跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


2641#
發表於 09-2-4 23:52 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 11:50 PM 發表
有呀!!d人真係過份...做要打人天...最仲要咁多人唔比 .....
你地有冇睇自由講場"地鐵夫婦"鬧o架個單...真係不知所謂

\

我有睇, 呢兩公婆真係勁不知所謂,好明顯係佢地唔岩, 仲要兩個係咁鬧人....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2642#
發表於 09-2-4 23:53 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:50 發表
有呀!!d人真係過份...做要打人天...最仲要咁多人唔比 .....
你地有冇睇自由講場"地鐵夫婦"鬧o架個單...真係不知所謂

有呀~我都有睇..
o個對夫婦真係不知所謂..
仲要聲大夾惡...以為自己o岩晒咁...

你地有冇睇o個單「2歲小童食煙講粗口」段片呀!!
仲不知所謂呀!!!
o的大人仲覺得個小朋友好叻,
完全冇意識覺得有問題的!!!!!!


伯爵府

積分: 18922


2643#
發表於 09-2-4 23:53 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:50 PM 發表

係呀!!
一定會經過呢過階段的..
我老公初初會好睇唔過眼..
話搞到周圍都dirty...跟住就迫個仔要餵..
但之後我同佢講..
你唔比機會佢練習,咁佢咪永遠唔會學識揸匙o羅..
講o左好幾次先肯比個仔自己食...

你比多o的機 ...



我老公都有咁講, 話攪到周圍都係, 我都係話"要等佢自己學先識架嘛, 唔通大個仔仲餵佢咩"


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2644#
發表於 09-2-4 23:53 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:47 發表

我而家都儘量培訓佢多o的自理方面o既野..
等細b出世...我唔洗咁辛苦!!
係呀!!到細B出世係真係唔得閒...最好去toilet都唔洗我煩...我亞大2.5年歲已經好獨立啦


伯爵府

積分: 18922


2645#
發表於 09-2-4 23:54 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:53 PM 發表

有呀~我都有睇..
o個對夫婦真係不知所謂..
仲要聲大夾惡...以為自己o岩晒咁...

你地有冇睇o個單「2歲小童食煙講粗口」段片呀!!
仲不知所謂呀!!!
o的大人仲覺得個小朋友好叻,
完全冇意識覺得有問題的!!!!!! ...


有呀, 都唔知點做人父母, 咁都得....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2646#
發表於 09-2-4 23:55 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:51 發表
我好早幾個月前我老公已經同我講過, 話通常仲要係火車站, d人走水貨呀, 咁就係最後MTR close既時候就一個人du入閘, 之後就有成十個人排住一齊入....

因為早幾個月就係有staff比人打, 之後報警, 我老公就有去做 ...

我真係唔明...
明明係自己唔比錢在先..
仲可以惡到咁去打人...
都唔知係咪o的單程証o既內地人o黎o架..


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2647#
發表於 09-2-4 23:55 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:47 發表
我想問呢....你地小朋友學自己拎spoon食野時, 你地係咪由佢自己食, 食到好dirty咁架?

wallace唔比人餵, 餵餵下要自己食, 我就比佢自己食, so far佢依家食得都算ok, 只係有時會整到周圍dirty, 但係咪一直keep住比佢 ...
我會比佢自己食一陣先到佢唔想食又未飽而掛住玩先畏佢食


伯爵府

積分: 18922


2648#
發表於 09-2-4 23:56 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 11:53 PM 發表
係呀!!到細B出世係真係唔得閒...最好去toilet都唔洗我煩...我亞大2.5年歲已經好獨立啦



係facebook睇你d相, 有一張你同亞大亞二影, 真係似三姊妹多過你個女~~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2649#
發表於 09-2-4 23:56 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:53 發表

我老公都有咁講, 話攪到周圍都係, 我都係話"要等佢自己學先識架嘛, 唔通大個仔仲餵佢咩"

我老公當時仲話,佢大o的就會識喎!!!
我即刻駁番佢..
咁你都咁大個o各..又唔識揸飛機???
如你有需要,都係要去學o架啦...
佢先冇聲出!!!!!


伯爵府

積分: 18922


2650#
發表於 09-2-4 23:57 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:55 PM 發表

我真係唔明...
明明係自己唔比錢在先..
仲可以惡到咁去打人...
都唔知係咪o的單程証o既內地人o黎o架..



咪係, 依家係佢地唔岩, 仲要打人, 都唔知依家咩天理, 咁都得...我覺得係大6人多囉.....hk人又點會貪果少少錢就咁丫....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2651#
發表於 09-2-4 23:57 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:47 發表

趕唔切同佢做証件呀?
係呀!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2652#
發表於 09-2-4 23:57 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:53 發表
係呀!!到細B出世係真係唔得閒...最好去toilet都唔洗我煩...我亞大2.5年歲已經好獨立啦

我個仔而家去廁所都可以唔洗理..
不過,佢唔夠力沖廁,都係要幫佢執手尾!!


伯爵府

積分: 18922


2653#
發表於 09-2-4 23:58 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:56 PM 發表

我老公當時仲話,佢大o的就會識喎!!!
我即刻駁番佢..
咁你都咁大個o各..又唔識揸飛機???
如你有需要,都係要去學o架啦...
佢先冇聲出!!!!!



笑死我喇....你又講得岩喎~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2654#
發表於 09-2-4 23:58 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:54 發表


有呀, 都唔知點做人父母, 咁都得....

所以話,o的大陸人唔識教仔女!!!!!


伯爵府

積分: 18922


2655#
發表於 09-2-4 23:59 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:57 PM 發表

我個仔而家去廁所都可以唔洗理..
不過,佢唔夠力沖廁,都係要幫佢執手尾!!



唔怕啦, 起碼佢識自己去嘛~ 到佢大d有力就自己沖喇~


伯爵府

積分: 18922


2656#
發表於 09-2-5 00:00 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:58 PM 發表

所以話,o的大陸人唔識教仔女!!!!!



佢地真係以為天生天養


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2657#
發表於 09-2-5 00:02 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:00 發表
佢地真係以為天生天養

所以,你遲o的搵幼稚園,
真係唔好搵村校,
唔好同埋o的新移民一齊返學!!!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2658#
發表於 09-2-5 00:03 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 23:56 發表

我老公當時仲話,佢大o的就會識喎!!!
我即刻駁番佢..
咁你都咁大個o各..又唔識揸飛機???
如你有需要,都係要去學o架啦...
佢先冇聲出!!!!!
我就係見好多小朋友比工人湊...係唔識自己食野...有d6~7歲都要人餵
有次我同3個女出街食飯(亞工三2歲到)個女人係咁望住我地??我都冇理佢...跟住佢話亞三好叻...咁細個自己食...佢個仔成6~7歲都要人餵...因為係比工人餵慣左


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2659#
發表於 09-2-5 00:03 |只看該作者
我要去沖個涼先..
轉頭再傾呀~


伯爵府

積分: 18922


2660#
發表於 09-2-5 00:04 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 12:02 AM 發表

所以,你遲o的搵幼稚園,
真係唔好搵村校,
唔好同埋o的新移民一齊返學!!!



係, 我都有咁同老公講!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo