立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4804
原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表 我頭先問左家姐個陪月,佢話宮縮,就休息多啲,唔好再食咁多ginger 同埋飲多水。 ...
原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表 我都會盡量令自己唔好諗咁多負面嘢,而c6同我媽都叫我唔好咁緊張,放鬆D休息多D。 ...
原帖由 misstree 於 12-10-16 發表 你醫生有冇比藥你食呀?
積分: 4195
原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表 Thanks!我會照足做曬,只要亞B乖乖,足月出世
原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表 唔會唔俾呀
原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表 唔好太擔心。如果覺得煮飯辛苦一係揾個鐘點或者請個有experience 的陪月,煮飯俾你食針對你個問題呀。 同埋 ...
積分: 3571
MISMIS 發表於 12-10-16 21:11 無啊!只叫我多休息,唔好行咁多,情緒控制好咁!
侯爵府
積分: 21862
MISMIS 發表於 12-10-16 20:55 知唔知個醫生叫咩名?我依家想2W去度1次,再睇多幾個Dr參考下
男爵府
積分: 5259
MISMIS 發表於 12-10-16 20:33 你幾CM啊?幾W?
伯爵府
積分: 15109
原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表 各位同學,我想問可唔可以飲沙葛湯呀??
原帖由 tungkiu 於 12-10-16 發表 最緊嘅地方係托肚底喎,你點著呀
原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表 夜晚密D,一個鐘都實5一6次
原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表 我亞頭一定會唔鐘意囉!之前我放個零月no pay,佢話要請人坐我個位了
原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表 22W出世都平平安安?真係好鼓舞的例子!thanks
原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表 咁你3餐點算?自己煮嗎?我感覺煮飯都好操勞,對於我地有宮縮來講 ...
Purybaby 發表於 12-10-16 21:27 係咩粉葛先啱?沙葛係爽甜平時炒黎食果隻,粉葛先用黎煲湯
jorlam 發表於 12-10-16 21:45 早餐我飲奶同食麵包就得,逢一至五我媽照顧我午晚兩餐,星期六日C6放假就由佢照顧我三餐。姑奶逢星期日都會 ...
原帖由 misstree 於 12-10-16 發表 而家我dinner 日日都係自己攪惦, 我其實覺得幾辛苦
misstree 發表於 12-10-16 21:52 而家我dinner 日日都係自己攪惦, 我其實覺得幾辛苦
珍珠宮
積分: 31517
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy