想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 50600


2641#
發表於 12-9-27 10:12 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶 發表於 12-9-27 09:33 小

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
why ar???? 我都唔知點解咁快深色線,咁快CB驗到,咁快害喜???
個肚又好實。
唔通打孖????(發夢中 ...





水晶宮

積分: 50600


2642#
發表於 12-9-27 10:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-27 發表水銀

原帖由 Yeahly_ly 於 12-09-27 發表
改用電子會唔會好d?
我覺得傳統水銀最準




水晶宮

積分: 50600


2643#
發表於 12-9-27 10:13 |只看該作者

引用:Quote:shutupmate415 發表於 12-9-27 09:59

原帖由 derrian 於 12-09-27 發表
今日條腰好直呀不過而家晚晚都去好多次vv, 11點訓, 8點幾身, 12點, 2點, 5點, 7點都醒mo ...





男爵府

積分: 6981


2644#
發表於 12-9-27 10:16 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-26+19:41+嘩,你

原帖由 derrian 於 12-09-27 發表
我12月會考呀, 到時4個月, 唔驚掛
我c6話我一考試溫書就好緊張,skip咗穩陣d wor, stress會唔長胎!同埋到今時今日我覺得上次預備考試嗰次M係鬼鬼地,雖然當時我無驗有無中......





男爵府

積分: 6981


2645#
發表於 12-9-27 10:17 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-26+19:52+我呢兩

原帖由 derrian 於 12-09-27 發表
你都胎教唔到太細唔肯學
係,好反叛




男爵府

積分: 6981


2646#
發表於 12-9-27 10:17 |只看該作者

引用:Quote:derrian+發表於+12-9-27+10:03+今日

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
我都係超多尿屙呀!!!飲左啖水嗰頭就要去啦。
我以為人地籮咁大個肚先係咁姐。。。 ...
Same here!




男爵府

積分: 9958

BK Milk勳章


2647#
發表於 12-9-27 10:18 |只看該作者
shutupmate415 發表於 12-9-27 09:31
早呀,越來越唔舒服啦。。。不過好開心。
今朝等車又作嘔又頭暈。。。。。。
咁快既~


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2648#
發表於 12-9-27 10:18 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-27 10:10
你唔舒服啦?我除咗夜晚瞓得唔好同食少咗之外,無乜嘢!咁o唔ok ka?



...

係呀,尋晚上左半堂頂唔順。
今朝等車爭啲嘔啦。邊會咁快架?
都仲係超多C屙。。。。

你應該好正常,係我快得滯,我至唔正常呀!

喺公司張枱僕喺度中................mouth:
笑下又一日。放鬆下啦大家!


男爵府

積分: 6981


2649#
發表於 12-9-27 10:18 |只看該作者

引用:Quote:derrian+發表於+12-9-27+10:04+我12

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
我5月,到時係生得咁滯啦。。。
Wah, 咁你真係apply delay好喎!




男爵府

積分: 6981


2650#
發表於 12-9-27 10:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-27+發表我個

原帖由 RWBABY 於 12-09-27 發表
知道





男爵府

積分: 9958

BK Milk勳章


2651#
發表於 12-9-27 10:20 |只看該作者
shutupmate415 發表於 12-9-27 10:05
我都係超多尿屙呀!!!飲左啖水嗰頭就要去啦。
我以為人地籮咁大個肚先係咁姐。。。 ...
我地要飲多d水, 所以vv多左都正常既, 不過我渴到臨訓都要繼續飲, 一起身又超渴


子爵府

積分: 11174

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 畀面勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章


2652#
發表於 12-9-27 10:20 |只看該作者
shutupmate415 發表於 12-9-27 09:31
早呀,越來越唔舒服啦。。。不過好開心。
今朝等車又作嘔又頭暈。。。。。。

韓嬸, 如見暈, 袋定啲糖喺手袋, 隨時可以啪兩粒, 作嘔會唔會係妳肚餓, 如係, 又係袋定啲餅,隨時可以食


男爵府

積分: 6981


2653#
發表於 12-9-27 10:20 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-27+10:10+你唔舒

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
係呀,尋晚上左半堂頂唔順。
今朝等車爭啲嘔啦。邊會咁快架?
都仲係超多C屙。。。。
可能真係行孖喎!




男爵府

積分: 6981


2654#
發表於 12-9-27 10:23 |只看該作者

引用:Quote:shutupmate415+發表於+12-9-27+09:31

原帖由 Fox1111 於 12-09-27 發表
韓嬸, 如見暈, 袋定啲糖喺手袋, 隨時可以啪兩粒, 作嘔會唔會係妳肚餓, 如係, 又係袋定啲餅,隨時可以食 ...
呀,我都覺得好特別,一直都唔覺餓,但會突然間反胃,之後就一定要擺d野落肚!




男爵府

積分: 9958

BK Milk勳章


2655#
發表於 12-9-27 10:27 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-27 10:16
我c6話我一考試溫書就好緊張,skip咗穩陣d wor, stress會唔長胎!同埋到今時今日我覺得上次預備考試嗰次M係 ...

上年6月考試又o岩o岩開始想要bb, 果次緊張到遲左未m, 我就o係考試前一晚check左唔中跟住就m了~
12月呢個冇得skip了~考左咁多次, 應該冇咁大壓力既


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2656#
發表於 12-9-27 10:28 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

口淡淡,飲呢個
myphoto.jpg



笑下又一日。放鬆下啦大家!


子爵府

積分: 11174

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 畀面勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章


2657#
發表於 12-9-27 10:29 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-27 10:23
呀,我都覺得好特別,一直都唔覺餓,但會突然間反胃,之後就一定要擺d野落肚!



...

餓過龍都會作嘔架


男爵府

積分: 6981


2658#
發表於 12-9-27 10:31 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-27+10:16+我c6話

原帖由 derrian 於 12-09-27 發表
上年6月考試又o岩o岩開始想要bb, 果次緊張到遲左未m, 我就o係考試前一晚check左唔中跟住就m了~
1 ...
咁你加油呀!支持你!人質第時讀書一定好叻!




珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2659#
發表於 12-9-27 10:32 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-27 10:18
Wah, 咁你真係apply delay好喎!

一有信即APPLY啦。要寫個EMAIL去UK呀!mouth:
笑下又一日。放鬆下啦大家!


男爵府

積分: 6981


2660#
發表於 12-9-27 10:34 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-27+10:23+呀,我

原帖由 Fox1111 於 12-09-27 發表
餓過龍都會作嘔架
所以宜家要少食多餐!係呢,想問要幾時開始揸防紋cream ka




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo