立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 30518
原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表 shopping要一齊買先高興家嘛 睇人買邊好玩架呢
積分: 45766
MaiGao 發表於 13-10-28 14:57 阿Mi係唔係Japan Shxre呀?
伯爵府
積分: 15947
MaiGao 發表於 13-10-28 14:38 佢之前以低價同人鬥 依家多左人識,越開越多,價錢都相對提高返
翡翠宮
積分: 81530
tensi819 發表於 13-10-28 14:58 有咩玩呀?
eunice23 發表於 13-10-28 14:59 係啦,我都好怕下下要PM問,一陣問左價錢唔岩,又唔好意思
原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表 木村好似72年 都花靚仔同成熟男邊緣既
tensi819 發表於 13-10-28 15:04 你嚟講佢係大叔
tp168 發表於 13-10-28 15:00 係呀,見佢咁煩,都唔想問 亞MI 係平,但要等.....等..... 等
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 仲愈開愈多,以前佢話百x壟斷市場,759 而家漸漸都係
積分: 16364
tp168 發表於 13-10-28 15:01 我算差
波子 發表於 13-10-28 14:44 通常都係咁, 出名左自然提高售價! 阿仔張會員咭是759送比佢地全校師生, 印埋間校舍樣 ...
tensi819 發表於 13-10-28 15:02 我鍾意睇人買嘢
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 剛睇到呢個盤,好似幾好,唔知幾錢 :
tp168 發表於 13-10-28 15:04 又怕佢係海鮮價,自己做咗老襯
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 係呀,佢最衰唔公開價錢,下下要pm問,煩! 所以,我無幫襯過佢架,費事成日pm問價 煩 ...
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 15:07 剛開張時, 去親都比一張新會員咭我, 多到要派街坊
tensi819 發表於 13-10-28 15:10 下下pm,我唔煩,都覺佢好煩,更煩係講明pm問,仲個個post都一堆人問幾$ ...
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 我諗好多人都有佢張 vip 卡
男爵府
積分: 5800
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy