想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4804


2641#
發表於 12-10-16 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表我

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
我頭先問左家姐個陪月,佢話宮縮,就休息多啲,唔好再食咁多ginger 同埋飲多水。



...
Thanks!我會照足做曬,只要亞B乖乖,足月出世




大宅

積分: 4804


2642#
發表於 12-10-16 21:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
我都會盡量令自己唔好諗咁多負面嘢,而c6同我媽都叫我唔好咁緊張,放鬆D休息多D。



...
我地情緒真係要控制得好好,我發現情緒真係會令宮縮密D架!




大宅

積分: 4804


2643#
發表於 12-10-16 21:11 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+20:27+夜晚

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
你醫生有冇比藥你食呀?
無啊!只叫我多休息,唔好行咁多,情緒控制好咁!




大宅

積分: 4195


2644#
發表於 12-10-16 21:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
Thanks!我會照足做曬,只要亞B乖乖,足月出世
唔好太擔心。如果覺得煮飯辛苦一係揾個鐘點或者請個有experience 的陪月,煮飯俾你食針對你個問題呀。
同埋我個朋友陀B,陀到22周,子宮收縮,生左個囡,現在都3歲。唔好咁擔心呀。BB足月就梗係好,但是唔好咁大壓力。





大宅

積分: 4804


2645#
發表於 12-10-16 21:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表我暫

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
唔會唔俾呀
我亞頭一定會唔鐘意囉!之前我放個零月no pay,佢話要請人坐我個位了




大宅

積分: 4804


2646#
發表於 12-10-16 21:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表Than

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
唔好太擔心。如果覺得煮飯辛苦一係揾個鐘點或者請個有experience 的陪月,煮飯俾你食針對你個問題呀。
同埋 ...
22W出世都平平安安?真係好鼓舞的例子!thanks




大宅

積分: 3571


2647#
發表於 12-10-16 21:17 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 21:11
無啊!只叫我多休息,唔好行咁多,情緒控制好咁!

你自己真係要monitor住, 有咩野就返醫生度睇呀


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2648#
發表於 12-10-16 21:18 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 20:55
知唔知個醫生叫咩名?我依家想2W去度1次,再睇多幾個Dr參考下

盧乃本醫生, 佢係荃灣港安醫院婦產科顧問醫生


男爵府

積分: 5259


2649#
發表於 12-10-16 21:19 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 20:33
你幾CM啊?幾W?

現在22週,2.7CM.
我個C+醫生話正常3CM以上,最好唔好低過2.5就得,醫生都話如果唔洗返工就多休息少走動.


伯爵府

積分: 15109


2650#
發表於 12-10-16 21:27 |只看該作者

引用:各位同學,我想問可唔可以飲沙葛湯呀??

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
各位同學,我想問可唔可以飲沙葛湯呀??
係咩粉葛先啱?沙葛係爽甜平時炒黎食果隻,粉葛先用黎煲湯




伯爵府

積分: 15109


2651#
發表於 12-10-16 21:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-10-16+發表

原帖由 tungkiu 於 12-10-16 發表
最緊嘅地方係托肚底喎,你點著呀
係呀,托肚底架,斜上去貼住條腰




男爵府

積分: 5259


2652#
發表於 12-10-16 21:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-10-16+發表但

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
夜晚密D,一個鐘都實5一6次
我個醫生話有咩唔對路就入急証,寧願出入多幾次,如果遲咗就補救唔到。
如果你覺得痛密咗就入院啦,醫院有葯食令到子宮收縮得無咁勁。




大宅

積分: 4195


2653#
發表於 12-10-16 21:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
我亞頭一定會唔鐘意囉!之前我放個零月no pay,佢話要請人坐我個位了
但是佢只可以揾temp ar... 唔可以炒你呀。




大宅

積分: 4195


2654#
發表於 12-10-16 21:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
22W出世都平平安安?真係好鼓舞的例子!thanks
係呀。雖然BB係醫院住左幾個月,現在都好健康,只係氣管容易唔舒服。
所以唔好咁擔心呀。加油呀!




男爵府

積分: 5259


2655#
發表於 12-10-16 21:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-10-16+發表其實

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
咁你3餐點算?自己煮嗎?我感覺煮飯都好操勞,對於我地有宮縮來講



...
早餐我飲奶同食麵包就得,逢一至五我媽照顧我午晚兩餐,星期六日C6放假就由佢照顧我三餐。姑奶逢星期日都會煲湯攞比我同c6飲,有時會幫我們買餸。




男爵府

積分: 5259


2656#
發表於 12-10-16 21:50 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-16 21:27
係咩粉葛先啱?沙葛係爽甜平時炒黎食果隻,粉葛先用黎煲湯

唔清楚呀,姑9話沙葛煲魚湯喎...
都係唔好飲會穩陣D....


大宅

積分: 3571


2657#
發表於 12-10-16 21:52 |只看該作者
jorlam 發表於 12-10-16 21:45
早餐我飲奶同食麵包就得,逢一至五我媽照顧我午晚兩餐,星期六日C6放假就由佢照顧我三餐。姑奶逢星期日都會 ...

而家我dinner 日日都係自己攪惦, 我其實覺得幾辛苦


大宅

積分: 4195


2658#
發表於 12-10-16 21:56 |只看該作者

引用:Quote:jorlam+發表於+12-10-16+21:45+早餐

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
而家我dinner 日日都係自己攪惦, 我其實覺得幾辛苦
我都係家姐揾姐姐煮飯俾我食。




男爵府

積分: 5259


2659#
發表於 12-10-16 21:56 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-16 21:52
而家我dinner 日日都係自己攪惦, 我其實覺得幾辛苦

有無人可以幫你??唔好令自己太粗勞,會對身體唔好嫁!!醫生都叫你休息多D呀!!


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2660#
發表於 12-10-16 22:06 |只看該作者

引用:Quote:jorlam+發表於+12-10-16+21:45+早餐

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
而家我dinner 日日都係自己攪惦, 我其實覺得幾辛苦
自己煮自己食?一星期出去食一兩日都唔怕呀。自己煮儘量簡單,粉麵,蒸水蛋,蒸肉餅,唔太辛苦嘛。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo