立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18922
原帖由 vkk 於 09-2-4 11:50 PM 發表 有呀!!d人真係過份...做要打人天...最仲要咁多人唔比 ..... 你地有冇睇自由講場"地鐵夫婦"鬧o架個單...真係不知所謂
侯爵府
積分: 20768
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:50 發表 有呀!!d人真係過份...做要打人天...最仲要咁多人唔比 ..... 你地有冇睇自由講場"地鐵夫婦"鬧o架個單...真係不知所謂
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:50 PM 發表 係呀!! 一定會經過呢過階段的.. 我老公初初會好睇唔過眼.. 話搞到周圍都dirty...跟住就迫個仔要餵.. 但之後我同佢講.. 你唔比機會佢練習,咁佢咪永遠唔會學識揸匙o羅.. 講o左好幾次先肯比個仔自己食... 你比多o的機 ...
積分: 16416
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:47 發表 我而家都儘量培訓佢多o的自理方面o既野.. 等細b出世...我唔洗咁辛苦!!
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:53 PM 發表 有呀~我都有睇.. o個對夫婦真係不知所謂.. 仲要聲大夾惡...以為自己o岩晒咁... 你地有冇睇o個單「2歲小童食煙講粗口」段片呀!! 仲不知所謂呀!!! o的大人仲覺得個小朋友好叻, 完全冇意識覺得有問題的!!!!!! ...
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:51 發表 我好早幾個月前我老公已經同我講過, 話通常仲要係火車站, d人走水貨呀, 咁就係最後MTR close既時候就一個人du入閘, 之後就有成十個人排住一齊入.... 因為早幾個月就係有staff比人打, 之後報警, 我老公就有去做 ...
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:47 發表 我想問呢....你地小朋友學自己拎spoon食野時, 你地係咪由佢自己食, 食到好dirty咁架? wallace唔比人餵, 餵餵下要自己食, 我就比佢自己食, so far佢依家食得都算ok, 只係有時會整到周圍dirty, 但係咪一直keep住比佢 ...
原帖由 vkk 於 09-2-4 11:53 PM 發表 係呀!!到細B出世係真係唔得閒...最好去toilet都唔洗我煩...我亞大2.5年歲已經好獨立啦
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:53 發表 我老公都有咁講, 話攪到周圍都係, 我都係話"要等佢自己學先識架嘛, 唔通大個仔仲餵佢咩"
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:55 PM 發表 我真係唔明... 明明係自己唔比錢在先.. 仲可以惡到咁去打人... 都唔知係咪o的單程証o既內地人o黎o架..
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:47 發表 趕唔切同佢做証件呀?
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:53 發表 係呀!!到細B出世係真係唔得閒...最好去toilet都唔洗我煩...我亞大2.5年歲已經好獨立啦
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:56 PM 發表 我老公當時仲話,佢大o的就會識喎!!! 我即刻駁番佢.. 咁你都咁大個o各..又唔識揸飛機??? 如你有需要,都係要去學o架啦... 佢先冇聲出!!!!!
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:54 發表 有呀, 都唔知點做人父母, 咁都得....
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:57 PM 發表 我個仔而家去廁所都可以唔洗理.. 不過,佢唔夠力沖廁,都係要幫佢執手尾!!
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:58 PM 發表 所以話,o的大陸人唔識教仔女!!!!!
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:00 發表 佢地真係以為天生天養
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:56 發表 我老公當時仲話,佢大o的就會識喎!!! 我即刻駁番佢.. 咁你都咁大個o各..又唔識揸飛機??? 如你有需要,都係要去學o架啦... 佢先冇聲出!!!!!
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 12:02 AM 發表 所以,你遲o的搵幼稚園, 真係唔好搵村校, 唔好同埋o的新移民一齊返學!!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy