想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


子爵府

積分: 13137


2641#
發表於 12-9-21 19:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-09-21+發表

原帖由 siujanjan 於 12-09-21 發表
久唔久就會咁,今朝我都冇特別拎重嘢或行得急,可能係二B百厭亂咁踢整到我

...
咁你要同佢講吓數啦!



I just want to have healthy babies!


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2642#
發表於 12-9-21 19:58 |只看該作者

引用:我琴日終於都揀到一個工人姐姐啦!搞咗咁耐

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
我琴日終於都揀到一個工人姐姐啦!搞咗咁耐,原來真係好難揀!我揀佢,佢又唔揀我,因為孖b, 姐姐怕怕!
哎 ...
點解要比多4千幾?


大宅

積分: 3853


2643#
發表於 12-9-21 19:59 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

各位同學仔,你地有無買燈籠呀,我買左兔仔呀
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2644#
發表於 12-9-21 20:07 |只看該作者
Pinkbi 發表於 12-9-21 17:45
我都係09年,但遲你地少少
我都係09年結婚架

點評

doristws  又真係幾多同學仔係09年結婚喎  發表於 12-9-21 23:36
大豆芽  我地呢個班房好多都係09結婚  發表於 12-9-21 20:21


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2645#
發表於 12-9-21 20:16 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-9-21 19:59
各位同學仔,你地有無買燈籠呀,我買左兔仔呀
我想買呀, 不過C6話我無聊

點評

大豆芽  用嗲功叫佢買囉~~嘻嘻  發表於 12-9-21 20:22


大宅

積分: 2776


2646#
發表於 12-9-21 20:18 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-21+發表咩味呀

原帖由 siujanjan 於 12-09-21 發表
賓高囉。晌隔離forum見到有媽媽一日食晒一筒,好誇張。
其實未bingo前,一日一同對我離講係常事,甚至有時食完包薯片會開多包蝦條添,所以宜家真係好乖




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2647#
發表於 12-9-21 20:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-21+發表

原帖由 Fi. 於 12-09-21 發表
其實未bingo前,一日一同對我離講係常事,甚至有時食完包薯片會開多包蝦條添,所以宜家真係好乖



...
哈,但係嗰個媽媽都係大緊肚呢


大宅

積分: 3724


2648#
發表於 12-9-21 20:22 |只看該作者

引用:我琴日終於都揀到一個工人姐姐啦!搞咗咁耐

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
我琴日終於都揀到一個工人姐姐啦!搞咗咁耐,原來真係好難揀!我揀佢,佢又唔揀我,因為孖b, 姐姐怕怕!
哎 ...
我想請呀,你嗰個幾時嚟呀




大宅

積分: 1697


2649#
發表於 12-9-21 20:23 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-9-21 19:59
各位同學仔,你地有無買燈籠呀,我買左兔仔呀
我今年都買左兔仔,縐紙做的,中size


大宅

積分: 3724


2650#
發表於 12-9-21 20:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-09-21+發表結

原帖由 大豆芽 於 12-09-21 發表
好趕咁喎 





大宅

積分: 2776


2651#
發表於 12-9-21 20:28 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-21+發表其實未b

原帖由 siujanjan 於 12-09-21 發表
哈,但係嗰個媽媽都係大緊肚呢
可能過左三個月我都會。。。




大宅

積分: 4195


2652#
發表於 12-9-21 20:37 |只看該作者

引用:Quote:minny125+發表於+12-9-21+16:14+我結

原帖由 MISMIS 於 12-09-21 發表
你99同我99好似,我結婚當日我99換2套衫...1套鮮紅deep v 拖尾...一條銀色低胸拖尾....佢年紀同你99差唔多 ...
拖尾?!唔係呀?




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2653#
發表於 12-9-21 20:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-21+發表

原帖由 Fi. 於 12-09-21 發表
可能過左三個月我都會。。。
唔好呀,太重鹽份。


子爵府

積分: 13137


2654#
發表於 12-9-21 21:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-09-21+發表

原帖由 siujanjan 於 12-09-21 發表
點解要比多4千幾?
每個月多$180,2年合約,即係$180*24。
如果我早一個星期簽約,就慳返!
請印印手續費仲貴過菲!我原本想要菲,但agent 話d菲好揀僱主,孖b佢地會好唔願做。
最後我轉用印印。手續費都$7800!哎!未計保險!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


2655#
發表於 12-9-21 21:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-21+發表

原帖由 Fi. 於 12-09-21 發表
其實未bingo前,一日一同對我離講係常事,甚至有時食完包薯片會開多包蝦條添,所以宜家真係好乖



...
我多數睇戲時就忍不住,勁食!有咗之後食少咗囉!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


2656#
發表於 12-9-21 21:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-09-21+發表

原帖由 tungkiu 於 12-09-21 發表
我想請呀,你嗰個幾時嚟呀
12月中左右啦!希望順利!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2776


2657#
發表於 12-9-21 21:19 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-21+發表其實未b

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
我多數睇戲時就忍不住,勁食!有咗之後食少咗囉!
我以前多數煲劇時食




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2658#
發表於 12-9-21 21:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-21+發表

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
每個月多$180,2年合約,即係$180*24。
如果我早一個星期簽約,就慳返!
請印印手續費仲貴過菲!我原本想要 ...
我工人係印印,我個人唔多鐘意菲


大宅

積分: 2040


2659#
發表於 12-9-21 21:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minny125+於+12-09-21+發表我

原帖由 BigBear2011 於 12-09-21 發表
嘩!佢係咪keep 得好好呀?
我唔覺囉


大宅

積分: 1685


2660#
發表於 12-9-21 21:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mavisingi+於+12-09-21+發表

原帖由 BigBear2011 於 12-09-21 發表
我結婚果日,講多謝我自己的父母都唔鍾意,話我仲乜要咁感性呀!
因為佢地個仔無乜點啲感性說話俾佢地。



...
痴鬼線。。當晚我整喊晒四大長老,哈哈!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo