, 隔咁快又請好似唔係幾好咁, 如果到時妹妹未搵到工既話, 我想 9 月尾先去 ............

@@

...

係呀~~~9月尾都好呀, 又唔會太熱~~~


水晶宮

積分: 73497


2650#
發表於 09-2-19 14:29 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:06 發表
我身邊識既就話差唔多啦, 唔覺有太大分別喎 ............

@@


我識既就唔係咁囉~~~


水晶宮

積分: 73497


2651#
發表於 09-2-19 14:30 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:06 發表
冇定時 back up 咩 ???

@@


有架, 但都試過唔得, 要攞去整~~~


水晶宮

積分: 73497


2652#
發表於 09-2-19 14:31 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:08 發表
婆媽啦, 心意不決啦, 鍾意食咸濕野同零食啦, 又鍾意拜神成個神婆咁啦 .........

@@


嘩~~~真係仲女人過一個女人喎~~~


水晶宮

積分: 73497


2653#
發表於 09-2-19 14:34 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:11 發表
咁果時我仲讀緊書, 又考會考, 得爹哋一個搵錢養哂成家, 點會仲提出話想學呀, 更何況果時純稡係玩下之嘛 ........

@@


哦~~~咁不如你而家去學啦, 襯仲後生呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2654#
發表於 09-2-19 14:35 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:12 發表
咁我先可以實行到儲錢計劃嘛, 打後想去咁多地方喎 ..........

@@


咁你要努力啦~~~


水晶宮

積分: 73497


2655#
發表於 09-2-19 14:36 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:12 發表
係呀, 仲要睇埋你負責做乜喎 ............

@@


咁啫係負責乜嘢會加人工快啲呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2656#
發表於 09-2-19 14:40 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:14 發表
嘩 ~~ 咁你老公咪儲埋好多大假囉 .............

@@


咁又唔係喎, 佢果行係唔會好似你地咁會有大假儲架, 年年既大假都係得過年果8-10日~~~


水晶宮

積分: 73497


2657#
發表於 09-2-19 14:47 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:18 發表
尋晚睇雜誌, 咁岩又係講夢遊, 有個小朋友半夜起身企左响自己張床個床尾, 但又不停講野喎, 嚇到佢媽咪 CC 下, 同埋原來早前有個 9 歲小朋友夢遊去爬窗跌親, 家陣仲危殆緊呀 ..........

@@

...

嘩~~~好得人驚喎, 講開囡囡小學時有個同學都係有夢遊架, 佢媽咪話佢差唔多隔晚就會係咁, 最多就係响屋到行黎行去, 試過有次差啲開左口出街添呀~~~

我都有睇果段新聞, 但點解佢父母明知個仔係有夢遊, 佢地都唔响啲窗到裝窗花~~~


水晶宮

積分: 73497


2658#
發表於 09-2-19 14:50 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:18 發表
真係未聽過呀 ...........

@@


聽講係因為耳仔係每個人都唔同喎, 啫係好似掌紋咁, 咁就唔怕你整容啦~~~


水晶宮

積分: 73497


2659#
發表於 09-2-19 14:53 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:20 發表
我都聽過好多架, 話好多地方都好污糟, 北京上海呢啲咁多遊客既都 keep 唔到, 其他地方真係可以想像得到囉 ........

@@


係不敢想像, 所以果時去清遠個領隊都同我地講, 唔係真係頂唔順就唔好去公厠, 唔係既話就包你之後食唔落飯~~~


水晶宮

積分: 73497


2660#
發表於 09-2-19 14:55 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:27 發表
真係好污糟架, 佢地既文化始終低囉, 你唔記得啦咩, 迪迪尼初初開時, 啲自由行响飲水盤度痾豬咩 ............

咁我間唔中都會返上去食野揼骨既 ...........

@@

...

好記得,唔止咁, 响河到仲見到金添~~~:;pppp:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo