心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6725


2641#
發表於 05-4-6 14:18 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

ruru
你食飽飯la , 今日食乜野送呀:lol:


子爵府

積分: 10010


2642#
發表於 05-4-6 14:25 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

yeah

有事相求, 唔知你今晚搭咩野車去呢??

[quote]
wing媽 寫道:
冇la,仲好精神tim 所以今晚我會準時出席
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


2643#
發表於 05-4-6 14:27 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

咪又係個變態boss 囉.

其實我好鍾意忙架, 不過我地好忙都係要時時對住個電腦, 所以咪時時都可以出post 囉.
Ru3gakuen 寫道:
乜你真係好想轉工咩?? 我見你而家呢度都唔係好忙啫. 為乜想轉工呀?

8掛人上
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


2644#
發表於 05-4-6 14:29 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

我會搭mtr,有乜事快d講
kittybuzz 寫道:
yeah

有事相求, 唔知你今晚搭咩野車去呢??

[quote]
wing媽 寫道:
冇la,仲好精神tim 所以今晚我會準時出席


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2645#
發表於 05-4-6 14:31 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

我會搭 11號, 行過去呀!!
kittybuzz 寫道:
yeah

有事相求, 唔知你今晚搭咩野車去呢??

[quote]
wing媽 寫道:
冇la,仲好精神tim 所以今晚我會準時出席


子爵府

積分: 10010


2646#
發表於 05-4-6 14:34 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

即係呢......................你估你可唔可以呢....................
[quote]
wing媽 寫道:
我會搭mtr,有乜事快d講
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 7138


2647#
發表於 05-4-6 14:34 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

me 2 :mrgreen:
[quote]
wing媽 寫道:
我會搭mtr,有乜事快d講 [quote]


男爵府

積分: 7138


2648#
發表於 05-4-6 14:35 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

約埋一齊 :mrgreen: :mrgreen:
[quote]
kittybuzz 寫道:
即係呢......................你估你可唔可以呢....................
[quote]


子爵府

積分: 10010


2649#
發表於 05-4-6 14:35 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

yee......我夠知啦, 衰野!

係呀, 你聽住個手電喎, 我驚我搵唔到, 可以打比你嘛.
[quote]
波子媽 寫道:
我會搭 11號, 行過去呀!!
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2650#
發表於 05-4-6 14:36 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty:
乜你唔係坐mtr 去嗎??


男爵府

積分: 6725


2651#
發表於 05-4-6 14:37 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

乜呀,有野就快講,唔好咁婆媽
kittybuzz 寫道:
即係呢......................你估你可唔可以呢....................
[quote]
wing媽 寫道:
我會搭mtr,有乜事快d講


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2652#
發表於 05-4-6 14:38 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

得啦, 我會留意"亞長今"有冇揾我o架啦!!

heheh.....

p.s. 我個電話鈴聲係"大長今"主題曲呀!!
kittybuzz 寫道:
yee......我夠知啦, 衰野!

係呀, 你聽住個手電喎, 我驚我搵唔到, 可以打比你嘛.
[quote]
波子媽 寫道:
我會搭 11號, 行過去呀!!


侯爵府

積分: 21395


2653#
發表於 05-4-6 14:40 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

KITTY

不係我們, 係我同軒軒無去者.

我又不恨佢d錢, 佢死左分不分比我都無所謂, 所以咪可以甘串law, 佢第二d新抱擦鞋擦到死架. 不過又係成日黑面對佢


子爵府

積分: 10010


2654#
發表於 05-4-6 14:41 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

HE...HE.........我唔記得買橙味魚肝油, 你可唔可以係惠康隔離個間藥房到幫我買一枝呀, $40大元.

[quote]
wing媽 寫道:
乜呀,有野就快講,唔好咁婆媽
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


2655#
發表於 05-4-6 14:41 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

知你in 喇. [quote]
波子媽 寫道:
得啦, 我會留意"亞長今"有冇揾我o架啦!!

heheh.....

p.s. 我個電話鈴聲係"大長今"主題曲呀!!
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


2656#
發表於 05-4-6 14:41 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

唔通想我幫你買片片
kittybuzz 寫道:
即係呢......................你估你可唔可以呢....................
[quote]
wing媽 寫道:
我會搭mtr,有乜事快d講


男爵府

積分: 5329


2657#
發表於 05-4-6 14:43 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

wingma, 我今日食chicken wings, 節瓜廋肉湯jar & 炸菜廋肉呀~
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


2658#
發表於 05-4-6 14:43 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

錢係事少, 面係事大呀!

你真係好堅呀! 咁你大仔無炸你型咩?
hinhinmummy 寫道:
KITTY

不係我們, 係我同軒軒無去者.

我又不恨佢d錢, 佢死左分不分比我都無所謂, 所以咪可以甘串law, 佢第二d新抱擦鞋擦到死架. 不過又係成日黑面對佢
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


2659#
發表於 05-4-6 14:43 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

呢個當然冇問題la :wink: [quote]
kittybuzz 寫道:
HE...HE.........我唔記得買橙味魚肝油, 你可唔可以係惠康隔離個間藥房到幫我買一枝呀, $40大元.

[quote]


子爵府

積分: 10010


2660#
發表於 05-4-6 14:44 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

我地真係心意相通架咋, 同一時間出post 呀!
wing媽 寫道:
唔通想我幫你買片片 [quote]
kittybuzz 寫道:
即係呢......................你估你可唔可以呢....................
[quote]
wing媽 寫道:
我會搭mtr,有乜事快d講
[/quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo