2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2641#
發表於 12-1-10 18:08 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 佢話我累佢bor,+

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

佢話我累佢bor, 迷信到死
咁你咪同佢過去對賭你買$1000佢買$500




大宅

積分: 2004


2642#
發表於 12-1-10 18:08 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我都試過煲豬肉湯比honey飲, 唔講佢都唔知, 因為佢唔食豬肉。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2643#
發表於 12-1-10 18:08 |只看該作者

引用:回覆 siutreasure 的帖子 佢話我累佢bor,

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

佢話我累佢bor, 迷信到死
車,個b又唔係佢陀,邊會影響佢喔!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2644#
發表於 12-1-10 18:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表回

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我打牌不知幾旺
咁快d過大海走轉,搵定d學費啦可以搵埋比大b




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2645#
發表於 12-1-10 18:10 |只看該作者

引用:回覆 siutreasure 的帖子 我都試過煲豬肉

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我都試過煲豬肉湯比honey飲, 唔講佢都唔知, 因為佢唔食豬肉。 ...
佢係唔係宗教唔食呀?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2646#
發表於 12-1-10 18:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表回

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
咁你咪同佢過去對賭你買$1000佢買$500
baby,你巧聰明呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2004


2647#
發表於 12-1-10 18:22 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

no...no...佢只係由細都大習慣左唔食,覺得豬肉好臭, 但佢全家都食豬既!!

但如果佢唔知, 佢又照食wor, 已經食過無數次臘腸, 臘肉, 腸仔, ham...同我既豬肉湯。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2648#
發表於 12-1-10 18:25 |只看該作者

引用:回覆 siutreasure 的帖子 no...no...佢只

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

no...no...佢只係由細都大習慣左唔食,覺得豬肉好臭, 但佢全家都食豬既!!
佢唔知果d係豬做架



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2004


2649#
發表於 12-1-10 18:29 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

OF COX唔知, 佢仲不知幾喜歡用臘腸炒飯...哈哈

有時覺得自己好衰, 冇話個真相佢知。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2650#
發表於 12-1-10 18:36 |只看該作者

引用:回覆 siutreasure 的帖子 OF COX唔知, 佢

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

OF COX唔知, 佢仲不知幾喜歡用臘腸炒飯...哈哈
咁豬肉又唔係冇益,反正佢係心理上唔食之嘛,唔講都食,即係冇問題啦,講左佢唔食添,我覺得冇野喔



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2651#
發表於 12-1-10 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我老公話等佢返黎攪!頭先旅行社話好簡單,就咁響電話比信用咭號碼佢同到期日佢就得喇喔!



...
由佢搞自己唔洗煩




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2652#
發表於 12-1-10 18:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ada0607+於+12-01-10+發表回

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
個個未結婚都係公主王子黎,結左婚就咩都要做架喇,遲d bb出世要做埋佢既工人添!



...
我結婚前一年係屋企實習做師奶,日日買送煮飯




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2653#
發表於 12-1-10 18:39 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 我都試過煲豬肉

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我都試過煲豬肉湯比honey飲, 唔講佢都唔知, 因為佢唔食豬肉。 ...
你好似導佢食豬咁




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2654#
發表於 12-1-10 18:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
咁快d過大海走轉,搵定d學費啦可以搵埋比大b
我都想




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2655#
發表於 12-1-10 18:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
baby,你巧聰明呀





男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2656#
發表於 12-1-10 18:40 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 no...no...佢只

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

no...no...佢只係由細都大習慣左唔食,覺得豬肉好臭, 但佢全家都食豬既!!
你有無講比佢聽




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2657#
發表於 12-1-10 18:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我結婚前一年係屋企實習做師奶,日日買送煮飯
我拍拖冇一年就兩個出黎同居,居左成七年,上年新年先結婚,今年新年就大肚,都實習左c9好耐



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2658#
發表於 12-1-10 18:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我都想
如果d bbs 大d ,你會唔會考慮出黎做工?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2004


2659#
發表於 12-1-10 18:47 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

係囉, 我覺得冇乜野, 不過我成日講大話, 話ham係火雞肉, 臘腸係雞肉, 佢又信....


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2660#
發表於 12-1-10 18:57 |只看該作者

引用:回覆 siutreasure 的帖子 係囉, 我覺得冇

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

係囉, 我覺得冇乜野, 不過我成日講大話, 話ham係火雞肉, 臘腸係雞肉, 佢又信.... ...
你同佢講想佢均衡飲食,唔想佢偏食,佢要做旁樣比bb睇,唔想小公主跟佢一樣唔食



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo